Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, kysymys virpojista!

Vierailija
28.03.2010 |

Sori, en ehdi nyt kahlata ketjuja läpi. Trullilauma lähestyy ja tuli mieleen, että miten se nyt meneekään näiden palkkioiden kanssa. JOs vaikka neljä-viisi virpojaa tulee, yksi antaa oksan. Annetaanko silti palkkio kaikille vai tuolle yhdelle oksan antajalle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille. Minä ainakin olen antanut palkan kaikille pikku virpojille. Se oksien teko on aika hankalaa ja aikaa vievää, niin eihän ne virpojat monessa paikassa voi käydä jos kaikkien pitää antaa oma oksa joka oven takana.

Vierailija
2/8 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yksi virpoja niin annan hänelle isomman saaliin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta otan vastaan vain yhden oksan/porukka

Vierailija
4/8 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ainakin meilläpäin.

Vierailija
5/8 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan jokaiselle palkkion, tyyliin pieni virvonvarvon-suklaapatukka tms. Jos jokainen antaa oman oksan, saavat suklaamunat.

Vierailija
6/8 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja antavat yhden oksan, annan vain yhdet paperikäärenamit /nuppi.

Jos tulee 2-3 virpojaa, joilta saan kaikilta oksat (kaikki tarjoavat oksia, en ota vastaan kuin yhden.), niin saavat suklaamunat. Tärkeintä on, että tarjoavat. Silloin näen, että vaivaa on nähty, eikä vain voimia yhdistetty.

Mua ärsyttää, että oksat on juostenkustuja kerjäämisvitsoja. Jos oksa on oikein nätti, annan ekstraa ja kehun koristeita.

Vierailija
7/8 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin 10 sentin tikkarit heille.

Mua ärsyttää, että oksat on juostenkustuja kerjäämisvitsoja. Jos oksa on oikein nätti, annan ekstraa ja kehun koristeita.

Vierailija
8/8 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en ota oksia ollenkaan. Allergia...

No, saa nähdä, jaksaako kukaan virpoja edes rämpiä tuolla pihalla, kun ei ole aurattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi