Lue keskustelun säännöt.
Töölön sairaala,palovammaosasto
29.03.2010 |
Kuinka pahoja palovammoja voi olla että tuonne joutuu hoitoon?
Kommentit (25)
saisi hävetä, että jättää läheisensä yksin kuoleman kieliin vain siksi, että "on vaikea soittaa"!
t. 23
Häpeä sinä 23 : (
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
miksi rapussa oli tuhkaa yms siis selvästi jotain poltettu..tänään sit sain tietää että äippähän se siellä roihunnu :(
Paloin 75% toisen ja kolmannen asteen palovammoihin. Kiitos ammattitaitoisen henkilökunnan, olen elossa.
Nämä ovat yli 20 vuoden takaisia asioita. Silti aina välillä tekee mieli käydä siellä.
viina sytytysnesteenä ja sytyttäny roihun...?vaikea ajatella etä joku tekis mitään niin tuskallista itelleen,lääkeöverit on paljon helpompi "ymmärtää"
ap