Harrin vaimo!
Oletko oikeasti noin sokea? Hän oli taas eilen luonani. Toivottavasti karu totuus selviää pian sinullekin, kun otan Harrin kokonaan itselleni. Suunnittelemme kovaa vauhtia yhteistä kotia.
Kommentit (67)
oikein nyxälle että saa maistaa omaa lääkettään. Terveisin Harrin ex-vaimo, onneksi ei ole tarvinnut ex-anoppia katsella muutamaan vuoteen.
Elämä kahden tunnekylmän aivokääpiön kesken tosin voi olla vaikeahkoa.
Harri, vaimo, lapset ja minä asutaan etelä-suomessa. En viitsi tarkemmin paljastaa. Kannattaa kysyä Harrilta itseltään, jos luulet että olet se tuleva ex.
T:Harrin salarakas
huomannut, kuinka paljon viestitellään, soitellaan ja kenties olet huomannut kuinka vähän Harri kotona nykyään viihtyy. Ihaninta Harrissa on se että hän käyttää minuun teidän perheen rahoja. ;)
T:Harrin salarakas
Et ehkä tiedäkään, mutta Harri pettää sua mun kanssa. Ja me lähdetään Harrin kanssa ens viikolla Karibialle pysyvästi, mutta anoppi jää sulle. Kaikki on jo sovittu anopin kanssa.
T: Harrin salaisista salaisin rakas
(P.S. Kun mä oon lypsänyt Harrin rahattomaksi, mä palaan Suomeen, jossa aloitan yhteisen elämän Harrin vaimon kanssa - joka on muuten paljon kuumempi kuin Harri! Ja anoppi on edelleen sun kontolla!)
tätä kaunista vaimoaan! t.vaimon ex-kaveri
Hih mikä ketju.
Nyt lähtee nukkumaan yhden Harrin yks salarakas...
Yöt kaikille!
Jatkakaa vain Harrin rahojen tuhlausta ja Harrin vokottelua omaksi, niin Harri käy sitä kuumempana minun luona, kun minä olen jatkossakin se täydellisin salarakas=haluan vain seksiä :P
T. Viestin nro.8 kirjoittaja alias Harrin salarakas (vai salapano).
Jatkakaa vain Harrin rahojen tuhlausta ja Harrin vokottelua omaksi, niin Harri käy sitä kuumempana minun luona, kun minä olen jatkossakin se täydellisin salarakas=haluan vain seksiä :P
loppujen lopuksi kaikkein kuumimman pakkauksen eli Harrin vaimon!
Terv. Harrin salaisista salaisin salarakas
ois ollu hyvä tehdä aina ennen kun mä kuksin sua anaaliin. Olen sanonu siitä ennenkin. Meneekö viesti näin painetussa muodossa paremmin perille? Tän vois vaikka printata jos auttaa muistamaan.
T.Harri
Pitäisö tehdä joku toimintasuunnitelma? :D
loppujen lopuksi kaikkein kuumimman pakkauksen eli Harrin vaimon!
Terv. Harrin salaisista salaisin salarakas
T:T. Viestin nro.8 kirjoittaja alias Harrin salarakas (vai salapano).
Mä olen sanonut että teen sen heti, kun sinäkin suostut siihen.
Ei ne sotkut ole kiva juttu sinunkaan pyllystä :/
ois ollu hyvä tehdä aina ennen kun mä kuksin sua anaaliin. Olen sanonu siitä ennenkin. Meneekö viesti näin painetussa muodossa paremmin perille? Tän vois vaikka printata jos auttaa muistamaan.
T.Harri
on omaakin perhettä.
T. noin ehkä kolmas salarakas.
Ykkösestä kolmoseen saavat pitää Harrin kunhan mä saan sen joskus sänkyyni.
on omaakin perhettä.
saatte pitää sen - ja anopin - sitten kun olen tavoitteeseeni päässyt.
T: Harrin salaisista salaisin salarakas
Siinä on ainakin HOIDELTAVAA loppu elämäksi :P
on omaakin perhettä.
saatte pitää sen - ja anopin - sitten kun olen tavoitteeseeni päässyt.
T: Harrin salaisista salaisin salarakas
No. aivan sama, mä tiedän kuitenkin, että kaikki te naiset ootte Harrille vain hetken viihdettä. Minä se olen Harrin todellinen rakkaus, olen ollut jo armeijasta asti.
Terv. Jartsa
nauroin ihan kippurassa! hei,ottakaa nyt joku anoppi sentää!!olisin niiin tyytyväinen jos mun tuntemallani harrilla ois "salarakas" ois oikein sille vaimolle!!