Väsymys ja ajanpuute ovat huonoja tekosyitä
seksin harrastamattomuuteen!
Koskaan ei ole liian väsynyt harrastamaan seksiä. Jos on niin on aivan valmis jo vanhainkotiin.
Aina jostain löytyy aikaa harrastaa seksiä. Parin minuutin pikainen onnistuu vaikka kun käy yhdessä suihkussa. Ei voi olla niin kiire ettei vuorokaudesta löydy alle viittä minuuttia aikaa!
Kommentit (44)
Mitähän mahtavat tuumata, kun tämmönen 25v kahden lapsen äiti, joskin tosi väsynyt sellainen, alkaa kolkuttelemaan ovia... Mitä hemmetin iloa on jostain kaksiminuuttisesta suihkupanosta? Ehkä mies saa siitä tyydytyksen, mutta olisi se minustakin kiva saada. Kuinka monen seksielämä ja parisuhde kestää monta vuotta sitä, että seksiä harrastetaan vain ja ainoastaan suihkussa tms. ja kaksi miuuttia kerrallaan? Etenkin, jos ja kun kuitenkin käsittääkseni on aika yleistä, että parisuhteen kaikki hellyys ja läheisyys keskitetään vain siihen seksiin? Ja toisaalta, mun mieheni ei ole koskaan näiden 5 yhteisen vuoden aikana tullut kahdessa minuutissa. Eikä meillä toisaalta ole kyse kiireestä, vaan yksinkertaisesti vösymyksestä, sekä siitä, että kun jaksaisi, lapsilta ei todellakaan saa minuutinkaan rauhaa.
minä ainakin saan orgasmin pikapanoissa ja mieheni tulee alle 5:ssä minuutissa. me kiusoittelemme toisiamme ja koskettelemme pitkin päivää, kyllä sitä sitten hommiin alkaessamme tullaan nopeasti kun käydään jo niin kovilla kierroksilla.
Kiva että sä saat, mutta mä varmaan olen sitten jotenkin perustavan laatuisesti viallinen, koska olen erilainen kuin sinä - minä en saa pikapanoissa. Tai no, ehkä saisin, jos kävisi jollain kierroksella ennen sitä pikapanoa. Lisäksi vielä minun mieheni on kovin erilainen kuin sinun miehesi. Sinä ja miehesi kiusoittelette ja koskettelette toisianne pitkin päivää, mutta minä ja mieheni ei. Katsos, kun mun mieheni elää jossain omassa utopiamaailmassaan eikä ymmärrä ollenkaan, että esim. puhelimet on keksitty, ja niitä voisi käyttää, voisi laittaa tekstiviestin tai soittaa pitkin päivää. Hän ei myöskään tajua, miksi hänen pitäisi minua suukotella tai kosketella, jos emme ole harrastamassa seksiä juuri sillä sekunnilla. Niin, en minä ainakaan käy kovin kierroksilla, oli kyse pikapanosta eli ei. Mies kyllä yleensä käy hyvinkin kierroksilla, mutta kyllä tuo silti on toistaiseksi vaatinut sen 15-20 minuuttia tullakseen.
-30
voi vetää johtopäätöksen, että ne mammat, joilla on monta lasta (kolme tai enemmän), ovat sen verran seksuaalisia (siksi varmaan monta lastakin), että seksi maistuu miten ja milloin vain, eikä näin ollen esteitäkään ole.
ottako itseenne näistä kirjoituksista! Eihän tällä palstalla olisi järkevää edes käydä, jos vetää turhista herneen nenään.