te joilla seksiä 1krt viikkoon tai useammin, mistä revitte sen ajan?
Meillä ihan täysi työ että 1 kerta kuussa on, eikä aina sitäkään. Kaksi alle 3v lasta meillä.
Kommentit (65)
ja en mä kyllä jaksa enää niin myöhään kovin usein, koska joudun heräämään aamulla jo viideltä. Viikonloppuisin tietysti jaksaisi, mutta ollaan usein jompikumpi työn takia reissussa silloin.
lusmuilee kotona päivisin. Ei kaikki jaksa seksiä harrastaa jos on työ ja muut jutut sitten kotona.
jaksaa. koskaan ei ole liian väsynyt sekstailemaan. ihan pötypuhetta!
Se on itsekurikysymys, sen sijaan että lysähtää tv:n eteen tai laittamaan tiskejä, pyykkejä jne. suunnistaa makuuhuoneeseen ja seksin jälkeen tekee taloustyöt. Meilläkin on siis kaksi alle 3v. lasta.
Lapsia neljä, vanhin 4,5v ja nuorin 1,5. Lapset menee nukkumaan viimeistään yhdeksältä ja iltavirkkuja kun ollaan miehen kanssa, niin siinä jää muutama tunti aikaa hellitelyyn joka ilta... :)
ovat aina menneet ja menee edelleen vaikka esikoinen kohta 15v. Niin ysiltä kaikki lapset nukkumasa.
kun toinen painautuu kiinni se johtaa joko nukkumiseen tai seksiin. ei siinä ajankäyttöä mietitä. se vain tapahtuu. useimpina iltoina se johtaa seksiin. toisinaan pikapanoon ja toisinaan pitkään hitaaseen rakasteluun. kumpikin ovat ihan täydellisiä.
lapsia kuusi, tosin osa jo aikuisia ja nuorimmat 6 ja 7 seitsemänvuotiaita.
ja monta lasta on. Yöllä sekstaillaan, kun on saatu lapset nukkumaan.
Jos joskus harvoin saadaan pesue hoitoon niin silloin käytetään tilaisuus hyväksi myös päiväsaikaan.
Jos seksistä saa todellista mielihyvää, sitä haluaa, siitä on ikään kuin riippuvainen. Syöhän ihminen makeaa ja suolaistakin sen vuoksi, että saa siitä mielihyvää.
Kyse on mielestäni tästä. Jos seksille ei riitä aikaa, ei se tuota riittävästi mielihyvää. Intohimoton luonne, väärä mies, kaavoihin kangistunut elämä jne.
Kyllähän se on ihan fakta että väsymys vie seksihalut. Kokemusta on, ja todellakin olen ihminen joka saa seksistä todellista mielihyvää. Nyt taas kun pahin väsymys on selätetty.
Jos seksistä saa todellista mielihyvää, sitä haluaa, siitä on ikään kuin riippuvainen. Syöhän ihminen makeaa ja suolaistakin sen vuoksi, että saa siitä mielihyvää. Kyse on mielestäni tästä. Jos seksille ei riitä aikaa, ei se tuota riittävästi mielihyvää. Intohimoton luonne, väärä mies, kaavoihin kangistunut elämä jne.
Kyllähän se on ihan fakta että väsymys vie seksihalut. Kokemusta on, ja todellakin olen ihminen joka saa seksistä todellista mielihyvää. Nyt taas kun pahin väsymys on selätetty.
Jos seksistä saa todellista mielihyvää, sitä haluaa, siitä on ikään kuin riippuvainen. Syöhän ihminen makeaa ja suolaistakin sen vuoksi, että saa siitä mielihyvää. Kyse on mielestäni tästä. Jos seksille ei riitä aikaa, ei se tuota riittävästi mielihyvää. Intohimoton luonne, väärä mies, kaavoihin kangistunut elämä jne.
Ne ihmiset, jotka vaittavat, etta vasyneena ei mene seksihalut, eivat koskaan ole olleet TODELLA vasyneita. Kylla uni vie voiton. Ei se kroppa reagoi, jos on ihan oikeasti todella todella kuitti.....
ja ihan siitä omasta erittäin vähäisestä unimäärästäni aivan umpiväsyneenä. Valitettavasti. Että parisuhde olisi edes jotenkin siedettävällä tasolla.
3 alle kouluikäistä lasta löytyy meiltä.
vaan sopivan mielentilan puutteesta. Kyllä meillä ainakin aika aina löytyy, eihän siihen nyt tuntitolkulla mene. Olen myös huomannut että se toimii hyvänä unilääkkeenä, seksin jälkeen nukkuu paremmat unet. Mutta kyllä meilläkin joskun parin viikon tauko on ollut, aina ei vain jaksa. Joskus sitten useamminkin. 2 lasta alle 4v löytyy meiltä.
Seksiä välillä kaksi kertaa päivässä ja välillä 1 ktr vkossa.
Iltaisin kun lapset nukkuu ehtii vaikka mitä. Tai lasten päiväuniaikaan vkonloppuisin. Tai sitten aamuisin.
Ei siihen tuntitolkulla aikaa kuitenkaan mene. Niin aina sen ajan jostain ottaa.
Ja harvemmin sitten minäkään.
Meillä kolme pientä lasta ja kiireinen työ/opiskelu.
Uskon, että haluttomuus johtuu väsymyksestä. Kun seksiä on, muistetaan, että sehän oli tosi siistiä, ja yritetään ehtiä useammin. Mutta yleensä ollaan vaan niin väsyneitä, että ei jakseta.
Eletään myös eri rytmissä. Itse valvon 6-22 ja mies tunnin myöhemmässä.
meidän kersat on nykyään koululaisia, asumme lähellä palveluita ja aikaa on helppo varastaa (menkääs lapset pihalle leikkimään...menkääs kirjastoon....hei vaatteet päälle, jumppakerho alkaa....).
Silloin kun ne oli 5-1 v. , niin isommat katsoi monesti videota ja pienin oli päiväunilla. Tai vessassa. Tai illalla nukkumaan mennessä. Tai aikaisin aamulla, kun ne vielä nukkui. Kyllä sitä nyt sen 15-20 minuuttia jaksaa (vai tuntitolkullako teillä menee..?)Ymmärrän kyllä että vääääsyttäää, mutta kun asioita pistää tärkeysjärjestykseen, niin siinäpä useimmilla ihmisillä on kummasti aikaa televisiolle ja uutisille, vaan ei seksille..?
joille seksi ei maistu eivät ole koskaan saaneet hyvää seksiä! Kyllä he muuten jaksaisivat vaikka olisivat poikki ja kuitti. Tää on totuus!
että kukaan ei ole ottanut huomioon hormonitason vaihteluita. Meillä 3 lasta, kesällä 4, kaikki alle kouluikäisiä. Olen tässä vuosien varrella oppinut tuntemaan itseäni, että imetysaikana (olen imettänyt kaikkia lapsia noin vuoden) ei vaan yksinkertaisesti tee lainkaan mieli. Välillä ollut ihan epätoivoinen olo, että mikä mua vaivaa, mutta vaiva on korjaantunut aina kun olen lopettanut imettämisen. Seksikin rupeaa maistumaan taas aivan eri tavalla.
Muuna kuin imetysaikana meillä sekstaillaan keskimäärin kerran viikossa. Aikaa löytyy lasten nukkumaanmenon jälkeen tai aamulla, kun lapset leikkivät keskenään tai katsovat lastenohjelmia.
Aamulla ennen kuin nousee ylös, suihkussa, vessassa, menee päikkäreille ja lapset katsoo videoita, lasten päikkäriaikaan, illalla heti kun lapset menneet nukkumaan. Menee ajoissa nukkumaan ja yöllä herää sekstaamaan.
Onhan noita. Meillä lapset menee nukkumaan viimeistään klo 8, joten hyvin jää aikaa yhdessäoloon.
- nuorin herää yleensä jo kuudelta: ei kiinnosta herätä viideltä sekstailemaan...
- suihkussa on käytävä erikseen, koska nuorin vielä konttaa
- no ei voi tosiaan jättää edes siksi aikaa, että livahtaisi vessaan!
- lapset menevät nukkumaan 20-21 ja joskus vanhempi nukahtaa vasta 22.30, nousee usein sängystään ja kipittää olohuoneeseen
- lapset kun on siitä jänniä että nukkumaanmenoaika ja nukahtamisaika on kaksi aivan eri asiaa :) Ainakin meillä.
- päikkärit nukkuvat eri aikaan, aina jompi kumpi hereillä
- eivät malta keskittyä piirrettyihin, jos siellä vaikka joku nalle kantaa laukkua, heti on tultava kertomaan, että nalle kantoi reppua
- ei tosiaan nappaa nousta yöllä sekstaamaan, mulle ainakin riittää se että kahden taaperon vuoksi joudun nousemaan yöllä yleensä 3-4 kertaa ylös
- lapset nukkuvat samassa makuuhuonessa meidän kanssa
Ihan säkällä joskus onnistuu harrastamaan seksiä aamulla jos nukkuvat pitempään. Illalla en jaksa, koska herätään niin aikaisin aamulla.
Kerta kuussa ihan riittämiin meillä, ei useammin edes tee mieli
Juuri noin se menee meilläkin. Mutta fakta on että jos on oikea mies/nainen niin ajasta se ei ole kiinni. Käsi käy...
mut nyt ku ollaan riidoissa niin viikko on jo mennyt ilman..
Ja siis Käyn töissä joka päivä,joten ei se siitä ole kiinni et jos töissä käy niin ei jaksais/kerkeis....jos seksiä haluaa niin kyllä siihen aikaa saadaan tehtyä.
Etten todellakaan ole mikän mamma joka lusmuilee päivän kotona :)