Väsymys ja ajanpuute ovat huonoja tekosyitä
seksin harrastamattomuuteen!
Koskaan ei ole liian väsynyt harrastamaan seksiä. Jos on niin on aivan valmis jo vanhainkotiin.
Aina jostain löytyy aikaa harrastaa seksiä. Parin minuutin pikainen onnistuu vaikka kun käy yhdessä suihkussa. Ei voi olla niin kiire ettei vuorokaudesta löydy alle viittä minuuttia aikaa!
Kommentit (44)
osallistuva mies, onneksi olkoon.
Kaikilla niin ei ikävä kyllä ole.
Seksiä ehtii ja jaksaa aina jos tekee mieli! Ja vaikka yöllä vähän valvois liikaa niin vitsin pimpulat ku seuraavana aamuna jaksaa silti vaikka mitä ku on takana kivaa ;)
Joten kyllä oon samaa mieltä ap kans.
Ja sille joka sano että pitä eka jyystää 40min. Härnää sitä ukkoas ensin vaikka 20min, ennen tosi toimia ei tarvi jyystää niin paljon.
Meillä jos härnään liikaa niin se on vain 2min ja sit pamahtaa! :D
Ennen olinkin varsinainen panopupu, vaan sitten tuli syöpä, hoidot ja hormoonit (22 vuoden iässä) ja kaikki halut katosivat taivaan tuuliin. Ei ole seksiä ei. Mies kyllä on vieläkin. Niin ja minä hengissä.
osallistuva mies, onneksi olkoon.
Kaikilla niin ei ikävä kyllä ole.
kyllä tekee kaikki kotityöt ja hoitaa lapset ihan yksin. Mies kun tekee pitkiä työpäiviä/-viikkoja.
Eli ei pysty mies oikein osallistumaan.
ap
tuolle yhdelle epäilijälle tiedoksi, että tämä on ENSIMMÄINEN aloitukseni seksiaiheesta.
Laitoin aloituksen, koska huomasin kuinka monessa eri seksiin liittyvässä ketjussa otetaan aina esille väsymys ja ajanpuute.
ap
Seksiä ehtii ja jaksaa aina jos tekee mieli! Ja vaikka yöllä vähän valvois liikaa niin vitsin pimpulat ku seuraavana aamuna jaksaa silti vaikka mitä ku on takana kivaa ;)
Joten kyllä oon samaa mieltä ap kans.
Ja sille joka sano että pitä eka jyystää 40min. Härnää sitä ukkoas ensin vaikka 20min, ennen tosi toimia ei tarvi jyystää niin paljon.
Meillä jos härnään liikaa niin se on vain 2min ja sit pamahtaa! :D
täysin samaa mieltä. meilläkin pieni härnäys pitkin päivää saa miehen laukeamaan parissa minuutissa. Itsekin ehdin saamaan siinä ajassa kun olen tarpeeksi kiihottunut.
Jos ei huvita niin ei huvita. So what?
Hyvä, jos teillä on noin, mut kaikkien elämäntilanne ei oo sama. Meillä ollut seksiä viimeks monta kk sitten, mut tällä hetkellä se uni on meille tärkeämpää.
Meillä neljä lasta ja yksi heistä valvottaa syöpähoitojen sivuvaikutusten takia ja kaksoset itkee vuorokauden ympäri joko koliikin tai mahdollisten allergioiden takia.
Tässä tilanteessa on kuule aika viimisenä seksi mielessä, molemmat ollaan tosi väsyneitä.
T. 27v neljän lapsen erittäin väsynyt äiti
seksin harrastamattomuuteen!
Koskaan ei ole liian väsynyt harrastamaan seksiä. Jos on niin on aivan valmis jo vanhainkotiin.
Aina jostain löytyy aikaa harrastaa seksiä. Parin minuutin pikainen onnistuu vaikka kun käy yhdessä suihkussa. Ei voi olla niin kiire ettei vuorokaudesta löydy alle viittä minuuttia aikaa!
Mitähän mahtavat tuumata, kun tämmönen 25v kahden lapsen äiti, joskin tosi väsynyt sellainen, alkaa kolkuttelemaan ovia...
Mitä hemmetin iloa on jostain kaksiminuuttisesta suihkupanosta? Ehkä mies saa siitä tyydytyksen, mutta olisi se minustakin kiva saada. Kuinka monen seksielämä ja parisuhde kestää monta vuotta sitä, että seksiä harrastetaan vain ja ainoastaan suihkussa tms. ja kaksi miuuttia kerrallaan? Etenkin, jos ja kun kuitenkin käsittääkseni on aika yleistä, että parisuhteen kaikki hellyys ja läheisyys keskitetään vain siihen seksiin? Ja toisaalta, mun mieheni ei ole koskaan näiden 5 yhteisen vuoden aikana tullut kahdessa minuutissa. Eikä meillä toisaalta ole kyse kiireestä, vaan yksinkertaisesti vösymyksestä, sekä siitä, että kun jaksaisi, lapsilta ei todellakaan saa minuutinkaan rauhaa.
Olen ap:n kanssa samaa mieltä ja täytyy vain ihmetellä suurinta osaa näistä vastauksista. Ei kai tuohon kahden minuutin suihku esimerkkiin tarvitse takertua. Kyse on asennoitumisesta asiaan ylipäätään.
Mutta kun ei tee mieli! Ja syynä on yksinkertaisesti järjetön väsymys. Ja kun ihminen on riittävän väsynyt, esim herättäminen kun on juuri nukahtanut on kyllä pahimman luokan väkivaltaa.
Huomaa että tässäkin ketjussa toitottavat ihmiset jotka eivät todellista väsymystä ole koskaan edes kokeneet.
Kyllä se siitä viisastuu kun vanhenee. Toivottavasti.
Tosin jotkut ihmiset eivät koskaan opi ymmärtämään sitä, että ihmiset ovat erilaisia. Valitettavasti tämmösiäkin on.
Olen ap:n kanssa samaa mieltä ja täytyy vain ihmetellä suurinta osaa näistä vastauksista. Ei kai tuohon kahden minuutin suihku esimerkkiin tarvitse takertua. Kyse on asennoitumisesta asiaan ylipäätään.
Itse olen seksuaalisesti kohtalaisen aktiivinen, eli sinänsä itselläni ei asian asennoitumisen suhteen ole ongelmia. Kuitenkin, mielestäni on tosi kamalaa, että seksistä tehdään tällaistä suorittamista. Ihan kuin ihmisillä ei olisi nykyaikaisten työpaineiden kanssa tarpeeksi murhetta. Itse teen vaativaa asiantuntijatyötä ja opiskelen siinä sivussa sekä urheilen. Olen joskus oikeasti niin väsynyt kotiin tullessa, että melkein nukahdan bussiin. Onneksi mieheni on ihan aikuinen mies, eikä mikään hormonihöyryissä tempaileva teinipoika.
seksielämä taitaa olla ihan omituista kun ei kyllä millään riitä 2 minuuttia, 5 minuuttia tai 10:kään minuuttia. Kyllä siinä ainakin tunti yleensä menee ja se on mielestäni väsyneelle unen määrässä paljon. Kyllä minullekin kelpaisi, jos oikeasti ei menisi kuin se pari minuuttia, mutta näköjään olemme sitten ihan viallisia.
Ap on vielä niin kovin nuori ja mustavalkoinen.Kyllä se siitä viisastuu kun vanhenee. Toivottavasti.
Tosin jotkut ihmiset eivät koskaan opi ymmärtämään sitä, että ihmiset ovat erilaisia. Valitettavasti tämmösiäkin on.
se ap ollu 33v eli ei mikään teinityttönen?!
mies kun kestää korkeintaan minuutin :-(
Eikä tuohon auta mikään kotikonsti ja lääkäriin ei suostu.
Mitähän mahtavat tuumata, kun tämmönen 25v kahden lapsen äiti, joskin tosi väsynyt sellainen, alkaa kolkuttelemaan ovia...
Mitä hemmetin iloa on jostain kaksiminuuttisesta suihkupanosta? Ehkä mies saa siitä tyydytyksen, mutta olisi se minustakin kiva saada. Kuinka monen seksielämä ja parisuhde kestää monta vuotta sitä, että seksiä harrastetaan vain ja ainoastaan suihkussa tms. ja kaksi miuuttia kerrallaan? Etenkin, jos ja kun kuitenkin käsittääkseni on aika yleistä, että parisuhteen kaikki hellyys ja läheisyys keskitetään vain siihen seksiin? Ja toisaalta, mun mieheni ei ole koskaan näiden 5 yhteisen vuoden aikana tullut kahdessa minuutissa. Eikä meillä toisaalta ole kyse kiireestä, vaan yksinkertaisesti vösymyksestä, sekä siitä, että kun jaksaisi, lapsilta ei todellakaan saa minuutinkaan rauhaa.
minä ainakin saan orgasmin pikapanoissa ja mieheni tulee alle 5:ssä minuutissa. me kiusoittelemme toisiamme ja koskettelemme pitkin päivää, kyllä sitä sitten hommiin alkaessamme tullaan nopeasti kun käydään jo niin kovilla kierroksilla.
Ap on vielä niin kovin nuori ja mustavalkoinen.Kyllä se siitä viisastuu kun vanhenee. Toivottavasti.
Tosin jotkut ihmiset eivät koskaan opi ymmärtämään sitä, että ihmiset ovat erilaisia. Valitettavasti tämmösiäkin on.eikös se ap ollu 33v eli ei mikään teinityttönen?!
33v lukee viestissä nro8 ja kolmen lapsen äiti.
Sairaus vei täälläkin paitsi halun, myös kyvyn. Hengissä olen ja mieskin edelleen paikalla.
Vaikka tilanne on toki harvinainen, ärsyynnyn silti, kun tullaan jakelemaan suihkuseksineuvoja yleispätevinä.
Sinä et voi säätää lakia että annettava on aina kun mies haluaa. Valitettavasti, sillä saisit kaikki miehet puolellesi.
Muslimeilla taitaa tällainen "laki" olla ja siksi ne naiset ovatkin niin tyytyväisiä.
Kiire ei varmaan ole aivan oikea syy, mutta väsymys on ja sitä on myös miehillä.
Ja vanhainkotiin olet kaikki väsyneet laittamassa. Sinäpä se suvaitsevainen olet.