Kuinkas moni parisuhteessa elävistä täällä joutuu tumputtamaan
ihan vaan siitä syystä, kun vaimo/mies ei suostu tai jaksa hoidella sitä orkkua kumppanilleen?
Sukupuolesi?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
olen nainen, ja varsin hyvännäköinenkin vielä
Mistä päin olet 🤔 -j-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen nainen, ja varsin hyvännäköinenkin vielä
Mistä päin olet 🤔 -j-
vuodelta 2012.
Ei jaksa käsitöitä, olen ilman. Olen nainen.
Ei halua minuuttia käyttää munani hierontaan illalla. Ei ajattele toisen hyvää oloa. Runkkaan ja mikä erikoista niin kyllä muijani itsetyydyttää mutta ei halua seksiä oman rakkaan kanssa. ei edes koskea rakkaan munaan
Olen mies
Seksiä puolison kanssa taisi olla viimeksi helmikuussa. Eli runkkaan 1-2 kertaa päivässä. Enemmänkin jos joskus harvoin sattuu olemaan koko päivä omaa rauhaa
Mulla se tilanne että vaimo jo ilmoitti että haluaa erota, mutta on jo pitkän aikaa linnoittautunut omaan huoneeseensa jossa sitten saa mahdollisuuden harrastaa omaa kivaa aina kuin haluaa, rauhassa. Minulla tuota luksusta ei ole niin olen sitten alkanut runkkaamaan täysin avoimesti olohuoneen sohvalla. Jotenkin sekin kiihottaa että voin tulla yllätetyksi, vaikka sitten taas ihan normaalia toimintaa. Hänkin on näin aiemmin todennut. Ne ilmeet hänellä kun "yllättää" minut kyllä saa välillä laukeamaan nopeasti. Otan tästä ajasta kaiken irti! :)
Minä olen "joutunut" runkkaamaan vuosia. Vaimolla on olevinaan aina jotain "tärkeämpää" 😤 M53
Todellakin joutuu. Muija runkkaa yksinään mieluummin kun harrastaa minun kanssa mitään. Orgasmin saanut aina yhdynnässä (tai ainakin feikannut) mutta nykyään ei enään kiinnosta. Satisfayer antaa paremmat. Kesä tulee ja vaihtoon menee. Eihän mikään muutu vaikka yksin jäisi. Ei yhteisiä lapsia eikä kiinnosta kuin oma napa.
M40 naimisissa, yleensä täysin oman käden varassa (nykyään ehkä kerran vuodessa tulee tilanne jossa pannaan vaimon kanssa)
Yleensä runkkaan paljon vähemmän kuin mitä panettais, niin olen koko ajan kiimassa. Panettaa niin paljon että haaveilen anopista ja omasta äidistä
Mulla oli fleslight, mutta se aukko repes. Nyt pittää varmaa tumputtaa.
Varmaan suurin osa. Minä ainakin. Avovaimoa ei kiinnosta seksi kuin maksimissaan 2 kertaa viikossa. Niinpä sen lisäksi tumputan 3-4 kertaa viikossa.