Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutto isompaan kotiin, 1,5v lapsi omaan huoneeseen?

Vierailija
30.03.2010 |

Asumme kaksiossa, jossa nyt nukumme näin että minä nukun meidän vanhempien sängyssä makuuhuoneessa. Pinnasänky on samassa huoneessa, ja 1,5v nukkuu siinä n puolet yöstä ja haluaa sitten minun viereeni. Mies nukkuu olkkarissa (on juurtunut sinne :D). Nyt olemme muuttamassa kolmioon, ja mietin että onko puolitoistavuotias sittenkin liian pieni omaan huoneeseen... Varmasti nukkuu aluksi minun kanssani ( ja mieskin kai siirtyy takas isoon sänkyyn ) kunnes tottuu uuteen kotiin...vai? N 3kk:n päästä muutosta syntyy uusi vauva, ja ainakin esikko nukkui vauvanakin minun vieressäni jo imetyksenkin takia, joten näin tulee varmasti olemaan nytkin... mietin vain että miten tällainen kuvio toimisi parhaiten? Mies varmaan uuden vauvan myötä painuu takas omaan petiin, kun on olevinaan niin herkkäuninen ettei saa nukuttua kun touhuan, eli siis imetän ja vaihdan vaippaa vauvan kanssa yöllä... Mutta mitenköhän esikoinen unien käy kun tulee vauva taloon? Kokemuksia? Miten teillä on järjestetty tuon ikäisten nukkuminen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempien parisängyn molemmin puolin lasten sängyt, kiinni parisängyssä siis.. toisella puolella nukkuu vauva, toisella isompi lapsi. tarvittaessa mies heivataan toiseen makkariin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla