ravintoterapeutti Hanna Partanen ja actimelit...outoa!!
Muistan kun hän Olet mitä syöt-ohjelmassa ratsasi jääkaappeja ja actimeleista sanoi että ovat turhia ja sisältävät hurjasti sokeria, ja heitti ne pois sieltä jääkaapista. Nyt hän mainostaa samoja tuotteita tvssä???
Kommentit (30)
jäin miettimään, että oliko se Partanen vai Palssa, joka lyttäs ne actimelit ja activiat..
Näitä actimel pulloja mainostaa eli onkos ne sit terveellisempiä? Ihmettelen samaa..vai onko rahapulassa?
eikös tästäkin jo huomaa miten helposti ihmiset ovat ostettavissa?? eihän pekka puska tms ole mitenkään maksettuja ja voideltuja, eihän??
Sama homma kuin virallisterveellisessä ruokavaliosuosituksessa: raha puhuu.
Tarpeeksi kun maksaa, niin Hanna mainostaa vaikka ruokosokeria, puhtaana luonnontuotteena. Ja tää on hyvää!
oikein niin turvotusta ja mahakipua ei olisi lainkaan! Ei niiden poistoon mitään jugurtteja tarvita...
eivät ole turhia, mun turvotuksiin ja mahakipuun ainakin auttoivat, vaikken olisi uskonutkaan. Ja niitähän saa maustamattomina, joiden kanssa sitten vaikka kevyttä mehukeittoa, marjoja tms.
henk.koht. anette palsa on parempi asiantuntija. hän tietää että voi on terveellistä ja huonot hiilarit pahasta... :)
on ihan ravintoterapeutiksi opiskellut niin pitäisi tietää, etteivät mitkään esanssiset sokerilitkut kuulu PÄIVITTÄISEEN terveelliseen ruokavalioon. Ihan riippumatta siitä onko tv:stä tuttu terapeutti vai ei.
Toivottavasti tämä Hanna on joku itseoppinut. Vähän sama kuin lääkäri mainostaisi menthol-tupakkaa että se auttoi minun pahanhajuiseen hengitykseeni...
Plus ne lumemattomat roskiin menevät muovipullot!! Gefilus-tehojuoma on sentään pienissä pahvitölkeissä.
Actimel boikottiin ympäristön vuoksi!
Vähän sama kuin lääkäri mainostaisi menthol-tupakkaa että se auttoi minun pahanhajuiseen hengitykseeni...
:D Aika hyvä vertaus! Naulan kantaan :)
Itse asiasta Partasella on kyllä tapahtunut karkea virhearvio, jos hän tosiaan mainostaa jotain ällöttäviä sokerijugurtteja. Eikö hän ymmärrä, että oma julkisuuskuva rakentuu joka askeleesta, jonka julkisuudessa ottaa?
ja vatsakipuja niin kannattaa mennä heliko tutkimuksiin. suurella osalla ihmisistä on tuo heliko mutta lääkärit ei sitä tajua tutkia kun potilas valittaa mahavaivoja. heliko aiheuttaa just ilmaa mahassa, närästystä, vatsakipua (varsinkin ylävatsaan) ja vaikka mitä, jopa finnejä jne.
ja actimelit yms. ei siihen auta.
Sehän on kans mitä pahimpaa sokeri, esanssi ja paska kökköä. Luulis nyt urheilijan tietävän paremmin.
Mutta jos tarpeeksi maksetaan, niin sitä voi mainostaa vaikka mitä! :-)
Samoin Matinsalo siinä kammottavassa Danino-mainoksessa.
Maku meni näistä naisista. Onko kaikki kaupan?
eivät ole turhia, mun turvotuksiin ja mahakipuun ainakin auttoivat, vaikken olisi uskonutkaan. Ja niitähän saa maustamattomina, joiden kanssa sitten vaikka kevyttä mehukeittoa, marjoja tms.