Voiko harkinnanvaraista toimeentulotukea saada uuteen paistinpannuun? Vanha on ihan sökö eikä ole varaa uuteen...Tuohan on terveysriskikin?
Voiko sosiaalitoimesta saada harkinnanvaraista toimeentulotukea uuteen paistinpannuun?
Saan nyt perustoimeentulotukea, päätös on voimassa tälle kuulle. Rahat on menny ruokaan, puhelinlaskuun, muihin laskuihin ja lääkkeisiin, jne... eikä ole varaa pannuun.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene kaupasta hakemaan itse?
Ei ole rahaa.
Sinun on tarkoitus maksaa perustarpeet käteesi jäävästä korvamerkitsemättömästä osasta.
Ei voi. En nykyisin saa rahaa käyttötavaroihin, eikä oikein muuhunkaan. Terveysriski tai ei, niin uutta ei heru.
Tottakai voit saada, ja pyydä myös uudet puukauhat ja patalaput.
Katsele kirppareilta ja kierrätyskeskuksissa. Itse löysin hyvän paistinpannun 2 eurolla kierrätyskeskuksesta.
No aina voi yrittää hakea, yleensä kai myönnetään vain alkuavustus uuteen kotiin eli kun ei ole uuteen kotiin yhtään mitään. Pelkkä paistinpannu ei ole elämän perusedellytys ja maksat hyvin itsekin.
Miksi se olisi terveysriski? Jos siinä on ruostetta, niin hio ruoste santapaperilla pois ja rasvapolta pannu uudestaan.
No ei voi. Tuollaiset tavalliset kulutustavarat on tarkoitus hankkia sillä perustoimeentulotuen perusosalla. Sitä varten se on.
Kokoomuspuudeli esittää vajaaälyistä sossupummia, osa miljoona. Eikö sua jo kyllästytä?
pistit taas tälläsen paska aloituksen.
Kierrvtyskeskuksesta saat pannun parilla eurolla. Jätä vaikka se perjantaipullo väliin, niin saat vähän laadukkaamman paistinpannun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa.
Tokmannilla 10 euroa paistinpannu.
Jos sinulla ei ole turvallista paistinpannua, et kokkaa paistinpannulla ennen kuin saat seuraavan tuen. Helppoa. Niin me tukea saamattomatkin teemme, että ostamme hyödykkeitä silloin kun siihen on varaa.
Ens kuussa ruokaa 12e vähemmän, niin saat pannun. Tuossa hintaluokassa pyörii halvimmat. Jos sulla on kattila, voi siinäkin paistaa.
Pyydä samalla uusi pesukone niin voit myydä se pois ja ostaa rahoilla jotain muuta.
Kilpailuta puhelinliittymä halvemmaksi, soita ja viestittele vain ilmaisilla sovelluksilla.
Mitä ne muut laskut on? Rehellisesti nyt
Hei ylilauta-incel, mitä jos vaikka hankkisit tyttöytyn? Ai niin et saa.