Mulle opiskelu on tärkeämpää kuin lapsi.
Eilen oli lähipäivä koulussa eikä ollut yhtään ikävä miestä tai lasta.Tuntuu että lapsesta on kauheasti vaivaa ei iloa lainkaan ja olen jo keski-ikäinen nainen.
Kommentit (8)
Onko aina ollut näin? Ei kaikki naiset ole luonnostaan mitään äitityyppejä.
Toisaalta voi olla, että olet vain väsynyt ja tarvitset hieman taukoa. Se on ihan normaalia, eikä tarkoita sitä, että lapsi silti olisi vähempiarvoisempi.
Ja luulenpa, että joka tapauksessa liioittelet; todellisessa valintatilanteessa valitsisit lapsen opiskelun edellä. Nyt ei tarvitse valita, vaan voit toteuttaa molempia tarpeita. Se on hieno tilanne.
Joka tapauksesa on hyvä, että lapsellasi on ilmeisesti isä, joka häntä hoitaa.
...miksi lapset kannattaa tehdä nuorena. Ei näköjään vanhana enää jaksa panostaa kuin itseensä.
En vain taida olla äitityyppi.Ei kyllä ole lainkaan lasta ikävä lähinnä olen helpottunut kun pääsen omiin oloihini.
No mulla vanhempikin lapsi jonka sain nuorena jäi isälle erossa en silloinkaan nauttinut äitinä olosta.Ajattelin että ehkä nyt kun on jo ikää nauttisin vaan niin ei käynytkään.
...miksi lapset kannattaa tehdä nuorena. Ei näköjään vanhana enää jaksa panostaa kuin itseensä.
aikaa bilettää muiden pubiruusujen kanssa, kun lapset ovat jo omillaan tai teiniäitejä?
Turhaa murehdit asiasta jälkikäteen. Kun et ole äitityyppi, tuskin sellaiseksi enää muutut. Murehtimisen sijaan keskity siihen, miten voit olla lapsellesi mahd. hyvä äiti huolimatta siitä, ettei luontainen äidinvaistosi ole kovin vahva.
Eilen oli lähipäivä koulussa eikä ollut yhtään ikävä miestä tai lasta.Tuntuu että lapsesta on kauheasti vaivaa ei iloa lainkaan ja olen jo keski-ikäinen nainen.
Tuntuu varmaan pahalta tilanne.
Mutta kyllä on ihana silti päästä koulusta kotiin lasten luo.
Mikään ei ole tärkeämpää kuin lapset, vaikka kuinka koulusta ja opiskelusta nautinkin.