Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te joilla seksiä 1krt viikkoon tai useammin, mistä revitte sen ajan?

Vierailija
29.03.2010 |

Meillä ihan täysi työ että 1 kerta kuussa on, eikä aina sitäkään. Kaksi alle 3v lasta meillä.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 1-5 kertaa viikossa

Vierailija
42/65 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä saa mitään iloa mistään viidestä minuutista, vaikka mies hoitelisikin minut sitä ennen, eli en siis harrasta mitään pikapanoja, ihan joskus muutama kerta vuodessa.

Ja aikaa löytyy iltaisin, lapset 3kpl nukkumaan kello 20.00 viimeistään, siinähän sitä aikaa jo on.. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkumaanmenoa. Rentouttaa mukavasti ja uni tulee helposti seksin jälkeen.

T: Kaksi pientä lasta ja seksiä 3-5 kertaa viikossa.

Vierailija
44/65 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

panopuuna olo kuin kerran kuussa

Vierailija
45/65 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

panopuuna olo kuin kerran kuussa

ikinä miehelleni..

44

Vierailija
46/65 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä sekstaillaan ainakin pari kertaa viikossa. Lapset menee nukkumaan klo 20, puolisen tuntia tehdään yhdessä kotihommia, sitten sänkyyn ja touhuilemaan. Hyvin ehtii ja jaksaa :) Ja kerkiää vielä ajoissa nukkumaankin.

Me kyllä osataan ottaa ilo irti kaikista tilaisuuksista- esim. viikonloppuisin jos vaikka isot lapset lähtee ulos pulkkamäkeen ja pienet on päiväunilla, siinäkin kerkiää mainiosti. Tai viikonloppuaamusta, vauva menee aamupäiväunille ja isommat katsoo alakerrassa aamulastenohjelmia (meistä aina jompi kumpi jää nukkumaan kun toinen nousee lasten kanssa, toinen sitten tulee "herättelemään" toista ja siinäpä on oiva tilaisuus :) )

Vierailija
47/65 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä ei haluta, eikä oikein itseäkään enää. Vituttaa kun seksiä ei ole, mutta vituttaa sekin kun mies joskus säälistä antaa.

Kyllä seksiä mahtuisi kalenteriin vaikka joka päivä (paitsi yhtenä viikkona kuukaudesta työvuorojen takia), mutta kun esim. pelaaminen on mielenkiintoisempaa niin minkäs tuolle mahtaa. Tai on treenit, eikä sen jälkeen jaksa. Tai on ottanut unilääkettä, eikä pysty.

Jossain vaiheessa tämä menee siihen, että seksin harrastaminen siirtyy avioliiton ulkopuolelle :(

Vierailija
48/65 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa taas olla niitä naisia, joita pitää esileikitellä koko päivä, ettei akti sitten tule täyten yllätyksenä.

Vierailija
49/65 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei katsota telkkaria. Lasten nukkumaanmenon jälkeen alkaa parisuhdeaika. Neljä 1 - 10-vuotiasta lastamme menevät nukkumaan yhdeksään mennessä, joten sen jälkeen hyvin ehtii :)

Vierailija
50/65 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on ollut aina noin joka toinen pv. Tämä talvi ollut hankalin, koska mies illat pois ja tulee yleensä vasta kun olen nukkumassa. Lisäksi nukumme lasten kanssa samassa tilassa.

Mut monesti rakastelemme yöllä, eikä aina edes muisteta/tiedetä, kumpi aloitti... Halut tasapainossa noin suunnilleen. Aiemmin esileikkeihin ym. oli enemmän aikaa, kun olimme illat molemmat kotona. Mikäs siinä kun lapset menee nukkumaan jo klo 20.

ps. Yhteinen aika lisääntyi huimasti, kun telkkari meni rikki. Uutta ei hommattu;)

Vierailija
51/65 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä sitä aikaa löytyy =)

Vierailija
52/65 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vanhin siis 6v ja töissä käydään molemmat, mies tekee nyt kahta työtä ja on raksaa ja kaikkee... Mut seksi on mitä ihanin stressinlaukaisija! Ja kun ei juuri nähdä toisiamme, ikävä meinaa olla hirmuinen! Kyllä tiskit ja telkku jää kakkoseksi.

Me ollaan aina nukuttu alasti kylki kyljessä saman peiton alla. Sekin ehkä vaikuttaa. Helposti alkaa tekemään mieli, vaikka toinen kömpisi viereen klo 03.54.

Hormoneista joku puhui. Toki vaikuttaa, mutta lähinnä kiihottumisherkkyyteen. Vaikka seksi ei ois heti ekana mielessä imetysaikana, on ihana jos toinen hellii ja pitää hyvänä. Mun mielestä meillä toimii kommunikaatio tuolla saralla aika hyvin. Yleensä käy niin, että sanon etukäteen, että tänään en sitten jaksa ja ollaan vaan tässä lähekkäin ja saa mua silitellä tms... ja sitte sitä jo kohta haluaa... (Imettäny oon kaikkia lapsia 10-15 kk)

Vierailija
53/65 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia ja seksi on niin hyvää että sitä haluaa vaikka olisi kuinka väsynyt tai kiireinen. Viikonloput usein maataan vaan sängyssä kuksien ja välillä telkkua katsoen, sitten jatkuu taas kuksinta

Vierailija
54/65 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla nukkumaan käydessä tai aamulla ennen töihin lähtöä, kun lapset lähteneet kouluun...ja ihan etukäteen suunnittelematta. Ei sitä tuntitokulla tarvitse puuhastaa, lyhyempi aikakin riittää.

Vierailija
55/65 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset, 1 ja 4v, herättävät muutenkin yöllä 3-10 kertaa, joten minä kyllä nukun jokaisen mahdollisen sekunnin. Lasten ollessa hereillä myös ihan turha toivo - nuorempi ehtii tuhota vaikka ja mitä jopa sen 5 min. pikapanon aikana, ja 4v taas paukkaa aivan taatusti ovea hakkaamaan juuri sillä sekunnilla jos jotakin yrittää tehdäkin. Nukkumaanmeno- ja nukahtamisaika ovat todellakin eri asioita, päiväunet nukkuvat eri aikoihin... Ei paljon auta priorisointi, kun ei yksinkertaisesti ole sellaisia hetkiä, joina olisi mahdollista JA jaksaisi harrastaa seksiä samaan aikaan.

No, täytyy kyllä myöntää sekin, ettei mua sanottavammin enää edes kiinnosta sekstailla mieheni kanssa, itsekseni mieluummin. Mies ei edes huomaa mun olemassa oloa kuin silloin, kun lapset metelöivät liikaa tai ruoka ei ole valmiina juuri sillä hetkellä kun herra on nälkäinen, ja tietenkin silloin, kun häntä huvittaisi harrastaa seksiä. Esileikki - mikä? Seksi on sitä, että heitetään housut pois, mies jyystää 20 minuuttia ja "kiitti, oli kivaa".

Vierailija
56/65 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

--

No, täytyy kyllä myöntää sekin, ettei mua sanottavammin enää edes kiinnosta sekstailla mieheni kanssa, itsekseni mieluummin. --

Vierailija
57/65 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä harrastetaan 3-4 kertaa päivässä vaikka mieheni töissä käy ja minä lapsia hoidan kotona. vähemmällä kun ei pärjää, ainakaan mieheni :) heti kun mahdollisuus niin toimeen ryhdytään.. ja joka kerta on taivaallista nautintoa ;)

Vierailija
58/65 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi on niin hyvää että sitä haluaa vaikka olisi kuinka väsynyt tai kiireinen. Viikonloput usein maataan vaan sängyssä kuksien ja välillä telkkua katsoen, sitten jatkuu taas kuksinta

Vierailija
59/65 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut koskaan JATKUVASTI noin kuitti!

Mene hyvä ihminen lääkäriin, jos sulla on vaikka kilpirauhasessa vikaa.

Vierailija
60/65 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen kilpirauhaseen vikaa tarvita. Jokainen voi yrittää nukkua muutaman vuoden pelkästään pienissä pätkissä, ilman että saa edes päivällä mitään lepotaukoja... Kun menee ulos, eikä muista enää missä asuu tai onko kevät vai syksy, niin kyllä se aikamoista väsymystä kuvastaa. Ja voin kertoa, että siihen meneekin aikaa että tuollaisesta valtavasta univelasta toipuu. Ei helpota ihan yhden viikonlopun lepäämisellä. Eikä käy seksi ihan ekana mielessä!

Syynä ihan vaan kaksi huonosti nukkuvaa pientä lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme