Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen naimisissa, mutta sitä ei tiedä mieheni lisäksi kukaan muu.

Vierailija
30.03.2010 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuitenkin tuo viimeviikkoinen Satuhäät sai mulle paniikin. En ymmärrää miksi ne sukulaiset siinä loukkaantui. Tännekin tuli ketju jossa kaikki paheksui ja vielä viittaus lahjoihin että siis ihmiset ei haluaisi antaa lahjoja jos eivät ole paikalla vihkimisessä. Eli siis pitäisikö ihmiset meidän juhlia, joissa kerrottaisi että naimisissa ollaan jo, jotenkin toisarvoisina. Että eivät tulisi paikalle tai toisi lahjaa?

Ja lahjathan ei ole pääasia, oli vain niin kumma kommentti siinä toisessa ketjussa. Kuitenkin yleensä annetaan lahja jos häihin mennään.

Eli nyt kaduttaa oma paniikkiratkaisu. Syynä oli pelko että kuolen ennen kesää... (Kuulostaa niin hölmöltä tuo syy nyt...)

Vierailija
22/28 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotte, että halusitte intiimin vihkimisen ja erikseen juhlat suuremmalla porukalla. Mitä sen on väliä, vaikka se ei ihan pilkulleen ole totta.

Olin itse todistajana vihkimisessä, jossa ei ollut muita vieraita ja juhlat pidettiin erikseen. Morsian jännittää ihan kaikkea esiintymistä niin kauheasti, että pelkäsi pyörtyvänsä, jos pitäisi kaiken kansan edessä "esiintyä" kirkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsikö mies ystäväsi ,tällä lailla suomeen.Eipähän näitä mielellään huudellä.

Vierailija
24/28 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännekin tuli ketju jossa kaikki paheksui ja vielä viittaus lahjoihin että siis ihmiset ei haluaisi antaa lahjoja jos eivät ole paikalla vihkimisessä.

-salaa!

Myöhemmin kerrottiin muille ja molempien vanhemmat, mummot ja osa sukulaisista halusi silti antaa lahjan (?). Se tuntui vähän tökeröltä, koska MITÄÄN juhlia ei pidetty.

Vierailija
25/28 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsikö mies ystäväsi ,tällä lailla suomeen.Eipähän näitä mielellään huudellä.

Et kommentoinut,Taitaa olla lume, MIkä siinä on niin salaista ,ettei voi kertoa?

Vierailija
26/28 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerrottiin sukulaisille ym. vasta sitten kutsukortilla juhliin. Yksi taisi pahoittaa mielensä siitä, ettei päässyt vihkimiseen paikalle, mutta ymmärsi kun selitimme, että halusimme tämän näin.

Voithan sinä edelleen saada isot ja kivat juhlat, siitä vain suunnittelemaan ja kutsumaan.

ONNEA, olet nyt rouva!!! :)

Vierailija
27/28 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tuli mieleen, että ap on naimisissa jonkun muun kuin miehensä kanssa... Siis takana joku nuoruuden hairahdus, josta ei ole eronnut.

Vierailija
28/28 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin pari vuotta sitten maistraatissa ruokiksella ;) ja sen jälkeen takaisin töihin todella romanttista ;) Juhliin kutsuttiin sitten vieraat, meillä tosin oli siunaus, joten mummotkin saivat ne "häät" mitä oli jo kauan odotettu. Ei pidetty kirkossa, mutta muuten mukavassa paikassa ja pappi oli sukulainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi