Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyvä kampaamo espoosta? nopeita vastauksia,kiitos :)

Vierailija
25.03.2010 |

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NICE CUT. SIELLÄ PÄIVI!! EN TIEDÄ KETÄÄN JOKA OLISI OLLUT TYYTYMÄTÖN, SUOSITTELEN KOKEILEMAAN!!!

Vierailija
42/57 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ottamassa hiustenpidennykset ja olin todella tyytyväinen tulokseen. Mieheni kävi pari viikkoa myöhemmin leikkauttamassa hiuksensa ja näin meidän perheestä tuli kertaheitolla heidän vakioasiakkaansa. Omistaja Tanja leikkasi hänen hiuksensa ja voin OIKEASTI sanoa et hänen hiuksiaan ei ole kertaakaan leikattu noin hyvin. Tarkemmin tietoa löytyy kotisivuilta http://www.kampaamoespoo.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ei varmaan ole helppoa vastausta, mutta jo vanhana rouvana yli 50v voin sanoa , että kokemusta arvostan ja kampaajan supliikkia yli kaiken. Semmoiseen törmäsin , kun muutimme lahdesta tänne viherlaaksoon , Hiusmelodi lähderannassa, tätä voin suositella lämpimästi !Hyvää syksyä t: Kerttu

Vierailija
44/57 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan on joo hiusmelodin kampaajalla supliikkia, on sen verran monta viestiä tähänkin ketjuun jo kirjoittanut. ;)

Itse en voi sietää höpöttäviä kampaajia.

Vierailija
45/57 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistaja joka on selvästi innostunut vähän liikaa tässä ketjussa......:D

Ei ehkä tällä tavalla kannata yrittää hankkia niitä asiakkaita, on hiukan liian läpinäkyvää.

Vierailija
46/57 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googelin avulla löysin tän keskustelun ja kävin kokeilemassa tuota Kampaamo Tanjaa. Ihan onnistunut lopputulos mut kaikkein iloisin yllätys oli hinta, normaalisti oon maksanu tukan väristä ja leikkauksesta yli 120€, täällä se oli jotain alle 90€. Kampaamohinnat noin yleensä on kyl karannut käsistä, ei oo kotiäidillä kovin usein varaa käydä

Vierailija
47/57 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sattumalta uuden paikan espoon lähderannasta hiusmelodi ! Kannattaa käydä, on siisti ja kodikas ja ei ollut kalliskaan. Voin suositella ! www.hiusmelodi.fi

Vierailija
48/57 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kävin koittamassa hiusmelodia, tää rulettaa,suosittelen

jaana s

Vierailija
49/57 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olarista parturi-kampaamo Manda! Olen muutaman kerran käynyt ja en kyllä muualla enää käy! Hiuksiani ei ole helppo värjätä, mutta joka kerta olen saanut juuri toiveideni mukaisen lopputuloksen. Lisäksi kampaajalla on hyviä ideoita ja on hauska tyyppi. :)

Vierailija
50/57 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän kampaamon omistajan pitää oppia enemmän asiakaspalvelutaitoja. Sen sivuilta saa sellaisen kuvan, että on kiva ja ihana ja lapsia rakastava, kun mainosti ja mainostaa edelleen "lapsipaketteja". Todellisuus oli ihan toinen. Ärsyyntynyt ja hyvään asiakaspalveluun kykenemätön!

Vierailija
51/57 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Salon West-Hairin espoon liike mistään kotoisin?

Turun parturi-kampaamossa olen käynyt useammankin kerran ja aina olen ollut enemmän kuin tyytyväinen palveluun.

Nyt edessä muutto töiden perässä Espooseen Haukilahteen, mietin olisiko tuo paikka mistään kotoisin?

Vierailija: missä tuo Tanjan kampaamo sijaitsee?

Tutustu West-Hairin verkkosivuihin: http://www.salonwesthair.fi/omena/palvelut/parturi-kampaamo_espoo ja käy tutustumassa paikkaan.

Muutenkin voisit käyttää hakukonetta, koska Parturi-Kampaamo Tanjan yhteystiedot löytyvät hetkessä netistä: http://www.kampaamoespoo.fi/kampaamo-yhteystiedot.php

Vierailija
52/57 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaa kannata mennä Oppivat kädet kampaamoon!! Varasin ajan latvojen tasoitukseen ja mittaa lähti reilut 10 cm pois. Oppilas aloitti leikkaamaan väärästä kohdasta, jonka seurauksena oli pakko lyhentää reilummin. Kun annoin palautetta siitä että opettajan pitäisi vahtia vähän tarkemmin vähemmän kokeneita oppilaita, asia käännettiinkin minun syyksi. Oppilasta en arvostele, koska kukaan ei ole seppä syntyessään, vaan sitä että opettajat eivät vaivaudu seuraamaan leikkauksia. Lisäksi ärsytti se, että virhettä ei edes suostuttu myöntämään vaan kaikki olikin jostain syystä omaa vikaani. Pitkät hiukseni ovat nyt leikattu puolipitkiksi. Minusta sellaiseen leikkaukseen olisi sitten pitänyt erikseen varata mallinmuutosleikka ja itse olin varannut nimenomaan tasoitusleikkauksen.

Vierailija
53/57 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherlaakson kampaamo on mun uusi vakipaikka. Edulliset hinnat, kotoisa ilmapiiri ja ihana tukka on ollut joka kerta! 

Vierailija
54/57 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

West endin karva & perse

Tapiolan reikäperuukki & pälvikalju

Vierailija
55/57 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko suosituksia Iso Omenan kampaamoista?

Vierailija
56/57 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Espoossa löytyy hyviä kampaamoita.Kuusikallionkujalla Kampaamo Manda.

Vierailija
57/57 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkäähän tulemaan päivitettyjä vinkkejä, kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan