Ticket to heaven = Menolippu taivaaseen
Mitä? Taivaan voi tässä toki ymmärtää kahdella vastakkaisella tavalla.
Kommentit (17)
matkalippu kuolemanjälkeiseen maailmaan.
jäykkiä vaatteita lapselle. Ostan mieluummin sen parjatun Reimatecin. En pidä myöskään kuvioista. Yksi haalari oli jossain vaiheessa, mutta aika pienelle käytölle jäi ja oli hankala pukea.
mutta nyt yritän sitten opetella ajattelemaan pääsylippuna vaatetaivaaseen :-)
-ap-
mun mielestä karmiva nimi. voihan sen tietty toisellakin tapaa ajatella mutta ei silti auta, en koskaan ostais lapselle tai käyttäis :)
varmasti monet jättää nimen perusteella ostamatta, niin minäkin. sen hitusen verran on taikauskoa, että kuolemanlippuja en lapsilleni osta.
varmasti monet jättää nimen perusteella ostamatta, niin minäkin. sen hitusen verran on taikauskoa, että kuolemanlippuja en lapsilleni osta.
mä olen aina ajatellut että olen varmaan ainut ketä ei ton nimen takia vaatteita osta :)
t 7
Kyllä meillä kaikilla on jo syntyessämme se oikea lippu taivaaseen tai muualle 100%:lla varmuudella.
Että ei se asia siitä miksikään muutu, luki vaattessa mitä tahansa.
No jopas taas mammat jeesustelee tekopyhästi. Kyllä meillä kaikilla on jo syntyessämme se oikea lippu taivaaseen tai muualle 100%:lla varmuudella.
Että ei se asia siitä miksikään muutu, luki vaattessa mitä tahansa.
Ainakin omalla kohdallani tämä on enemmän jonkin sortin taikauskoa. En myöskään halua pistää lapselleni päälle luurankokuvioisia vaatteita enkä sanoa häntä äitin pikku enkeliksi...
t. 9
Säälittävää touhotusta.
Lapseni ovat aikoinaan käyttäneet Ticketin talvihaalareita ja välikausipukuja.
Ekat talvihaalarit taisivat olla käytössä 2001.
Ostimme puvun silloin Norjasta.
Hyviä haalareita ovat olleetkin. Samoin kuin välikausipuvut.
Jotkut typerykset sönköttävät aika ajoin nimestä. Antaa heidän elää omaa elämäänsä.
Muut pukekoot lapsensa kuolemanenkeleiksi. Minä en.
Säälittävää touhotusta.
Lapseni ovat aikoinaan käyttäneet Ticketin talvihaalareita ja välikausipukuja.
Ekat talvihaalarit taisivat olla käytössä 2001.
Ostimme puvun silloin Norjasta.
Hyviä haalareita ovat olleetkin. Samoin kuin välikausipuvut.
Jotkut typerykset sönköttävät aika ajoin nimestä. Antaa heidän elää omaa elämäänsä.
niin olisiko sitten oikeasti niin, että se ON aika mauton.
Enpä ole kuullut kenenkään 'sönköttävän' Reimasta tai Jonathanista.
kun altistan lapseni tuollaiseen kuolemanvaaraan!!! ja päivittäin!
Juuri ostettiin taas kevätpuku. Enpä ole ajatellut moista... Kivannäköiset värit ja kuosit mielestäni. Jos totta puhutaan, Reimatec+ -housut ovat paljon kestävämmät, mutta voihan noita sekoitella keskenään, kunhan värit sopivat.
Olemme kristitty perhe emmekä sekoita uskonasioita vaateasioihin. :)
kuin pikkutytöille suunnattu ranskalaismerkki "Lolita". Käsittämätön nimivalinta.
nimeä ei ole suunniteltu lasten vaatteille vaan ticket to heaven on untuvapeitteiden valmistaja, ohessa he on alkanu tekemään lasten ulkovaatetta.
Tänks!
-ap-