Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkas moni parisuhteessa elävistä täällä joutuu tumputtamaan

Vierailija
09.03.2012 |

ihan vaan siitä syystä, kun vaimo/mies ei suostu tai jaksa hoidella sitä orkkua kumppanilleen?

Sukupuolesi?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suurin osa. Minä ainakin. Avovaimoa ei kiinnosta seksi kuin maksimissaan 2 kertaa viikossa. Niinpä sen lisäksi tumputan 3-4 kertaa viikossa. 

Vierailija
42/51 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen nainen, ja varsin hyvännäköinenkin vielä

Mistä päin olet 🤔 -j-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen nainen, ja varsin hyvännäköinenkin vielä

Mistä päin olet 🤔 -j-

vuodelta 2012.

Vierailija
44/51 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa käsitöitä, olen ilman. Olen nainen.

Vierailija
45/51 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua minuuttia käyttää munani hierontaan illalla. Ei ajattele toisen hyvää oloa. Runkkaan ja mikä erikoista niin kyllä muijani itsetyydyttää mutta ei halua seksiä oman rakkaan kanssa. ei edes koskea rakkaan munaan 

Olen mies

Vierailija
46/51 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä puolison kanssa taisi olla viimeksi helmikuussa. Eli runkkaan 1-2 kertaa päivässä. Enemmänkin jos joskus harvoin sattuu olemaan koko päivä omaa rauhaa

Vierailija
47/51 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se tilanne että vaimo jo ilmoitti että haluaa erota, mutta on jo pitkän aikaa linnoittautunut omaan huoneeseensa jossa sitten saa mahdollisuuden harrastaa omaa kivaa aina kuin haluaa, rauhassa. Minulla tuota luksusta ei ole niin olen sitten alkanut runkkaamaan täysin avoimesti olohuoneen sohvalla. Jotenkin sekin kiihottaa että voin tulla yllätetyksi, vaikka sitten taas ihan normaalia toimintaa. Hänkin on näin aiemmin todennut. Ne ilmeet hänellä kun "yllättää" minut kyllä saa välillä laukeamaan nopeasti. Otan tästä ajasta kaiken irti! :)

Vierailija
48/51 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen  "joutunut" runkkaamaan vuosia. Vaimolla on olevinaan aina jotain "tärkeämpää" 😤 M53

Vierailija
49/51 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin joutuu. Muija runkkaa yksinään mieluummin kun harrastaa minun kanssa mitään. Orgasmin saanut aina yhdynnässä (tai ainakin feikannut) mutta nykyään ei enään kiinnosta. Satisfayer antaa paremmat. Kesä tulee ja vaihtoon menee. Eihän mikään muutu vaikka yksin jäisi. Ei yhteisiä lapsia eikä kiinnosta kuin oma napa.

Vierailija
50/51 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M40 naimisissa, yleensä täysin oman käden varassa (nykyään ehkä kerran vuodessa tulee tilanne jossa pannaan vaimon kanssa)

Yleensä runkkaan paljon vähemmän kuin mitä panettais, niin olen koko ajan kiimassa. Panettaa niin paljon että haaveilen anopista ja omasta äidistä

Vierailija
51/51 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli fleslight, mutta se aukko repes. Nyt pittää varmaa tumputtaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän