Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette fb-kavereista, jotka eivät ikinä laita tilapäivitykseen mitään?

Vierailija
29.03.2010 |

Eivät myöskään kommentoi muiden, mutta käyvät kyllä fb:ssa joka päivä.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jo vanha ketju, mut mä en oikeestaan koskaan laita tilapäivitystä, ja jotenkin mua ahdistaa koko facebook touhu.. Ja sit taas parhaimmille ystäville tulee juteltua kaikki asiat kahvikupin äärellä tai puhuttua pitkään puhelimessa. Ja mun mielestä se on paljon mieluisampi tapa, kuin istua facebookissa 24/7 kommentoimassa kaikkea.

Mutta jokainen tavallaan. Joskus kyllä tuntuu, että jotkut tutut kattoo kieroon, ku huomaa että ei päivitä statustaan tms.. Luuleekohan ettei oo minkäänlaista elämää, jos ei oo facebookin "orja" täytyy varmaan poistua naamakirjasta, mutta onkohan se mahdollista ja sit kaikki ainakin kattoo kieroon,et mikä kummajainen kun ei oo facebookissa.

Vanhat kirjeet, puhelimet ja oikeesti kasvotusten näkeminen kunniaan. =)

Vierailija
2/58 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tiedät että käyvät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tarvetta jakaa päivän tapahtumia muiden kanssa. täysin normaalia.

Vierailija
4/58 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eivät ole kehdanneet kieltäytyä kaveripyynnöistäkään.

Tai sitten eivät halua kertoa itsestään kellekään mitään, mutta haluavat uteliaina urkkia mitä muille kuuluu. Nämä jälkimmäiset tosin eivät ikinä myöskään kommentoi kellekään mitään.

Siitä tietää, että käyvät fb:ssä kun saattavat mainita tavallisessa keskustelussa asioita, joita ovat sieltä lukeneet.

Vierailija
5/58 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen käyttää fb:tä vähän eri tavalla. Enemmän mä ihmettelen niitä jotka kirjoittaa sinne joka jutusta monta kertaa päivässä... nyt keittää kahvia, nyt juo kahvia, nyt pesee pyykkiä, nyt menee vessaan... Siis what`s the point, ketä kiinnostaa??? Mun mielestä "parhaat" on sellaisia, jotka joskus laittaa jotain ja kommentoi, mutta ei joka päivä arkisista asioista. Kommentoi asioista joilla on oikeasti jotain merkitystä.

Vierailija
6/58 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eivät halua jakaa itsestään mitään.

Vierailija
7/58 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittynyt Facebookiin vain, koska kaverit ovat kutsuneet. Ei kiinnosta oikeasti kirjoitella siellä. Vaan välillä käyn kurkkaamassa mitä kavereille kuuluu (tosi harvoin sitäkin).

Vierailija
8/58 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Facebookissa varmaan 3-4 kertaa päivän aikana. Pelaan siellä erästä peliä. Tilapäivityksen laitan ehkä kerran pari kuussa. Olen koukussa siihen peliin enkä mä usko et ketään kiinnostaa, jos mä kirjotan sinne "nyt väsyttää" tai "pekan ja ollin kanssa ulkoilemaan".

Vierailija
9/58 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eivät halua jakaa itsestään mitään.

Vierailija
10/58 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on jokaisen oma asia mitä sinne kirjottaa ja miten usein...jos koskaan.

Itseä ottaa suunnattomasti päähän juuri ne tyypit, jotka luulee, että muita kiinnostaa esim. montako kertaa tämän aamun aikana ovat käyneet vessassa tai mitä söivät aamupalaksi. Olenki nyt piilottanut suurimman osan näistä.

Kehottaisin sinua 1 piilottamaan/poistamaan ne kaverit, joiden luulet sinua urkkivan...

Eikös sen fb:n idea ole juuri siinä, että sieltä näkee mitä kavereille kuuluu...?????

Vierailija
11/58 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis voiko itse saada jotenkin selville onko joku blokannut mut omista päivityksistään?

Vierailija
12/58 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten heillä on fb-kavereita, joiden eivät halua näkevän päivityksiä mutteivät kehtaa blokatakaan. Esim. pomo ja omat vanhemmat fb-kavereina.

Vierailija
13/58 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten paljoa päivittele. Joskus kommentoin, mutta aika harvoin. Minulle fb on ne pelit.

Vierailija
14/58 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin rajaukset käytössä.. Ne, joiden kanssa olen oikeasti tekemisissä saavat nähdä kaikki päivitykseni. Vuosien takaiset koulukaverit ja muut ns. hyvän päivän tutut ovat kaverilistalla, joille olen laittanut estot päälle. Eivät näe tilapäivityksiä.

Sinnehän voi luoda useita erilaisia kaverilistoja, ja sit asetuksissa käydä muokkaamassa, kuka näkee ja mitä.

Vierailija
15/58 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne blokkaa kuitenkin niin ettei ne näe mitään. Ettekö kehtaa ohittaa kaveripyyntöä vai mikä on?

Vierailija
16/58 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin rajaukset käytössä.. Ne, joiden kanssa olen oikeasti tekemisissä saavat nähdä kaikki päivitykseni. Vuosien takaiset koulukaverit ja muut ns. hyvän päivän tutut ovat kaverilistalla, joille olen laittanut estot päälle. Eivät näe tilapäivityksiä. Sinnehän voi luoda useita erilaisia kaverilistoja, ja sit asetuksissa käydä muokkaamassa, kuka näkee ja mitä.

Vierailija
17/58 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli on ihan tyhjä seinä vaan aina? Vai voiko sen jotenkin estää että näkevät jotain mutta ei kaikkea??

Vierailija
18/58 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne blokkaa kuitenkin niin ettei ne näe mitään. Ettekö kehtaa ohittaa kaveripyyntöä vai mikä on?

Vierailija
19/58 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä ala blokkailla, en koe juttujeni olevan niin salamyhkäisiä tai yksityisiä, etteivätkö etäisemmätkin tutut saisi niitä lukea. En kylläkään laita ikinä mitään ördäysjuttuja statukseeni.

Vierailija
20/58 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne menevät sen estot laittaneen profiiliin ja se on täynnä tekstiä jota he eivät omalla etusivuillaan koskaan nähneet niin se on tietysti vahva vinkki. Tai jos eivät pääse katsomaan toisen profiilia ollenkaan, vaikka se onkin "kaverilistalla".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän