Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aitoa taidetta kotona?

Vierailija
26.03.2010 |

Löytyykö aitoja taideteoksia, grafiikkaa tms?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari perittyä taulua. Itse hankittuja ei ole, vaikka grafiikkaa aina suunnittelen hankkivani. Ikinä vaan en aikaiseksi saa :)

Vierailija
2/22 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaksi saatuja.

Vierailija
4/22 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalaan itsekin ja suku maalaa

Vierailija
5/22 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpuutan vain aitoja kotini seinille (enkä edes kovin montaa halua). Jäljennökset oli ok joskus parikymppisenä ekassa omassa kämpässä, mutta ei enää 30+, kun koti on muutenkin sisustettu harkituilla laatuhuonekaluilla.

Vierailija
6/22 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy kyllä, lähinnä grafiikkaa. Harmillista vain on se, että meillä ei ole tilaa olohuoneeseen ripustaa mitään nyt, kun sinne on hmm. kaksi ovea keittiö/eteisestä, 2 makuuhuoneesta ja parvekkeen ovi ja sitten on vielä 3 muuta ikkunaa ja loput onkin sitten kirjahyllyjen peitossa. Yksi etsattu työ on nyt seinällä. Pitäisi varmaan eteiseen ripustaa lisää grafiikkaa ja muutenkin vähän estottomammin - heh, mun vanhemmilla on aito taulu vessassakin!

Vierailija
7/22 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on sinusta kaunista?

Jos edullisesti ja kivoja haluaa saada, niin Viron reissu vaan eteen ja vanhan kaupungin pikkuputikkeihin etsimään.

Itse tykkään Kristiina Lehtosen taiteesta, joissa on usein joku juju vielä, osa aika tavalla kantaaottaviakin, osa hauskalla tavalla, osa tosi rajulla, ehkä ovat vähän lapsellisia, kuten minäkin. Ostaa voi Fiskarsista tai vaikka tilata netistä.

Tässä muutama linkki hänen töihinsä:

hauska:

http://www.galleriaf.com/file.php?id=170&p1=&p2=&p3=&d3=&d1=&d2=

kantaaottava:

http://www.galleriaf.com/file.php?id=94&p1=&p2=&p3=&d3=&d1=&d2=

av-mammalle sopiva:

http://www.galleriaf.com/file.php?id=327&p1=&p2=&p3=&d3=&d1=&d2=

Vierailija
8/22 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se Kristiina Lehtonen, jonka tuossa mainitsinkin.

Vierailija
9/22 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso.wwww.tiina.kivinen.com

Ostan vähitellen kokoelmaani, näissä on sitä jotain. Kuka tahansa osaa tehdä puolikanvarvuista nättiä näperrystä, mutta harva hallitsee isot linjat.

Vierailija
10/22 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja nuo Kivisenkin työt. Itsekin ostan noin yhden per vuosi taidetta.

Paljonko suurinpiirtein Kivisen työt maksaa? Mistä niitä saa ostaa, jos näyttelyä ei ole lähimailla?

Niin ja jos vielä ihan erityyppistä kaipaa, niin Leena Puolatiekin on minusta hauska tuttavuus - yksi taulu meiltä löytyykin.

Vierailija
11/22 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelyt on siellä + viime syksynä Stockalla, muutenkin myynnissä. Viimeisimmästä näyttelystä ostin n. 40 x 40 työn, maksoi 420€. Sarjat aika pieniä. Kivinen muuten asuu Leppävaarassa, kotisivuillaan on osoite, joten eiköhän työhuoneellaankin ole töitä näytillä.

Vierailija
12/22 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setäni on kuvataiteilija.

Vierailija
13/22 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo sun työ siis vedos vai jo kehystetty?

Pitää tutustua, josko on vaikka naapuri ;-)

Vierailija
14/22 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyritään ostamaan yksi taulu tai grafiikkavedos vuodessa. Mm. Ina Colliaderia, vanhaa venäläistä taidetta, uudempaa suomalaista jne.

Vierailija
15/22 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuokos ne sitten ovat oikeaa taidetta? Minulla on kyllä siitä hieman erilainen käsitys.

Vierailija
16/22 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhuoneeseen sopivia.

Vierailija
17/22 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari "ihan oikean" taiteilijan maalausta, pari matkoilta ostettua paikallisen taiteilijan aitoa tekstiilityötä ja pari omaa aitoa taideteosta (vähintäänkin pari tonnin arvoisia! ;D ).

Vierailija
18/22 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokainen toki ymmärtää taiteen omalla tavallaan. Itse käsitän, että aitoa taidetta on sellainen, joka on jokun omatekemää eikä kyse ole julisteista. Itse en tässä lähtenyt esim. oman suvun öljyvärimaalauksia nyt mainitsemaan, mutta oikeaa taidetta nekin on mielestäni, vaikkeivat ne ole ammattitaiteilijan (jolla on siis ollut erinäisissä gallerioissa tms. näyttelyitä tai joka saa siitä elantoaan) töitä olekaan.

Vierailija
19/22 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi oikea öljyvärimaalaus. Sen on maalannut mieheni pappa joka maalasi vapaa-ajalla ja myi taulujaan eteenpäin paljon. Ovat oikeasti hienoja teoksia. :)

Vierailija
20/22 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle ne ovat lähempänä julsteita kuin ns. oikeaa taidetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme