"Nainen, joka uskaltaa syödä, on seksikäs" mitä mieltä?
Kommentit (17)
Mä olen huippuseksikäs. Tosin ainoa mitä mun miesystävä tarjoaa on xtra-tonnikala ja xtra-lenkki ja niitä en pysty syömään :(
tuskin naama rasvassa possuna mässyttävä tursas kovin seksikäs on.
Kultainen keskitie paras varmaan tässäkin. Jos nyt syömistä voi seksikkäänä pitää.
http://www.mygtv.net/wp-content/uploads/2009/07/obese.jpg
Luulisin, että naiset, jotka eivät uskalla syödä, ovat aina (käytökseltään) epäseksikkäitä, mutta ei siitä ihan vielä siihen pääse, että jos uskaltaa, on aina kuumis.
kun tuskailin suklaanhimoani=) Kertoi että oli ihastunut minuun viimeistään lopullisesti siinä vaiheessa kun kävimme toisilla treffeillämme pulkkamäessä ja sitten mäkkärin autokaistan kautta kotiin. Tilasin autokaistalla bigmac-aterian plus-koossa. Hän oli kuulemma jo olettanut, että tilaan vettä ja salaattia ja kuultuani tilaukseni oli ajatellut, että "vautsi, se syökin ihan oikeasti":D Ihana:D
Jos syö, on heti joku hillitön plösö:D
Terveisin ap, joka on siis normaalipainoinen ja urheilullinen ja lihaksikas, mutta tykkää syödä
mä en itsekään kestä salaatti ja vesi -naisia.
Kävimme ekoilla treffeillä syömässä ja yhteinen ruokamaku löytyi heti (hyvä pihvi huolella valtulla viinillä jne. :)
Ja emme ole mitään plösöjä, sillä kun liikkuu voi syödäkin kunnolla.. e
2
Sen sijaan minusta ei ole vetoavaa se, että joku vetää napaansa ison anooksen silkkaa roskaa. Ajattelen aina, että miksi tuo ihminen syö jotain tuollaista, jonka ravintoarvo on käytännössä nolla. Seksikästä sellainen ei ole.
Sellainen joka syö vaan kolme hernettä ei ole, muttei myöskään sellainen joka vetää kolme pizzaa yhdeltä istumalta...
mä meinaan joskus, esim. helteellä haluan vaan sen salaatin ja veden. Pihvikin ja punaviinikin on hyvää, mutta aina ei tee mieli.
mä en itsekään kestä salaatti ja vesi -naisia.
ihmisten käytöksestä, mutta mua ärsyttää AIVAN JUMALATTOMASTI sellaiset naiset, jotka syövät muutaman kikkareen ja sitten suureellisesti valittelevat, miten he ovat NIIN täynnä kun söivät NIIN paljon.
On varmasti olemassa sellaisiakin miehiä, jotka pitävät anorektista syömisfilosofiaa seksikkäänä, mutta he kuulunevat vähemmistöö.
Kiitos kun sain purkautua.
Terv. nainen, jolla on terve ruokahalu ja jota ei vois vähempää kiinnostaa, mitä joku - sukupuoleen katsomatta - ajattelee hänen syömisistään
että koska ehdin syömään. On jäänyt tänään väliin.
älyttömän numeron (valittelevat kilojaan, olemattomiakin liikakiloja, ja kuinka tuli syötyä liikaa, liian vähän jne. jne.)
kun tarjosi snagarilla hodarin nakeilla. Eroni jälkeen ja eksän painonvartijoiden kevytrruokien jälkeen se oli aika hottia. T: mies
läpipaskot ovat erittäin seksikkäitä.
liittyykö se seksikkyyteen mutta varmaan moni mies arvostaa sitä, että nainen kokkaa "kunnon" ruokaa. Minun yksi tosi kaunis ja seksikäs ystävä on tällainen luomusalaattiapuaoonähky-tyyppi, ja kroppa on kyllä tosi upea.
Että kyllä suuri ruokahalu sitä fyysistä seksikkyyttä saattaa vähän verottaa.
Itse olen tosi kova urheilemaan - ja syömään. Ja tavallinen enemmänkin kuin seksikäs.
Miesten mielestä harvoin on seksikästä "iik, en mä voi syödä kun salaattia" -tyyppinen nirsoilu.
Tietysti ihan holtiton mässäilykään ei varmasti ole seksikästä, mutta hyvästä ruuasta nauttiminen oikeassa tilanteessa kyllä on.