Kuinkas moni parisuhteessa elävistä täällä joutuu tumputtamaan
ihan vaan siitä syystä, kun vaimo/mies ei suostu tai jaksa hoidella sitä orkkua kumppanilleen?
Sukupuolesi?
Kommentit (51)
Seksiä lähinnä viikonloppuisin n 3-5 krt vko. Mutta kun minä tarvisin munaa pimppani täytteeksi myös viikolla. Mies yövuorossa tämän vkon, voin taas nautiskella estottomasti omasta seksikivasta. Mutta eihän se miestä korvaa, kaipaan hänen käsiään/suutaa rinnoillani.
Joo. Mies olen. Muijalta loppui seksihalut jo kauan sitten. Kuukautisetkin sillä näyttää olevan kahden viikon välein. Lieneekö sitten oma vikani. Jos on, niin pitäisi aikuisen, koulutetun ja fiksun naisen kyetä kertomaan, mistä mättää, kun en kerran itse saa selvää.
Sanoisin, että saan tumputtaa. Vaimon teelmä ei pahastu siitä. Olen myös tullut siihen tulokseen, että parempaa se on kuin seksi, johon toinen osallistuu jostakin velvollisuudentunnosta.
Aikanaan kyllä näistä seksiongelmista puhuttiin sekä kauniisti että rumasti puolin ja toisin. Oli oikein ammattiauttajakin välimiehenä. Ei auttanut. No, ei tässä suhteessa ole enää paljon muutakaan yhteistä jäljellä. Saatan varsin lähteä tästä liitosta, mutta sitäkään päätöstä en tee hätäisesti.
Olen nainen ja runkkaan. En siksi etten suhteessa saisi seksiä vaan siksi että nautin ja voin eikä puoliso ole aina lähettyvillä.
Mäkin olen nainen ja joudun masturboimaan, koska mies ei osaa antaa orgasmia. Seksiä on pari kertaa viikossa miehen kanssa.
Runkkaan mut livenä miehen kanssa..nolon kiimast kertoo vaimolle kun on käynyt liverunkuil..
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja runkkaan. En siksi etten suhteessa saisi seksiä vaan siksi että nautin ja voin eikä puoliso ole aina lähettyvillä.
Sama mulla miehenä. Itsetyydytyksellä pystyn saamaan sellaisia orgasmeja jotka yhteisessä seksissä ei oikein käytännön syistä onnistu, ja vaihtelu virkistää. Vaimo myös haluaa vähän harvemmin kuin minä, joten senkin puolesta on ihan hyvä syy tyydyttää itsensä aina silloin tällöin. Sekin hyöty siitä on että kun pidän huolen että laukean riittävän usein, niin en ole turhan herkillä silloin kun pitää pystyä panemaan oikein perusteellisesti.
Salaa en toki tee, vaan kyllä vaimo saa tietää, jos tekee mieli puuhailla.
Meillä on kyllä seksiä, mutta en koskaan saa siinä joten joudun runkkaamaan välillä. Jos en ikinä saisi orgasmia minulta menisi halu seksiin täysin (kokeiltu on) ja sitä puoliso ei kestä.
En joudu, vaan on mahdollisuus runkatakin. Se on hyvää vaihtelua, ei mikään pakko. SIinä voin olla omien fantasioiden vietävänä. Ei sillä, että olisi 18 avioliittovuoden aikana kyllästynyt hyvään seksiimme, mutta vaihtelua vaihtelua.
Se, että on parisuhteessa ei todellakaan takaa automaattisesti sitä että saisi seksiä edes lähellekään riittävästi. Parisuhteessa olo ja omien seksuaalisten tarpeitten toteutuminen ovat kaksi täysin eri asiaa. Vähemmän haluava määrittelee tahdin, ja sen toisen osapuolen on vain tämä hyväksyttävä tai sitten laittaa lusikat jakoon.
Runkkaan koska en saa orgasmia naisen kanssa. Päässä on suorittamispaineita olla täydellinen aisuri. Sillä niitä kauniita naisia on riittänyt kainaloon aina mentyäni naimisiin. Joka tapauksessa olen saanut komean pojan. Jolla naisia näyttää riittävän ja toivottavasti ei ole samanlainen käsityöläinen. Vaimoani ei se haittaa ja miltein aina lopetetaan yhdessä nauttimaan elämästä. Käsityöllä tehty tuo hyviä tuloksia :)
Vierailija kirjoitti:
Se, että on parisuhteessa ei todellakaan takaa automaattisesti sitä että saisi seksiä edes lähellekään riittävästi. Parisuhteessa olo ja omien seksuaalisten tarpeitten toteutuminen ovat kaksi täysin eri asiaa. Vähemmän haluava määrittelee tahdin, ja sen toisen osapuolen on vain tämä hyväksyttävä tai sitten laittaa lusikat jakoon.
Vahvasti tämä. Alussa esitetään halukasta ja kun on saavutettu ne 1,6 lasta niin sitten päästetään todellinen kuva itsestään irti. Sitten siinä saakin toinen osapuoli kärsiä puutteessa kun tilanteeseen ei olla valmiita tekemään mitään ratkaisua.
Mies runkkaa näköjään mieluummin kuin harrastaa seksiä kanssani, joten joudun tumputtamaan itsekin. Hyvin harvoin kyllä viitsin.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen nainen ja joudun masturboimaan, koska mies ei osaa antaa orgasmia. Seksiä on pari kertaa viikossa miehen kanssa.
Täällä toinen nainen joka masturboi samasta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä kolmas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos avaisit suusi ja kerrot miehelle, miten sulle annetaan orkku. Jos et itsekään sitä tiedä niin aika turhaa odottaa, että mieskään sitä sitten tietäisi. V..tu mitä jengiä taas.
Vierailija kirjoitti:
Muijaa ei nappaa ei sit mikään. Ei saa edes sitä huonoakaan toisaalta ei ole väliksikään, tiedän mitä "menetän".
Kiusallaan sitten kun joskus ehkä sattuu paljasta persettä hieromaan vasten niin kieltäydyn, tätä samaa on jatkunut vuosia ja ihme kyllä olen pysynyt kotitussun luona.
Lasten takia pysyn minäkin seksittömässä liitossa, mutta vieraissa käyn. Jos kärähdän ja tulee ero, niin ei voisi juuri vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos avaisit suusi ja kerrot miehelle, miten sulle annetaan orkku. Jos et itsekään sitä tiedä niin aika turhaa odottaa, että mieskään sitä sitten tietäisi. V..tu mitä jengiä taas.
Luuletko sä, että mä masturboisin itse, jos en saisi orgasmia? Aika oudo päätelmä sulta.
Mies ei vaan osaa eikä jaksa tuottaa orgasmia, joten teen sen itse.
en mitään muuta ole enää tehnytkään tai ainakin tällä vuosikymmenellä kun seakkakin muuttanut meidän vierashuoneiseen yläkerrassa jo joskus viime vuosikymmenen lopulla. parasta aikaa ollu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muijaa ei nappaa ei sit mikään. Ei saa edes sitä huonoakaan toisaalta ei ole väliksikään, tiedän mitä "menetän".
Kiusallaan sitten kun joskus ehkä sattuu paljasta persettä hieromaan vasten niin kieltäydyn, tätä samaa on jatkunut vuosia ja ihme kyllä olen pysynyt kotitussun luona.Lasten takia pysyn minäkin seksittömässä liitossa, mutta vieraissa käyn. Jos kärähdän ja tulee ero, niin ei voisi juuri vähempää kiinnostaa.
Sama. Käyn maksullisissa säännöllisesti.
ja varmaan joudun loppuelämäni