Ärsyttää kaveri, joka soittelee jatkuvasti
olen tästä ennenkin täällä valittanut, mutta taas tuli mitta täyteen. Ei nyt viitsisi sanoa, että älä soittele, kun onhan se nyt kiva yhteyttä pitää.
Mutta kun se on monta kertaa päivässä, ja koskaan ei mitään oikeaa asiaa, vaan aina jotain narinaa jostain töistä tai muusta. Voi soittaa jo aamulla klo 8 vaikka tietäisi, että minulla on vapaapäivä. Sitten soittaa klo 12. Ja jos olen ollut jossain puhelin kiinni, niin taatusti samantien kun puhelimen avaa, niin johan se taas jo soi!!!
Menee hermot, kun ei kerkeä muuta kuin puhelimessa olemaan ja kuuntelemaan.
Kommentit (11)
puhelimessa ollessaan saattoi olla minuuttitolkulla hiljaa tai puhua kissalleen.
lopetin yksinkertaisesti vastaamisen.
Mä en koskaan soita kenellekään, muuta kuin jos on ASIAA. En tajua, miksi pitäis ja miten joillakin on aikaa. Muuten olen kyllä ihan sosiaalinen tyyppi ja mulla on paljon kavereita. :)
on yksi tuollainen kaveri ja hermo meinaa mennä! Ja aina sitä jotenkin vastaa, koska ajattelee, että mitä jos hänellä tällä kertaa onkin jotain oikeaa asiaa.
Minä käyn töissä, hän on kotiäitinä. Eikä voi millään ymmärtää, etten voi lörpötellä työpäivän aikana niitä näitä. Tai että jos meillä on vieraita/ olemme kylässä en viitsisi tällöin roikkua puhelimessa..
Ja aina kun ne asiat ovat luokkaa: "arvaa, puistossa oli yksi tosi kiva nainen se jutteli meijän tytölle" tai "löysin kaupasta ihania mandariineja" jne.
paitsi minun kaveri pistää viestiä päivisin.. joka päivä aamulla tulee viestiä "huomenta" ja kertoo mitä tekee.. kahvinkeitot, pyykin pesut, päiväunet yms yms. kertoo ja joka päivä sama rutiini. Olen jo laittanut viesteihin että tiedän mitä aijot tehdä seuraavaksi mutta silti kirjoittaa. Valehtelematta saattaa parhaimmillaan kirjoittaa päivässä sen 50 tekstiviestiä ja jos minusta ei kuulu tuntiin mitään tulee viesti "mitäs puuhailet" ja kyllä tämä alkaa jo hieman vituttaa
älä hylkää ystävääsi. On vissiin sairas.
paitsi minun kaveri pistää viestiä päivisin.. joka päivä aamulla tulee viestiä "huomenta" ja kertoo mitä tekee.. kahvinkeitot, pyykin pesut, päiväunet yms yms. kertoo ja joka päivä sama rutiini. Olen jo laittanut viesteihin että tiedän mitä aijot tehdä seuraavaksi mutta silti kirjoittaa. Valehtelematta saattaa parhaimmillaan kirjoittaa päivässä sen 50 tekstiviestiä ja jos minusta ei kuulu tuntiin mitään tulee viesti "mitäs puuhailet" ja kyllä tämä alkaa jo hieman vituttaa
siellä tulee helpolla tärkeät päivärutiinit tiedoksi koko tuttavapiirille samalla kertaa...
ja vielä puhui hemmetin pitkiä puheluita. Hän sitten vielä valitti, kun minä en koskaan soita hänelle. No miten olisin voinut, kun en ehtinyt edes kaivata häntä kun hän jo soitteli uuden puhelun. Lopetin kaverisuhteen, en jaksanut.
soittelijoihin tai tekstaajiihin en ole vielä törmännyt. Tottahan joku kaveri saattaa sloin tällöin soittaa ihan muuten vaan ja jaaritella tunninkin, mutta tätäkin tapahtuu aika harvoin.
"tuttu", ei ystävä. oli muutenkin niin yksinkertainen tapaus, ettei sitä jaksanut. rikkoi myös monien ihmisten parisuhteita ja levittää jokaisen asian väritettynä ja vääristettynä eteenpäin.
että kyllä hylkään, en tarvitse tuollaisia tuttuja.
- 4
älä hylkää ystävääsi. On vissiin sairas.
tädillä tulee aika pitkäksi ja se soittelee kerran päivässä. Jos kohteliaasti kielletään, se soittaa muutaman kerran vain joka toinen päivä. No, saanpa ruotsin kielen harjoitusta. Ei vaan olisi aikaa.