Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varastettu kaksostenrattaat!!

Vierailija
26.03.2010 |

Länsi-Tampereelta varastettu mustat kaksostenrattaat merkiltään Brio Douple Wave. Jos sinulla on tietoa tai havaintoja kyseisistä tuplarattaista, tai näet sellaisia esim. myytävän lähiaikoina jossakin, olethan ystävällinen ja otat yhteyttä vaikkapa tämän viestiketjun kautta.

Kuva kyseisistä vaunuista

http://www.muksutalli.fi/data/th/c_3....jpg_c8_c8.jpg

Löytöpalkkio!

Kiitos!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko merkinny vaunut jotenkin,että erotat ne muista samanlaisista?

Ja vaikka löytäisitkin ne, millä aiot todistaa että ne on oikeesti sun?

Kyllä olen! Ja tasan tunnistan vaunut omikseni, jos ne vielä joskus jossain näen. Niissä sellaisia tuntomerkkejä, joita ei voi "korjata". Ja juu olen tehnyt rikosilmoituksen. Ja ilmoittanut tuntomerkit myös poliisille! Toivottavasti jää varas kiinni!

Tuo pyörän irti ottaminen olikin hyvä idea! :) Pitää pitää mielessä!

Juu voisin kyllä laittaa vielä ilmoituksen jonnekin. Lähialuetta olen koittanut katsella sillä silmällä, että josko rattaita näkyisi, kun itsekin ajattelin,että joku saattanut ne hylätä jonnekin. Ja lähibaarin edestä kävimme myös katsomassa, juurikin sillä, jos joku olisi saanut hyvän idean kuskata kaveriaan..no toivottvasti löytyisivät vielä! Harmittaa kyllä edelleen!

Mutta en usko että niitä enää takaisin saat. Mutta ymmärrän kyllä, että harmittaa. Itseäkin harmitti ja harmittaa oikeastaan vieläkin, kun meidän rattaat varastettiin jokunen kuukausi sitten.

Vierailija
22/23 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla rattaat voi lukita rungosta kiinni esim. tolppaan, vaunuvaraston patterinputkeen tms.

Renkaan irroittamistakin olen käyttänyt. Tai sitten voi napata esim. istuinosan kankaan mukaansa jos irtoaa helposti (osasta rattaita ei, mutta meillä irtoaa kätevästi). Kuomukin on yleensä helppo irroittaa parilla "Pikalukolla" - kuka haluaisi pölliä rattaat jossa ei ole rengasta ja kuomua? Ainakin on vaikeet myydä eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tuplarattaat, kun ovat niin huonokuntoiset...