Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsymys ja ajanpuute ovat huonoja tekosyitä

Vierailija
29.03.2010 |

seksin harrastamattomuuteen!

Koskaan ei ole liian väsynyt harrastamaan seksiä. Jos on niin on aivan valmis jo vanhainkotiin.

Aina jostain löytyy aikaa harrastaa seksiä. Parin minuutin pikainen onnistuu vaikka kun käy yhdessä suihkussa. Ei voi olla niin kiire ettei vuorokaudesta löydy alle viittä minuuttia aikaa!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin saan orgasmin pikapanoissa ja mieheni tulee alle 5:ssä minuutissa. me kiusoittelemme toisiamme ja koskettelemme pitkin päivää, kyllä sitä sitten hommiin alkaessamme tullaan nopeasti kun käydään jo niin kovilla kierroksilla.

Vierailija
2/44 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin Maslowin (miten lie kirjoitetaan) hierarkiassa unen tarve kyllä tulee ennen seksuaalisia tarpeita. Tämän olen kyllä valmis kokemuksesta allekirjoittamaan, vaikka seksistä paljon tykkäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aletaan harrastamaan seksiä joka välissä ja koko ajan

Vierailija
4/44 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai eikö sellaista olekaan?

pitääkö kaikkien harrastaa seksiä joka päivä?

ja jos ei, niin mitäs sit? saunan taakseko muut viedään?

Vierailija
5/44 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksin harrastamattomuuteen! Koskaan ei ole liian väsynyt harrastamaan seksiä. Jos on niin on aivan valmis jo vanhainkotiin. Aina jostain löytyy aikaa harrastaa seksiä. Parin minuutin pikainen onnistuu vaikka kun käy yhdessä suihkussa. Ei voi olla niin kiire ettei vuorokaudesta löydy alle viittä minuuttia aikaa!

ei tule ellei jyystetä 40min.... siinä sulle pikaiset suihkussa ap!!!

Vierailija
6/44 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elämäntilanteessa tulit tähän tulokseen ap?

Vierailija
7/44 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä naiset valittavat kun seksiä on vain kerran pari kuukaudessa, kun on niin väsynyt ja aika ei riitä. Eihän sitä joka päivä tarvitse harrastaa, mutta jos seksiä haluaa niin kyllä siihen silloin aikaa ja virkeyttä löytyy.

Vierailija
8/44 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seksi yksin on tylsää.

seksin harrastamattomuuteen! Koskaan ei ole liian väsynyt harrastamaan seksiä. Jos on niin on aivan valmis jo vanhainkotiin. Aina jostain löytyy aikaa harrastaa seksiä. Parin minuutin pikainen onnistuu vaikka kun käy yhdessä suihkussa. Ei voi olla niin kiire ettei vuorokaudesta löydy alle viittä minuuttia aikaa!

Vierailija
9/44 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

33-vuotiaana, parisuhteessa, kolmen lapsen äitinä.

Vierailija
10/44 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaa, että haluat seksiä. No hyvä, kerro se miehellesi niin pääsette hommiin, eikä tarvitse enää täällä kirjoitella kun laitatte senkin ajan seksiin.

Vierailija
11/44 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko niin tyhmä, että luulit jokaisen perheen toimivan samoin??

Vierailija
12/44 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myönnän, että olin joskus samanlainen valittaja, että väsyttää ja ei mulla oo aikaa. Kun sitten aloimme mieheni kanssa hieman piristää eri keinoin seksielämäämme ja seksi alkoi tuntua todella hyvältä niin huomasin, että joka pikku välissä harrastimme seksiä ja jos toinen oli ehtinyt nukahtaa aiemmin herätti toinen ihanilla suudelmilla ja kosketuksilla.

Omasta asenteesta siis kaikki kiinni!

Vierailija
13/44 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin 33-vuotiaana, kolmen pienen lapsen äitinä ajatellen.

Vierailija
14/44 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt on tarve

ilmoittaa, että haluat seksiä. No hyvä, kerro se miehellesi niin pääsette hommiin, eikä tarvitse enää täällä kirjoitella kun laitatte senkin ajan seksiin.

ole tarvetta. Seksiä on ollut aina. ottaa vaan päähän av- naisten kitinät seksittömyydestä,kun sille voi itsekin jotain tehdä! Miksi laittaisin tämän kirjoittelu ajan seksiin, kun juuri äsken sitä jo harrastimme?

taitaa siellä taas kitistä yksi, jolla ei ole seksiä!

Vierailija
15/44 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myönnän, että olin joskus samanlainen valittaja, että väsyttää ja ei mulla oo aikaa. Kun sitten aloimme mieheni kanssa hieman piristää eri keinoin seksielämäämme ja seksi alkoi tuntua todella hyvältä niin huomasin, että joka pikku välissä harrastimme seksiä ja jos toinen oli ehtinyt nukahtaa aiemmin herätti toinen ihanilla suudelmilla ja kosketuksilla. Omasta asenteesta siis kaikki kiinni!

Kun itselläsikin on ollut tuollainen aika ettei napannut...kannattaa miettiä kirjoittamisensa tarkemmin ja jättää sanat AINA, KOSKAAN, IKINÄ pois.

Vierailija
16/44 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä sana koskaan

Vierailija
17/44 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myönnän, että olin joskus samanlainen valittaja, että väsyttää ja ei mulla oo aikaa. Kun sitten aloimme mieheni kanssa hieman piristää eri keinoin seksielämäämme ja seksi alkoi tuntua todella hyvältä niin huomasin, että joka pikku välissä harrastimme seksiä ja jos toinen oli ehtinyt nukahtaa aiemmin herätti toinen ihanilla suudelmilla ja kosketuksilla. Omasta asenteesta siis kaikki kiinni!

Kun itselläsikin on ollut tuollainen aika ettei napannut...kannattaa miettiä kirjoittamisensa tarkemmin ja jättää sanat AINA, KOSKAAN, IKINÄ pois.

tämä ei ollut ap:n teksti!

Vierailija
18/44 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myönnän, että olin joskus samanlainen valittaja, että väsyttää ja ei mulla oo aikaa. Kun sitten aloimme mieheni kanssa hieman piristää eri keinoin seksielämäämme ja seksi alkoi tuntua todella hyvältä niin huomasin, että joka pikku välissä harrastimme seksiä ja jos toinen oli ehtinyt nukahtaa aiemmin herätti toinen ihanilla suudelmilla ja kosketuksilla.

Omasta asenteesta siis kaikki kiinni!

Vierailija
19/44 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommenttisi oli tarkoitettu?

Sille ketä tuon kirjoitti vai?

Ei siis minulle.

ap

Vierailija
20/44 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama mamma aloittaa aiheesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi