Isä unohti hakee lapsen eskarista
Sain just eskarista soiton, että ollaankos sitä meidän tyttöä tulossa hakemaan tänään.
Oltiin sovittu jotta mies hakee kun on sellainen työpäivä (yrittäjä), että pääsee.
Soitin miehelle joka vastasi ihan normaalisti, siellä se vaan oli töitään tekemässä ihan lungisti.
Siis miten mä voin olla iskemättä nyrkkiäni sen nenään kun kohta tuolta ovesta saapuvat?? En kestä. Tosi noloa myös!!
Kommentit (52)
vaikka oli mun vuoro - jotenkin vain tuli ajatusvirhe, ja ihan pokkana ajelin kotiin ja otin vielä pikkupäikäritkin. Sitten mies tuli klo 17 (kerrankin niin ajoissa!) ovesta sisään, ja molemmat ihmettelimme, miksei toisella ole lasta mukana.
Olin 17.20 päiväkodin pihalla NIIN nolona - oli kaiken lisäksi perjantai :-(
Tämänkin jälkeen on pari kertaa meinannut unohtua, ihmisiähän tässä vain ollaan ja siis erehtyväisiä!
että tuosta en nyt voisi suuttua kenellekään.
Itse unohdin kerran koirani kaupan eteen. Tajusin vasta, että koiraparka nököttää edelleen siellä kaupalla kun tulin kotiin eikä koira ollutkaan minua vastassa.
Miehellesi voit ystävällisesti vinoilla tuosta, mutta et kyllä suuttua!
Jos kovin erehtyisi toiselle nalkuttamaan, mä olen varma että heti kohta kävisi mulle suurempi moka ja kyllä sais sitten hävetä - eikä kyllä kaipaisi siinä sitten toisen paheksuntaa.
Kävihän tosin jossain päin maailmaa isille se kohtalokas unohdus, kun vauva unohtui työpäivän ajaksi kuumaan autoon.. Mutta tässähän ei ollut kyse mistään niin vakavasta.
Torkahtelin sohvalla ja välillä vilkaisin kelloa ettei vielä tarvii nousta. Nukahdinpa sitten oikein kunnolla ja kun heräsin tajusin mitä kello on. Kuopus vaunuihin ja kiireellä kerhoon. Matkalla soitin että olen tulossa. Eivät olleet pahemmin ihmetelleet, ajattelivat että imetän juuri vauvaa joten sen vuoksi eivät soitelleet.
Meillä isäntä meinasi vuosia sitten jättää vauvan kaupan kärryihin. Oli kahdet kärryt käytössä joista toisessa silloinen kuopus kaukalossa. Keräs ostokset ja sano että sit mennään. Jäin vähän odottelemaan vanhempien lasten kanssa että ottais vauvankin mutta käveli poispäin. Huutelin sit perään että unohtuko jotain?
Olemme vain ihmisiä ja unohduksia sattuu. Onneksi ei näissäkään sattunut mitään vakavaa.
kävi niin että vein esikoisen kerhoon autolla, ja miehen kanssa oltiin sovittu että palautan auton hänen työpaikalle kun tarvitsi autoa kun lähti palaveriin toiselle paikkakunnalle, kuopus nukkui turvaistuimessa takana ,mies sitten heitti meidät kotiin jatkoi matkaansa, tosin liian nopeesti... hyppäsin autosta pois, mies vaihtoi itsensä ratin taakse ja menin ottamaan kuopusta ja mies vaa posotti eteenpäin autolla!! huusin että pysäsdy etten ehtinyt ottaa vauvaa takapenkiltä mutta ei kuullut. soitin mutta ei vastannut heti,meni varmaan 7min kun vastas ja oli jo valtatiellä, ja kysyin mitä ihmettä tekee! ei ollut tajunnut että kuopus oli kyydissä kun oli hiljaa, oli jotenkin kuulemma käsittänyt että hän on mummolla hoidossa kun oli aikasemmin puhunut jotain hoidosta. säikähti kyllä itsekin että mitä jos ei olisi huomannut puhelinta ja jättänyt auton parkkiin ja mennyt kokoukseen.huh huh. kylläpä nauratti=)
Olisko naurattanut jos olis ollut kesähelteinen päivä ja laps jäänyt autoon ja kuollut lämpöhalvaukseen? Onhan noitakin sattunut.
onneks on aina kuitenkin aikaa kääntyä takas ovelta eikä kukaan siitä kärsi.. =)
mikä voi olla tärkeämpää kuin muistaa hakea oma lapsi hoidosta.
Ikinä en itse voisi asiaa unohtaa.
Inhimillistähän se toki näyttää olevan,mutta kuitenkin...
Tekevälle sattuu. Hymyile ukkokullalle vähän ja vinkkaa silmää, kun tulee kotiin. Menee varmaan ihan hämilleen, kun odottaa sinun siellä olevan myrskyn merkkinä. Ja seuraavalla kerralla muistaa takuuvarmasti. Hänellähän nääs on maailman mahtavin muija! Joku toinen olisi aloittanut hirveän naputuksen...
mikä voi olla tärkeämpää kuin muistaa hakea oma lapsi hoidosta. Ikinä en itse voisi asiaa unohtaa. Inhimillistähän se toki näyttää olevan,mutta kuitenkin...
Tuliko yhtään mieleen, että kaikki eivät tee toimistotyöaikaa vaan työajat ja hakijat vaihtelevat päivittäin ja pienikin erehdys ajoissa tai hakuvuorosta aiheuttaa helposti ap:n kaltaisen tilanteen. Meillä on lapset vielä kotona, mutta voin hyvin kuvitella että meille tulee vielä monta soittoa hoidosta. Mies kun muuten ihana, mutta hirveän hajamielinen. :)
kerran hakea molemmat lapset eskarista, siis kerta per lapsi. Eiköhän tämä ole siis jo perinne, oletan että unohtaa tuon kolmosenkin ;)
samalla tavalla,jos yleensä ei olisi tapana hakea.