Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jos saisit korjata yhden asian itsessäsi, olisiko se silmäpussit vai kaksoisleuka?

Vierailija
13.08.2024 |

Kertokaa te 35-50-vuotiaat. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikea kysymys. 

- Saara

Vierailija
2/19 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisleuasta pääsee eroon tiukalla poninhännällä!

PS

😆🤣😁😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuat. 

n40

Vierailija
4/19 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion korjata itsessäni taipumuksen lukea tältä palstalta kaikkein surkeimmat aloitukset kuten tämä. 

Vierailija
5/19 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset.

Vierailija
6/19 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo kaksoisleukaa, joten jos noista pitäis valita, niin varmaankin silmäpussit. Mutta ennemmin kuin silmäpusseja, korjaisin vinouteni. Jumppa kyllä auttaa, mutta keho perkele haluaa takaisin vinoon, jos en tee jumppaa riittävän usein.

Vierailija
7/19 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan jännän äärellä. Paha kysymys. Kun on noi molemmat :) En osaa valita. 

Vierailija
8/19 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Korjaisin ennemmin vaikka lauluääneni, keskittymiskykyni, lantionpohjanlihakset tai kaukonäköni.

Vierailija
9/19 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten yhtään mitään. Ulkonäöllä ei ole elämässäni minkäänlaista merkitystä. Tai no, nivelrikkoisen polven voisin korjauttaa, mutta ei siis mitään esteettisistä syistä.  - n. 50 v

Vierailija
10/19 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit,naama,perse,kaksoisleuka,huulet,pimpulan kiristys ja ryppyreiän valkaisu.

Vierailija
11/19 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäpusseja ei ole, ja kaksoisleuka tulee vain kun katsoo alaspäin, että se sitten. 

Vierailija
12/19 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisleuka, ehdottomasti. On ilmestynyt viime talven aikana, ja muuttanut koko ulkonäön aivan erilaiseksi. Silmäpussit on pientä siihen verrattuna. 

Vierailija
13/19 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oale kumpaakaan, mutta voisin korjata kaulassani olevan ylimääräisen ihon pois.

Vierailija
14/19 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan menisi mihinkään kirurgiseen operaatioon, enkä edes pistoshoitoon, pelkän ulkonäön takia. Kaikessa tuollaisessa on aina riskejä, ja koska hyöty olisi olematon - en minä sillä paremmalla ulkonäöllä mitään tee - ei tulisi mieleenkään. (olen 42 v nainen)

Vierailija
15/19 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Korjaisin ennemmin vaikka lauluääneni, keskittymiskykyni, lantionpohjanlihakset tai kaukonäköni.

Lantionpohjalihasten kuntouttaminen on helppoa! 

Vierailija
16/19 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuva nahka leuasta lähtis ensin

Vierailija
17/19 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joillekkin voi olla. Itselleni ei ole. Olen käynyt fyssarilla niiden takia ja minulla on kaksi laitettakin joilla niitä pystyy harjoittamaan. Ovat todennäköisesti enemmänkin jossain jatkuvassa jännitystilassa kuin liian heikot. Ei taida saada kuntoon kuin leikkauksella ja siihen en riskien takia mene. Ei nuo nyt vaikuta kuin siihen että juosta ei pysty. Mikä kyllä toki ärsyttävää, mutta ei sen riskin arvoista.

Vierailija
18/19 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on paras/tehokkain liike?

Vierailija
19/19 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 52 mutta vastaan silti, kaksoisleuka.

Enää en kyllä välitä koko pussukasta, mutta se on vaivannut parikymppisestä asti, oon peitellyt sitä huiveilla jne. Olisi kiva nähdä miltä näyttäisin kaulalla, vaikka se kaula lyhyt onkin. Lapsena mulla oli viimeksi pää kaulassa kiinni, nuoruuden jälkeen pään alapuolella on näkynyt vain pullohartiat ja pussukka. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi