Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä unohti hakee lapsen eskarista

Vierailija
25.03.2010 |

Sain just eskarista soiton, että ollaankos sitä meidän tyttöä tulossa hakemaan tänään.

Oltiin sovittu jotta mies hakee kun on sellainen työpäivä (yrittäjä), että pääsee.

Soitin miehelle joka vastasi ihan normaalisti, siellä se vaan oli töitään tekemässä ihan lungisti.

Siis miten mä voin olla iskemättä nyrkkiäni sen nenään kun kohta tuolta ovesta saapuvat?? En kestä. Tosi noloa myös!!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon elämä kaadu, ihmisiähän tässä ollaan, kaikki yhtä erehtyväisiä. Voin kertoa, ihan alan ihmisenä, ettei hoitajat ole moksiskaan. Varmasti ymmärrystä riittää. Eri asia jos tuollaista sattuisi useammin tai että hakisitte toistuvasti lapsenne myöhässä.

Ihme touhua, että miehen pitäisi pelätä omaa vaimoaan, kun sattuu jossain asiassa erehtymään. Toivottavasti ap et itse erehdy ikinä, olisi se noloa tuollaisen ryöpytyksen jälkeen..

Vierailija
22/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin, eikä ihan suoraan lähetä lasta huostaanotettavaksi. Vie eskariopelle huomenna kukkia kiitokseksi vaivannäöstä.

Justiinsa juu.

Vaan siitä ylimääräisestä vaivasta ja opettajan työajan ylittämisestä. Saattoihan opettajallakin olla juuri tälle päivälle jotain muuta suunniteltuna, kuin odottaa myöhässä olevia vanhempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kukkia tarvitse viedä, kiitos ja anteeksi riittäköön. Järki hoi!!

Vierailija
24/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuului kyllä niin varovainen hei tuolta ovensuusta, että rupesi ihan naurattamaan. Piti vaan vetää naama peruslukemille kun menin vastaan. Lapselle olin ihan normaali iloinen, mutta miehelle en kyllä liiemmin hymyjä luonut. Lähtikin melko vikkelään takaisin töihin. Sanoi, että jutellaan asiasta illalla. Että näin.. ap

Vierailija
25/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kukkia tarvitse viedä, kiitos ja anteeksi riittäköön. Järki hoi!!

Sua ei taitaisi nolottaa, joten sinä et näkisi mitään syytä kukille.

Vierailija
26/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävä moka ja sietääkin olla vihainen miehelle.

Mun mies on tuollainen ja ärsyttää kovasti. Kun olemme menossa johonkin tärkeäänkin yhdessä kaikki, niin se voi pokkana mennä nokosille sanomatta mitään. Entä, jos minäkin olisin mennyt vaivihkaa nokosille. Molemmat nukuttais ja lapsi katselisi tyytyväisenä vaikka dvd:tä. Siinähän menisi kaikki sivu suun.

Vierailija
27/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakea eskarista. Mulla oli 10 hoitopäivää kuussa eskarin lisäksi.

Kävi nyt vain niin, että en ollut muistanut nukkumapäiväksi varata hoitopäivää.

Vetelin sikeitä onnellisena kun puhelin soi ja kysyivät, että haenko lapset eskarista.

Yöpuvun päälle toppapuku ja tukka pystyssä, rähmät silmässä päiväkotiin. Oli muuten hoitajilla hauskaa mun kustannuksella:)

Ymmärsivät hyvin, että minulle oli sattunut sekaannus hoitopäivissä. Sanoivat, että jos en olisi puhelimeen vastannut, olisivat arvanneet mun olleen yövuorossa ja puhelimen olleen pois päältä. Olisivat pitäneet hoidossa ja oltais vaihdettu se jostain päivästä pois.

Onneksi sillä kertaa oli unohtunut puhelimeen virta kun laitoin nukkumaan.

Sattuu sitä.

Vierailija
28/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota nyt kuitenkin ensin miehesi kommenttia, kun tulee kotiin. Kyseessähän oli poikeus normaalista rutiinista - ja työasiat saattavat joskus viedä kaiken huomion.

Luulen että miestäsi harmittaa ja nolottaa ihan yhtä paljon; Ei ole kovin rakentavaa alkaa kiertää veistä haavassa...

Luonnollisesti saat ilmaista mielipiteesi unohduksesta, mutta pysy nyt kuitenkin kohtuudessa.

Itsekin on tullut joskkus *kova* kiire nuorinta noutamaan. Eihän nyt kukaan sentään omaa lastaan tietoisesti sinne hylkää.

Mikä siinä on että naispuolisilla ihmisillä tärkeintä on se syyllisen löytäminen? Itselleni tärkeintä on että lapsi on kunnossa.

Vierailija
29/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarikuljetukset oli kokonaan miehen tehtävä, kun mä en töitten takia pystynyt niitä hoitamaan. Mutta miehelle oli tullut joku muka tärkeä meno ja oma lapsi unohtui eskariin. Kyllä sai äijä kuulla kunniansa. Tytön eskarikaverin äiti soitti mulle ja toi tytön kotiin.

Vierailija
30/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tunnistin itseni, myönnän. T. eräs äiti

[/quote]

Mikä siinä on että naispuolisilla ihmisillä tärkeintä on se syyllisen löytäminen? Itselleni tärkeintä on että lapsi on kunnossa.

[/quote]

Vierailija
31/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi hoitaa vauvaa kotonaan ja aloittaa nalkutuksen kun saavutte kotiin.

Vierailija
32/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti mies vie ja minä haen. Olin itse kampaajalla ja mies vaan teki töitä eikä muistanut hakea lapsia. Olivat hoidosta sitten soittaneet, että tuleeko joku hakemaan... mies vei seuraavana päivänä kuivakakun hoitajille, kun joutuivat ylimääräistä häntä odottamaan pihalla :)

Vierailija
33/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuosta nyt nipottamaan. Varmasti miestäsikin harmittaa, ja asia ei muuksi muutu lyömällä häntä tai muuten ilkeilemällä. Hyvä koti on sellainen, jossa jokainen saa mokata. Asia sovitaan ja sitten siitä ei muistutella tai kaivella enää. Nyt ei kuitenkaan ollut kyse vakavasta asiasta, esim. lapsen turvallisuutta vaarantavasta.

Tuskinpa oli ensimmäinen lapsi, jota ei haettu eskarista.

Vierailija
34/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta sattuu, tuskin sattuu ihan heti uudestaan :)

Vierailija
35/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miten on? Jos yh meneekin kaljalle töitten jälkeen ja sanoo että hups, unohdin? Aina vaan sokeasti luotetaan siihen kumppaniin, että jos mä en muista niin kyllä tuo toinen mun puolesta tekee ja muistaa.

Vierailija
36/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tapauksessa KESKEN työpäivän, jonka jälkeen mies jatkaa työntekoa.

Mitä jos itse hakisitte lapsen eskarista töiden jälkeen. Mies voi hoitaa vauvaa kotonaan ja aloittaa nalkutuksen kun saavutte kotiin.

Vierailija
37/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eskari ollut edes auki niin pitkään mitä mun työpäivät kestää. Ja työ on sellainen, että kesken työn en todellakaan pääse lapsia kuskaamaan. Piti ihan oikeasti luottaa siihen, että mies hoitaa hommansa.

Vierailija
38/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi repiä noin kauheat herneet nenään. Sattuuhan sitä, kälyn työkaveri unohti vauvansa junaan, äiti siis. Tuossa ap:n tapauksessa ei kuitenkaan mitään vahinkoa tullut.

Ja jos oli päiväkodin eskari niin hoitajathan jää sinne vielä kokopäiväisten kanssa, joten ei työpäiväkään venynyt. Älkää nyt hyvät ihmiset aina vetäkö kilareita kaikesta, oma elämäkin on paljon helpompaa kun ei tarvii naama norsunvitulla olla.

Vierailija
39/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi niin että vein esikoisen kerhoon autolla, ja miehen kanssa oltiin sovittu että palautan auton hänen työpaikalle kun tarvitsi autoa kun lähti palaveriin toiselle paikkakunnalle, kuopus nukkui turvaistuimessa takana ,mies sitten heitti meidät kotiin jatkoi matkaansa, tosin liian nopeesti...

hyppäsin autosta pois, mies vaihtoi itsensä ratin taakse ja menin ottamaan kuopusta ja mies vaa posotti eteenpäin autolla!! huusin että pysäsdy etten ehtinyt ottaa vauvaa takapenkiltä mutta ei kuullut.

soitin mutta ei vastannut heti,meni varmaan 7min kun vastas ja oli jo valtatiellä, ja kysyin mitä ihmettä tekee!

ei ollut tajunnut että kuopus oli kyydissä kun oli hiljaa, oli jotenkin kuulemma käsittänyt että hän on mummolla hoidossa kun oli aikasemmin puhunut jotain hoidosta.

säikähti kyllä itsekin että mitä jos ei olisi huomannut puhelinta ja jättänyt auton parkkiin ja mennyt kokoukseen.huh huh.

kylläpä nauratti=)

Vierailija
40/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö teidän päiväkodissa tehdään? Varmaan tuo kasvatuskumppanuus toimii hyvin? Lapsillakin turvallinen ja hyvä olo kun hoitajien ja vanhempien välit noin hyvät ja luottamukselliset?

Jos lapset tosiaan huostaanotettaisiin vanhempien pienimmästäkin inhimillisestä erehdyksestä ei Suomessa varmaan montaa lasta kotona asuisi.

ensin, eikä ihan suoraan lähetä lasta huostaanotettavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi