Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko äitisi älykäs?

Vierailija
18.03.2010 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa tyhmä kuin saapas. Tosin en itsekään mikään järjen jättiläinen, mutta edes jonkin verran älliä päässä. Toivottavasti taas omista tyttäristäni tulee huomattavasti fiksumpia kuin minusta..

Vierailija
2/19 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinaisesti älykäs ole oikea sana kuvaamaan, mutta käytännön maalaisjärkeä löytyy varmasti keskivertoa enemmän. Muuten on vähän jämähtänyt johonkin menneeseen niin, että jokus nolottaa. Mutta ihana hyväntahtoinen ja auttavainen, sekä toki rakas on äitini!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään älykkö ei ole, mutta voisi olla aivan erilainen ihminen, jos olisi ollut lapsi eri aikaan tai eri paikassa. Hänen ikäluokassaan koulutus oli pitkälti yläluokan ja kaupunkilaisten etuus.

Hoksaa asioita ja on sosiaalisesti taitava.

Vierailija
4/19 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäin tapaamani nainen

Vierailija
5/19 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin olosuhteiden pakosta ei ole korkeasti koulutettu. mutta älykäs hän silti on!

Vierailija
6/19 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten. nyt ei ymmärrä edes yksinkertaisimpia lauseita.

Vierailija
7/19 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei mikään huippu, mutta sellainen terävä ja nopea - ja sellainen, joka keksii nopeasti käytännön ratkaisut asiaan kuin asiaan.

(itse olen tietenkin mielestäni vielä vähän älykkäämpi ;-)

Vierailija
8/19 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän on esim. matemaattisesti lahjakas, mitä minä taas en ole.

Vierailija
9/19 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan amiskoulutus ja kaikilla lapsillaan taas korkeakoulututkinto. Olin menossa virkamiesruotsin tenttiin joskus opiskeluaikana ja hän kysyi että osaanko muka ruotsia... Hän on ikuisesti sitä mieltä että minusta ei ole mihinkään.

Vierailija
10/19 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kai kaikki -40-luvulla syntyneet korkeakoulutetut ovat), mutta isäni on kyllä paljon älykkäämpi, vaikkei korkeakoulutettu (olosuhteiden takia - on isosta, köyhästä perheestä) olekaan.

Vierailija
11/19 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös häijy kuin piru.

Kouluttamaton 40-luvun alkupuolella syntynyt au-lapsi, kasvatiksi jätetty- traumatisoitunut mutta hyvin sisukas ja ylpeä.

Vierailija
12/19 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä se tulee uusille ihmisille yllätyksenä. Äitini on uusien ihmisten kanssa hyvin hiljainen ja seurassa vetäytyvä, ja koska jännittää sosiaalisia tilanteita ihan hurjana (kiitos isäni joka on tallonut äitini itsetunnon maan tasalle) hänestä voi saada keskustelussa vähän hitaan ja yksinkertaisen kuvan. Sitten kun hän rentoutuu ja uskaltaa olla oma itsensä, niin ihmiset on yleensä aivan ällistyneitä muutoksesta.Yhtäkkiä hän onkin nopea ja älykäs keskustelukumppani jolla on näkemystä ja rautainen yleissivistys. Äitini on hyvin pidetty, työssään menestyvä ja taiteellisesti lahjakas mut aina ollut elämässä siinä osassa että pistänyt muut itsensä edelle.

Vierailija
13/19 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heikoissa kantimissa.

Vierailija
14/19 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisin että jopa keskivertoa tyhmempi.

Vierailija
15/19 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi juuri eläkkeelle suuren yhtiön viestinnästä.

Vierailija
16/19 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää välillä kun isäni hoitaa kaiken. Kotiäitinä ollut aina ja mitää muita töitä ei ole koskaan tehnyt. Jos jäis yksin joutuisin varmaan ottamaan sen meille asumaan.

Ei myöskään ole kamalan lämmin en muista koska olis mua halannut tai pitänyt hyvänä. Lapsenlapsia ei myöskään halaile :(

Itse olen tekniikan tohtori ja lapsia halailen päivittäin.

Vierailija
17/19 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoli nuorena.

Vierailija
18/19 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä... mutta oikeasti aika keskiverto. Joskus leikkaa nokkelasti, joskus taas ei, vaikka rautalangasta asian vääntäisi. Hänellä on alempi korkeakoulututkinto ja hän pitää itseään aivan huippuakateemisena :D

Vierailija
19/19 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sydämellinen ja lämmin, korvaa sillä paljolti puuttuvan yleissivistyksen ja välillä suoranaisen tyhmyyden

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä