Varastettu kaksostenrattaat!!
Länsi-Tampereelta varastettu mustat kaksostenrattaat merkiltään Brio Douple Wave. Jos sinulla on tietoa tai havaintoja kyseisistä tuplarattaista, tai näet sellaisia esim. myytävän lähiaikoina jossakin, olethan ystävällinen ja otat yhteyttä vaikkapa tämän viestiketjun kautta.
Kuva kyseisistä vaunuista
http://www.muksutalli.fi/data/th/c_3....jpg_c8_c8.jpg
Löytöpalkkio!
Kiitos!
Kommentit (23)
Harmittaa kyllä aivan vietävästi!En voi ymmärtää, millainen ihminen varastaa lasten tavarat! :,( Kihisen kiukusta, miten jollain voi olla pokkaa viedä lapselta (tässä tapauksessa vielä kahdelta) vaunut! Jos ei myydä niitä aio, niin on varmaan kiva kuljettaa omia lapsia varastetuilla rattailla!
Kuka pöllii rattaita? Kai ne samat urpot, jotka vie pikkulasten polkupyöriä... Otan ap osaa!
Niin pahoittelut myös teidän autosta! Myös ystäväni (ja heidän naapureidensa )autoon oli 1-2vk sitten murtauduttu . :( TÖRKEETÄ TOUHUA!!
Sinne saattaa varas laittaa myyntiin. Toivottavasti löytyvät.
Kuka pöllii rattaita? Kai ne samat urpot, jotka vie pikkulasten polkupyöriä... Otan ap osaa!
Sitä minäkin ihmettelen!! Kyllä aika tunteeton saa olla! Millainen omatunto on ihmisellä, joka varastaa lasten tavarat?? Meillä rattaissa oli vielä lasten ulkolelujakin, niin nekin lähti sit samalla. Kyllä pientä harmitti kovin!:( Olisivat vaikka ennemmin vieneet mun pyörän, mutta että mun lasten vaunut!! Että suututtaa!
Sinne saattaa varas laittaa myyntiin. Toivottavasti löytyvät.
Jonkin verran olen koittanut myynti-ilmoituksia eripuolelta selailla, mutta aika epätoivoiselta alkaa tuntumaan. :( Kovasti toivon, että vielä joskus jostakin löytyisivät. Vaikka edes sitten, kun en niitä itse enää edes tarvitsisi. Annan sitten vaikka mielummin ne jollekin niitä oikeasti tarvitsevalle, kun sille, joka ne kehtasi mun lapsilta varastaa!
Nokian Edenissä. Ja kyllä harmitti! Eli kyl sit varmaan suakin...
vanhassa asunnossamme säilytinkin niitä sisällä, mutta uudessa asunnossamme eivät mahtuneet kasaamatta sisälle oviaukosta ja lukitus oli rikki siten, että olivat todella hankala saada kasaan (jotenkin jumissa). No nytpä opin kantapään kautta, ettei voi luottaa, että edes lasten omaisuus olisi aikuisilta turvassa! :(
Mun kaverilta vietiin myös jokunen vuosi sitten. Itse viisastuin vahingosta: aina kun itse liikuin omien kaksosteni kanssa, otin joka paikassa (myös lukollisessa varastossa) aina irti yhden pyöristä. Kukaan ei halua varastaa rattaita, joista puuttuu pyörä...
Muuten sulla ei ole mitään pohjaa väittää jonkun myyjän vaunuja just sun omiksi.
Ja teithän rikosilmoituksen?
en jaksanut kantaa kauppakassejani,joten nappasin rattaasi kauppakassien kuljettamista varten.
toivottavasti kauppareissustani ei aiheutunut kohtuutonta haittaa. uusia myydään kaupassa.
mä säilytän asunnos lapsen vaunut,vaikkeivat ole kalliit... mutta meillä ei ois vara ostaa heti uusia tilalle...
asutaan onneks eka kerrokses kerrostalos,saa hyvin sisälle
lähiympäristö huolella, jokuhan on saattanut kännipäissään keksiä hyvän idean ja kuljettaa vaikka väsynyttä kännikalakaveriaan niissä. Ja sitten ovat vaan hylänneet kärryt johonkin kun eivät ole enää tarvinneet.
Laita vielä vaikka ilmoitus johonkin paikalliseen ilmaislehteen (vieläkö tamperelainen ilmestyy?) niin joku avulias ihminen saattaa tunnistaa teidän omaisuudeksi ja rattaat palautuvat teille.
Tsemppiä etsintöihin!
Oletteko kukaan koskaan saaneet niitä takaisin? Esim. löytötavaratoimiston kautta tms.? Missä tapauksessa vakuutus korvaa rattaat?
Meiltä vietiin lukitusta lastenvaunuvarastosta Teutonia Y2K-rattaat viime vuoden loppupuolella. Ja kyllä harmitti vietävästi, olisi vielä tämä talvi tarvittu.
ootko merkinny vaunut jotenkin,että erotat ne muista samanlaisista?
Ja vaikka löytäisitkin ne, millä aiot todistaa että ne on oikeesti sun?
ootko merkinny vaunut jotenkin,että erotat ne muista samanlaisista?
Ja vaikka löytäisitkin ne, millä aiot todistaa että ne on oikeesti sun?
Kyllä olen! Ja tasan tunnistan vaunut omikseni, jos ne vielä joskus jossain näen. Niissä sellaisia tuntomerkkejä, joita ei voi "korjata". Ja juu olen tehnyt rikosilmoituksen. Ja ilmoittanut tuntomerkit myös poliisille! Toivottavasti jää varas kiinni!
Tuo pyörän irti ottaminen olikin hyvä idea! :) Pitää pitää mielessä!
Juu voisin kyllä laittaa vielä ilmoituksen jonnekin. Lähialuetta olen koittanut katsella sillä silmällä, että josko rattaita näkyisi, kun itsekin ajattelin,että joku saattanut ne hylätä jonnekin. Ja lähibaarin edestä kävimme myös katsomassa, juurikin sillä, jos joku olisi saanut hyvän idean kuskata kaveriaan..no toivottvasti löytyisivät vielä! Harmittaa kyllä edelleen!
Asun itse myös länsi treellä,toi linkki ei avautunut :(
Pahoittelut teidän puolesta,täällä liikkuu todella epämääräistä sakkia nykyisin.Meidän autoon murtauduttiin viikko sitten +2 naapurin autoon :(