Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkas moni parisuhteessa elävistä täällä joutuu tumputtamaan

Vierailija
09.03.2012 |

ihan vaan siitä syystä, kun vaimo/mies ei suostu tai jaksa hoidella sitä orkkua kumppanilleen?

Sukupuolesi?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nainen, ja varsin hyvännäköinenkin vielä

Vierailija
2/51 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen jo koukussa tumputtamisreen.

Vierailija
4/51 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..välillä,vaikka saankin :) Olen ukkomies

Vierailija
5/51 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä on fleshlight apuna myös. Ennen tämä oli kiva lisämauste naimisen lisäksi, mutta enää ei orkku irtoa naimalla niin pakko tumputtaa. Viikon tumputustaukokaan ei auta, ei vaan orkku tuu naimalla ku akan värkki on ku 55 numeron nokialainen kummisaapas.

Vierailija
6/51 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiveissa tosin on, että rouva taas palaisi ennalleen vaikeiden aikojen jälkeen.

Vierailija
7/51 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muijani ei välitä muusta kuin omasta orkustaan. Kamala sanoa, mutta lahnahan se on, ihanasta kropastaan ja lihaksikkaasta alapäästään huolimatta.

Vierailija
8/51 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittaa kanssa yksi ukkomies

kässään kyllä 2-4 kert viikossa

pillua saan kotona kerran viidessäviikossa

Vierailija
9/51 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan seksiä kerran viikossa, n. kaksi kertaa kerralla. Ei riitä. ..

Tämä alkoi siitä kun ihastuin toiseen mieheen jotka himoitsen ja jota ajattelen joka hetki päivästä toiseen.. :(

Vierailija
10/51 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistelen niitä aikoja,kun miehillä/pojilla oli vielä kunnolliset,seisovat mulkut!

Vierailija
11/51 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä olemme tästä aiheesta vast'ikään riidelleet, mikä tarkoittaa ettei seksiä ole taaskaan tiedossa.

On tämä kyllä...

Kuinka moni muu joutuu runkkaamaan itseltään himot pois ennen kundikaverin saapumista?

Vierailija
12/51 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yksi, olen nainen ja naimisissa.

"Saan" kyllä mieheltäni pari kertaa viikossa, mutta mikään ei voisi vähempää kiinnostaa.

Suostun siihen puuhaan vain isompia riitoja välttääkseni ja vaikuttaakseni edes hiukan normaalilta. Enpä tiedä, kauanko jaksan tätä, meillä muuten hyvä avioliitto. Seksi ei vaan erityisesti kiinnosta.

Vierailija
13/51 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkottaa tumputtamaan?

Vierailija
14/51 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkottaa tumputtamaan?

Vierailija
15/51 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole lähellekään yhtä seksuaalinen kuin minä,hänelle se on päälle ja pois-hommaa,sormetukset ennen ja jälkeen mutta kun on monesti niissäkin niin laiska etten ehdi saada.

Hoitelen sitten hommat itse "loppuun". :/

Niin ja siis nainen olen ja mies 20 v.vanhempi.

Olemme kyllä puhuneet asiasta ja olen kertonut mistä pitäisin ja yrittänyt varsinkin häneltä kysellä mistä hän pitäisi mutta kun "kyllä se perinteinen riittää" kuulemma.

No, tämä sitten yksi syy mikä ajanut pari kertaa vieraaseen petiin vaikken niistä kerroista syytäkään kuin itseäni. Sitä vaan haluaa edes sillon tällön tuntea jonkun haluavan sua ihan mielettömästi,siltä kun ei ainaisessa pimeässä huoneessa lähetyssaarnaajassa tunne itseään kovinkaan halutuksi. Sitä en sitten tiedä että miksi moni muu mies(en siis halua mitenkään sen enempää itseäni kehua,todellakaan!)käy minuun ihan kuumana mutta mies on sellainen kun on. Turhauttavaa:(

Vierailija
16/51 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä n. kerran viikossa ei mitenkään riitä himokkaalle rakkauden valtikalle.

M.41

Vierailija
17/51 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijaa ei nappaa ei sit mikään. Ei saa edes sitä huonoakaan toisaalta ei ole väliksikään, tiedän mitä "menetän".

Kiusallaan sitten kun joskus ehkä sattuu paljasta persettä hieromaan vasten niin kieltäydyn, tätä samaa on jatkunut vuosia ja ihme kyllä olen pysynyt kotitussun luona.

Vierailija
18/51 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta naimisissa ja runkkaan melkeen päivittäin. Vaimo tahtoo vaan hellyyttä ja läheisyyttä, ei saa koskea kuulema ennen kuin on kiihottunut, mutta vaikeapa sitä on toista kiihottaa jos ei saa koskea, pusut ja halit ei auta. tykkään hieroa hartioita, jalkoja ja suukotella mutta jatkuvat torjunnat ja se että ei saa esim esileikissä mitään takasin vie alote kyvyn. Tuntuu että ei saa muutakun makaavan lahnan ja sitten kun käyttää kumia niin eipä sitä sitten enää itekkään jaksa panostaa. Kukkia jos tuo kotiin niin vastaus kuuluu että mitä oot menny tekemään.

Vierailija
19/51 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

= mies väsähtää ja kehottaa odottamaan seuraavaan kertaan.

Jos vielä yhden kerran ottaisin asian puheeksi, jos hän ymmärtäisi. Muutoin hän on niin kultainen tapaus.

Vierailija
20/51 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mies ja joudun aina silloin tällöin tumputtamaan, kun tyttöystävä ei anna

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän