Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänä iltana työpaikan illanvietto ja tänään hoitamassa sairasta lasta kotona.

Vierailija
26.03.2010 |

Mitä mieltä olette onko viisasta osallistua vaikka en ole ollut tänään töissä. Olen kahden vaiheilla, jotenkin tuntuu ikävältä mennä tulee sellainen "lintsari olo". Toisaalta lippu yhteen näytökseen on maksettu eikä sitä raaskisi jättää käyttämättä.

Lisäksi mietin tartutanko noroa eteenpäin kun sitä lapsi tässä eilen ja tänään sairastaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisekseen mitä luulet pomo ajattelevan. Et voinut jättää lasta yksin kotiin työpäivän ajaksi/ et saanut hoitajaa työpäivän ajaksi, mutta juhlan ajaksi voit jättää /sait hoitajan. Ei anna hyvää kuvaa sinun työmoraalista.

Eikö ole ihan normaalia että isä tulee töistä klo 16 ja voi hoitaa lasta illan? Nän mä ainakin pikkupomona ajattelen...

Vierailija
22/30 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä voi hoitaa että äiti pääsee bailaamaan, mutta ei sitten voinut hoitaa työpäivän ajan???

ihan selviö että isä voi illan hoitaa lasta töistä tullessaan. Tautia tietty tartutat jos se on sulle tuloillaan esim parin päivän päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi.

Miksi mies ei jäänyt hoitamaan lasta päiväksi? Jos oli työmatkalla (useampi päivä) niin asia erikseen, mutta miksi et hommannut ulkopuolista hoitajaa lapsellesi?

Enkä kyllä katsoisi hyvällä, jos joku työntekijöistä olisi eka kotona hoitamassa sairasta lasta (jos maksetaan palkkaa) ja sitten tulisi illalla illanviettoon.

Jos sen sijaan tulisi iltavuoroon, niin katsoisin kyllä tosi hyvällä.

Vierailija
24/30 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä koskaan pääsisi mihinkään.

Tautia tietty tartutat jos se on sulle tuloillaan esim parin päivän päästä.

Jos lapsen isä olisi hoitanut työpäivän ajan lasta, niin sittenhän ap olisi tartuttanut sitä tautia töissä...

Vierailija
25/30 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole lintsaamista, jos hoitaa luvallisesti ja lain mukaisesti sairasta lasta kotona. Illalla isä on kotona, ei siellä kahta vanhempaa silloinkaan tarvita.

Vierailija
26/30 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta että äiti olisi päässyt töihinkin eikä pelkästään huvituksiin. Vai ajatteletko niin että ainakun lapsia on kipeä äidin pitää jäädä töistä pois, isän ei koskaan, mutta kun äidin pitää päästä bailaamaan niin kyllä isä silloin voi tulla kotiin hoitamaan?

Ja toisekseen mitä luulet pomo ajattelevan. Et voinut jättää lasta yksin kotiin työpäivän ajaksi/ et saanut hoitajaa työpäivän ajaksi, mutta juhlan ajaksi voit jättää /sait hoitajan. Ei anna hyvää kuvaa sinun työmoraalista.

Eikö ole ihan normaalia että isä tulee töistä klo 16 ja voi hoitaa lasta illan? Nän mä ainakin pikkupomona ajattelen...

Vierailija
27/30 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi et hommannut ulkopuolista hoitajaa lapsellesi?

Ei edes rahalla hoitajaa meille ole lyhyellä varoitusajalla järjestynyt. Ehkä jos aamulla sitä alkaa puuhata, niin illaksi saa.

Vierailija
28/30 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus mies ei vaan voi jäädä päiväksi yhtä helpoksi, kun on sovittuja kokouksia tai asiakastapaamisia. Normaaliaikaan klo 16-17 voi silti hyvin tulla kotiin. Ja kuinka moni normaalituloinen oikeasti hankkii ulkopuolisen hoitajan sairaalle lapselle kun itsekin kerta saa olla pois?

En menisi.

Miksi mies ei jäänyt hoitamaan lasta päiväksi? Jos oli työmatkalla (useampi päivä) niin asia erikseen, mutta miksi et hommannut ulkopuolista hoitajaa lapsellesi?

.

Vierailija
29/30 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ainakin vuorotellaan kipeän lapsen hoidon suhteen. Minkä takia muka äidin pitäisi aina hoitaa? Kyllä lapsi pärjää isänkin kanssa kotona ja isäkin voi olla poissa töistä siinä missä äitikin.

Olen nähnyt ja kuullut myös muiden vuorottelevan näiden hoitojen suhteen. Jotkut ovat jopa palkanneet mll:sta hoitajan, jos lapsi on sairastellut paljon.

Onneksi meidän lapsi on ollut harvoin kipeänä.

Vierailija
30/30 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi isä ei sitten voinut hoitaa äidin työpäivän ajan

Ja meillä ainakin lasta jää hoitamaan ensisijassa se, jonka työt asiasta vähemmän kärsii. Useimmiten minä, sillä miehellä saattaa olla tehtävisä, jotka vaikuttavat sitten taas muiden tehtäviin sotkien aikatauluja jne. Mun töissä vaan "paperipino" kasvaa ja teen kyllä itse kaikki hommat myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi