Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äidinvaisto lapsen sukupuolesta

Vierailija
25.03.2010 |

Kaksi ensimmäistä lasta on meillä poikia, molemmista oli hyvin vahva poika olo.

Esikoisesta näin unta, että otin vauvan hetkeksi mahasta ulos ja totesin, että kyllä se poika on. Molemmista näin poika unia. Ruokana himoitsin roskaruokaa ja pahoinvointeja ei ollut.

Nyt tämä kolmas on ultran mukaan todennäköisesti tyttö ja aloin miettimään tätä raskautta. Alussa oli muutama viikko ihan järkyttävän huono olo. Näin unta tytöstä monena yönä. Ei tee tippaakaan mieli roskaruokaa, vaan tuoreita salaatteja ja hedelmiä.

Ostin jopa ennen ultraa yhden mekonkin, olin jotenkin niin varma sukupuolesta vaikka järki sanoikin, että todennäköisempää olisi se kolmas poika ;)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisesta ei ollut kovin vahvoja oloja suuntaan tai toisen, enempi ehkä kuitenkin poika-olo kuin tyttö-olo.

keskimmäisestä oli vahva poika-olo alusta asti

kolmannesta ei ollut oikein mitään oloja n. raskauden puoliväliin asti. sitten näin unen että syntyi hörökorvainen poika, sen jälkeen oli vahvasti poika-olo. ja paras juttu oli, että kuopuksen toinen korva oli kohdussa painautunut poskea varten ja meille tosissaan syntyi hörökorvainen poika :) sittemmin korva oikeni ja palautui normaalille paikalleen.

Vierailija
22/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaus viikolla 28 ja neljäs lapsi on tulossa. Ultrassa kätilö veikkasi, että tyttö on tulossa, mutta itseäsi vahva tunne, että poika on tulossa. Täytyykö uskoa kätilöä vai oma tuntua.

Minulla on kolme poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla