Tykkääkö muiden lapset Postimies Patesta?
Meidän 2v ja 4v tykkäävät tuosta ja 6v oikein fanittaa sarjaa.
Itsekkin rakastin tuota sarjaa lapsena :D
Kommentit (11)
Ovat 2, 4 ja 6 ja heidän mielestään se on tylsin ohjelma mitä tulee. Eivät siis katso muuta kuin noita ylen ohjelmia mitä tulee viideltä arkisin.
Pettyi kyllä pahasti kun sai lahjaksi postipaten auton ja siitä ei saakaan tavaratilan ovia auki, että voisi kuljettaa postia.
on 4,5 v tyttö, tykännyt pari vuotta. Sai tuon auton toissajouluna ja edelleen leikkii sillä paljon.
vaikka ovat jo koululaisia.
Pate kuului myös mun lemppareihin lapsena. Mulla on sellanen mielikuva, että tuli siihen aikaan, kun olin jo koulussa. Muistaisko joku tarkemmin vuosia?
kaveri ajelee, ajelee, ajelee, ajelee, ajelee ja ajelee, kunnes ottaa lampaan kyytiinsä ja ajelee ja ajelee ja ajelee ja ajelee jne. takaisin johonkin. kristus, että se voikin ottaa päähän...
vaikka ovat jo koululaisia. Pate kuului myös mun lemppareihin lapsena. Mulla on sellanen mielikuva, että tuli siihen aikaan, kun olin jo koulussa. Muistaisko joku tarkemmin vuosia?
Itse olen syntynyt -82 ja muistaakseni sarja tuli Pikku Kakkosessa tai sitten joskus lauantai tai sunnuntai aamuisin. Olisinkohan ollut 5-7 vuotias. Ei mitään hajua, mutta tykkäsin sarjasta paljon ja lainattiin kirjastosta se Pate videokin aika usein.
ap
Poika 1v9kk hulluna siihen. Tyttö 3,5v katsoo jos tulee, mutta ei ihan Pikku Prinsessalle vedä vertoja.
6v poika tykkää paljon ja myös isosiskonsa katsoo ihan mielellään.
Mutta hauskinta oli tänään, kun puolivuotiaamme kävi naureskelemaan ääneen sille!
Nauroi kyllä vaan "väärissä" kohdissa eli kun oli oikein jännät paikat, niin vauva hekotti.
ihanan viaton ja nostalginen ja ne maisemat...Taitavasti tehty.