Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä unohti hakee lapsen eskarista

Vierailija
25.03.2010 |

Sain just eskarista soiton, että ollaankos sitä meidän tyttöä tulossa hakemaan tänään.

Oltiin sovittu jotta mies hakee kun on sellainen työpäivä (yrittäjä), että pääsee.

Soitin miehelle joka vastasi ihan normaalisti, siellä se vaan oli töitään tekemässä ihan lungisti.

Siis miten mä voin olla iskemättä nyrkkiäni sen nenään kun kohta tuolta ovesta saapuvat?? En kestä. Tosi noloa myös!!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran olit kotona?

Vierailija
2/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen lapsen hakemista. Kännystä akku loppu ja minä töissä (päiväkodissa iltavuorossa). Perkele kun suututti, vaikkei toinen sitä tahallaan tehnyt. Vieläkin vituttaa tuo muisto, vaikka lapsi on jo 4.-luokkalainen koululainen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuuko se jo 11.30?

Vierailija
4/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona, käytiin neuvolassa ja eskari 6km päässä miehen työpaikan vieressä! Ja tässähän on nyt kyse siitä mitä oltiin sovittu, ei siitä miksi en lähtenyt itse hakemaan.

-ap

Vierailija
5/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin, eikä ihan suoraan lähetä lasta huostaanotettavaksi.

Vie eskariopelle huomenna kukkia kiitokseksi vaivannäöstä.

Vierailija
6/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eskaripäivän pituus joko 8-12 tai 8.30-12.30. Kummallinen kunta teillä, jos on vain 3,5 tunnin eskari.

Vierailija
8/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalisti on 8-12.

ap

Vierailija
9/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin olisi ollut täysin mahdollista. Siinähän olisi ollut odottamista pienellä.

Kyllä saakin olla vihainen ja vähän järkyttynytkin tuosta. Huonon yhteensattuman kanssa voisi olla ikäväkin loppu (esim. just tuo, että laitettaisiin vaan ulos oottaa kyytiä tms).

Vierailija
10/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin, eikä ihan suoraan lähetä lasta huostaanotettavaksi. Vie eskariopelle huomenna kukkia kiitokseksi vaivannäöstä.

jos eivät ole hakemassa ajoissa. Sen jälkeen yritetään tavoittaa varahakijat ja mahdollisesti vielä naapurit (jos tunnetaan). Vasta tämän jälkeen otetaan yhteyttä lastensuojeluviranomaisiin. Näin siis meidän eskarissa.

Vierailija
11/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin, eikä ihan suoraan lähetä lasta huostaanotettavaksi.

Vie eskariopelle huomenna kukkia kiitokseksi vaivannäöstä.

Justiinsa juu.

Vierailija
12/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvassa se lapsi siellä kuitenkin on. Tuskin tuota usein tapahtuu. Muistatteko englantilaista sarjaa, jossa perhe istui tv:n ääressä sohvalla. Perheen naimisissa oleva tytär miehineen unohti aina lapsensa ottaa mukaan kun lähtivät kotiin. Lapsen nimi oli baby-Dave. Varmasti nauratte vielä joskus tapahtumalle.

Vierailija
13/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pääsiäiskirkko.

Vaikka harmittaahan se.

Vierailija
14/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kerran unohtanut hakea lapsen hoidosta..... Ja tiedän ettei muuten ole edes ainoa! Sittemmin päätimmekin että olen kotäitinä kunnes lapset menevät kouluun:)

Vierailija
15/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haen jo 11.30, kun sen jälkeen menevät levolle joka kestää sinne 13 saakka ja tyttö ei halua lepohetkeen niin en viitsi pakottaakaan. Mun mielestä toi pk:n eskaripäivä on ihan hölmösti suunniteltu.

Vierailija
16/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuttavan mies unohti lapsen kauppaan leluhyllylle

Vierailija
17/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siinä ihmeteltiin kotipysäkillä, kun molemmat hyppäsi pois bussista (ei oltu huomattu toisia bussissa). Auto oli 3 km päässä päiväkodin pihalla. Mies hyppäsi pyörän selkään ja polki henkensä edestä päiväkodille, sinä aikana soitin, että kyllä mies on tulossa, mutta juuttui ruuhkaan... Eikä siinä sen ihmeempää.

Vierailija
18/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota nyt kuitenkin ensin miehesi kommenttia, kun tulee kotiin. Kyseessähän oli poikeus normaalista rutiinista - ja työasiat saattavat joskus viedä kaiken huomion.

Luulen että miestäsi harmittaa ja nolottaa ihan yhtä paljon; Ei ole kovin rakentavaa alkaa kiertää veistä haavassa...

Luonnollisesti saat ilmaista mielipiteesi unohduksesta, mutta pysy nyt kuitenkin kohtuudessa.

Itsekin on tullut joskkus *kova* kiire nuorinta noutamaan. Eihän nyt kukaan sentään omaa lastaan tietoisesti sinne hylkää.

Vierailija
19/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuului kyllä niin varovainen hei tuolta ovensuusta, että rupesi ihan naurattamaan. Piti vaan vetää naama peruslukemille kun menin vastaan.

Lapselle olin ihan normaali iloinen, mutta miehelle en kyllä liiemmin hymyjä luonut. Lähtikin melko vikkelään takaisin töihin. Sanoi, että jutellaan asiasta illalla. Että näin..

ap

Vierailija
20/52 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpas sitä nyt taas niin niuhoja...

Mä oon unohtanut lapsen useammankin kerran hakea, kun ollaan poikkeuksellisesti sovittu, että minä haen. Aina olen kuitenkin jossain vaiheessa ne noutanut... :D

Lisäki pari kertaa olen myös unohtanut viedä lapset! Työpaikan pihalla olen sitten ihmetellyt, että mitäs te siellä takapenkillä vielä teette..? ;)

Inhimillisiä mokia, joita väsyneet ja kiireiset vanhemmat joskus tekee! Relatkaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi