Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sitä Kalastajan vaimo-blogia pääsee nyt lukemaan?

Vierailija
27.03.2010 |

Mistä salasana?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä se blogi käsittelee, ei kai nyt oikeesti jotain kalastajan vaimon höpinöitä "tänään mies toi ahvenia. valmistin niistä makoisaa sapuskaa koko perheelle. ahvenet alkavat kyllä jo tympiä. toivottavasti huomenna saa haukea."

Vierailija
2/7 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ennenkuulumattoman virikkeellinen ja virkistävä, ja kirjoittaja suuri julkkis.

Ja kalastajan vaimo nyt sattuu itse kirjoittelemaan tällä palstalla, joten saamme aina uusimmat uutiset tätä kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse jonkinaikaa sitten ja mulla on ja nyt suru puserossa, kun olisin mielelläni seurannut jatkossakin...

Vierailija
4/7 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudessa blogissa. Ilman salasanaa, mutta aikoo kirjoitella vähän anonyymimmin ja vähemmin kuvin itsestään.

Vierailija
5/7 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun mulle tuli ainakin joku salasanasivu eteen kun kokeilin mennä.

Ko. blogissa oli ihan kivaa "aikuisen" muotia, mun makuun sisustusjuttuja, hyviä kuvia ja tosi hyviä neulejuttuja sekä ihanan positiivinen kirjoitustyyli.

Tällä palastalla joku alkoi kiehua, kun bloggaaja Suomen matkalla mietti kukakohan hänet Prismassa tunnistaakaan... Mies kai harrastaa kalastusta ja on kalastusvälinealalla töissäkin.

Vierailija
6/7 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi, oli kiva blogi =) Onneksu pystyn jatkossakin lukemaan..

Vierailija
7/7 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastajan vaimon mies kalastelee hiaman erivesissä ku mistä saa ahventa ja haukea, Kuubassa yms :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi