G: Juntein juttu, jonka tiedät
Kommentit (261)
omaan tapaan käyttää relatiivipronomineja...
Tunnen myötähäpeää niitä kohtaan, jotka eivät hallitse yhdyssanojen ja välimerkkien käyttöä. Ja niitä, jotka hetken mielijohteesta ottavat lemmikin josta eivät kykene huolehtimaan.
rasistiset tatutoinnit, ideologisista syistä pidetty ns. natsi-kalju, monivärjätyt hiukset, mahasta puristavat housut, keskivartalolihavuus (olen itsekin omppu) sekä tupakointi ja tupakoinnista käheytynyt ääni ja kellertävät hampaat.
Itä-Helsingistä näitä löytyy erityisen paljon.
Kannattaisi sit varmaan kiinnittää huomiota myös omaan tapaan käyttää relatiivipronomineja...
Tunnen myötähäpeää niitä kohtaan, jotka eivät hallitse yhdyssanojen ja välimerkkien käyttöä. Ja niitä, jotka hetken mielijohteesta ottavat lemmikin josta eivät kykene huolehtimaan.
Se kahden relatiivilauseen ketju vai puuttuva pilkku? Vai mikä?
junteinta todellakin on se, että joku pässi luulee, että kun viiniä maistetaan ravintolassa, se tarkoittaisi maun sopivuuden maistamista. EI JEESUS KRISTUS häpeän silmät päästäni aina kun joku idiootti alkaa kehua viinin sopivuutta ruokaan. SIINÄ MAISTETAAN VAIN ONKO VIINI MENNYT PILOILLE, ts. ONKO KORKKIVIKA. Kevyt heilautus viinille, nopea, huomaamaton kulautus ja toteamus, että "ok" tai kevyt päänkin nyökkäys riittää. Kiitos.
junteinta todellakin on se, että joku pässi luulee, että kun viiniä maistetaan ravintolassa, se tarkoittaisi maun sopivuuden maistamista. EI JEESUS KRISTUS häpeän silmät päästäni aina kun joku idiootti alkaa kehua viinin sopivuutta ruokaan. SIINÄ MAISTETAAN VAIN ONKO VIINI MENNYT PILOILLE, ts. ONKO KORKKIVIKA. Kevyt heilautus viinille, nopea, huomaamaton kulautus ja toteamus, että "ok" tai kevyt päänkin nyökkäys riittää. Kiitos.
mä oon oikeesti luullut noin. Vittu mä tuun köyhästä proleperheestä, mistäs noita tietää. Nyt kyllä hävettää, ja selittyy muutama vähän vino hymy tarjoilijoiden naamalle : D. No, mut tästä tiedosta lähti elämä nousuun, kiitos oikeesti. Tiedän kyl aika monta sellaista jotka edelleen luulee tota samaa joten.... mä pääsen nyt vinohymyrinkiin virnuille niille :D
sekä "ketä" silloin kun pitäisi sanoa joka tai kuka.
Eikös tämä kommentti tehnyt sinusta vähän juntin? :)
Ruotsin/Tallinnanlaivailu.
Karavaanarit.
Pilluralli.
Lippis ja takatukka/kananpersetukka ja kiroilu.
tosta ketä-sanan käytöstä tuli mieleen et se on kans semmosen infantiilijuntin kuulosta kun joku sanoo vaik mennessään autoon, että "mä voin mennä taakke" siis TAAKKE, ei taakse
ja takki. no sita vahan jo epailinkin. nyt food bankiin.
terkut karavaanareilta
kun käytät sanaa "VAIK" kun yrität sanoa "VAIKKA"....
tosta ketä-sanan käytöstä tuli mieleen et se on kans semmosen infantiilijuntin kuulosta kun joku sanoo vaik mennessään autoon, että "mä voin mennä taakke" siis TAAKKE, ei taakse
Thaimaahan lomalle matkustava homokammoinen lohjalainen jääkiekkofani, jolla on "kiitos"-paita ja suomileijona-riipus. Kaveri heittää lentokentälle tuunatulla bemarilla.
Tämä.
Nykyään myös tuunattu Audi käy.
kun käytät sanaa "VAIK" kun yrität sanoa "VAIKKA"....
jos et tajuu, et vaik on enempi pissikieltä ja taakke on tosi maalta. Nuija, sulla ei ole mitn tyylitajuu
kuten syö niin paljon kuin jaksat pizza buffet -meiningit, snägäri-grilliruuat, erityisesti esim. lihapullaranskalaiset
Megajunttia on myös vetää ruotsinlaivalla ruuan kanssa ilmasta hanaviiniä aina lasi piripintaan
Megajunttia on myös vetää ruotsinlaivalla ruuan kanssa ilmasta hanaviiniä aina lasi piripintaan
yks miespuolinen työkaveri, jolla on joku ihme junttikausi. kasvattanu hirveet kalapuikkoviikset ja nuuska huulessa. En tajua! Se on menossa naimisiin, en tiedä varmisteleeko tolla että kaikki vieraat naiset varmasti karttaa sitä, ettei vaan tuu mitään viime hetken mokaa. Ainakin on onnistuneen näkönen karkotusyritys. pallomahankin onnistunut itselleen kehimään ja ruutupaita kireenä siinä päällä.
:D kyllä ne vaan ruipsahtaa miehet siinä kun naisetkin, mahtaa olla morsmaikku innoissaan kun ukko rumistuu joka päivä mitä lähempänä h-hetki on
mä on tota sun otsikkoo oikeen ymmärtäny, miten niin vielä juntimpaa olla todistamassa ilmasen hanaviinin kittausta?
ehkä junteinta on toi että yrittää olla sarkastinen mut lihakset ei tod. riitä. Surkee läppä
- Valkoiset saappaat.
- Mustaksi värjäyt hiukset ja itse tehdyt pelle kulmakarvat (parilla iltiksen laihduttajalla oli juurikin tälläiset)
- Tripaaliset,kivipestyt farkut.
- Reilu 30 weet mammat joiden bailaus asuna on mustavalkoinen, kuvioitu tunika. Tunika on usein mahan kohdalta löysä koska sen tarkoitus on peittää läskit. Tissejä usein korostetaan sitten tämän paidan kanssa koska kyseinen tunika on tissien kohdalta tiukka. Näitä paitoja käyttävillä on usein lyhyet hiukset ja ehostamiseen kuuluu puuteri ja ripsiväri.
Eikä vaihda sitä kun menee muodista? Ja lisänä persoonallisia "asusteita" eli tauluja, koriste-esineitä, kirppislöytöjä yms.
joka ei millään muotoa ole persoonallinen. Esim makuuhuoneissa (tai olohuoneessa) yksi seinä maitokahvin värinen tai siinä on shiftaava tapetti, jossa heikosti erottuva kuvio metallinhohtovärillä, sohvaryhmä on todella iso ja leveä ja matala, karvamatto (beige ja harmaa mieluiten), vaaleat laskosverhot, keittiö korkeakiiltoinen valkea mustilla graniittitasoilla (ja mieluiten avokeittiö jossa saareke ja joka "aukeaa" olohuoneeseen) jne.
Jos siis on jotain henkilökohtaista ja erilaista tuon lisänä. Näkisin. En sitten tiedä, mitä tuon kirjoittanut henkilö on mieltä.
nuo Ruotsin laivat on kyllä melkoisia junttiloita, riippumatta miten paljon viiniä lasiinsa ottaa.
t. sivusta seurannut
Niin noloa. Niin epävarmaa. Niin junttia. Parisuhde ei lähtökohtaisesti ole hyvä, jos tollasta tarvii tehdä.
Ja parisuhteessa kuitenkin ollaan vapaaehtoisesti, puolin ja toisin.