Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin ällöttää miehen suuseksin vonkaaminen

Vierailija
24.03.2010 |

ja tapa, jolla sitä pyytää.

Saattaa esim. vaan köllötellä selällään olkkarin sohvalla ja tuijottaa telkkaria, ja kun kuljen ohi, tokaisee "otas poskeen"

Tollasella tokaisulla ei todellakaan irtoa mitään suuhoitoja, alkaa ihan ällöttää itseasiassa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkee on! Keksi jokin vastaava juttu ; )

Vierailija
2/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko joskus suostunut hänen pyytäessä noin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei, en ole koskaan suostunut kun on noin pyytänyt varmaan kymmeniä kertoja.

En ole ihan suoraan sanonut että typerää tuollainen kysyminen, mutta eiköhän paha mulkaisu ja "älä luule"-kommentti selvennä saman asian. Paitsi että mies kyllä jatkaa edelleen toisinaan pyytämistä tuolla tavoin.

ap

Vierailija
4/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun pitää nyt ihan rautalangasta vääntää ja kertoa sille miehelle, että tuo on ällöttävää ja typerää. Se ei muuten tajua.

Voithan vielä kertoa että noin kannattaa kysyä jos ei missään nimessä halua yhtikäs mitään, varma keino olla saamatta.

Vierailija
5/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekeekö miehesi sinulle suuseksiä?

Vierailija
6/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota!

Vierailija
7/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies käveli eteeni ja käski ottaa suihin. mies on yleensä hyvin suloinen ja kiltti, eikä komentele tai käske yhtään mihinkään. olin yllättynyt, mutta tein kuten käsketty. hetken kuluttua mies vain veti minut syliin ja "pani" (taitaa olla oikea sana, muukaan sitä ei kuvaa). session loputtua hän vielä komensi minua nuolemaan itsensä puhtaaksi.

mainitsin tästä viikonloppuna miehelleni ja hän punastui vaikka hykertelikin naurusta samalla. taisi olla jokin hänen fantasiansa, jonka toteutti kanssani.

en pitäisi tuosta, jos se olisi jatkuvaa, mutta tuon kerran tapahtuneena se oli kiihottavaa.

Vierailija
8/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suuttuu usein kun kieltäydyn. Jäänyt tuo seksi muutenkin vähemmälle kun aina pitäisi lämmetä kun mies sanoo tyyliin "pantasko"

olen kertonut sata kertaa että naisen kroppa toimii erinlain kuin miehellä mutta ei kait tuo tajua

Vierailija
9/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä tuon tyyliset ilmaukset minulla on toimineet, ja tietty mieskin tietää, ettei se mitenkään kovin romanttista ole, mutta tykkään seksistä mieheni kanssa joten mulle on ihan sama, millä tavalla siihen päädytään.

Vierailija
10/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suuttuu usein kun kieltäydyn. Jäänyt tuo seksi muutenkin vähemmälle kun aina pitäisi lämmetä kun mies sanoo tyyliin "pantasko" olen kertonut sata kertaa että naisen kroppa toimii erinlain kuin miehellä mutta ei kait tuo tajua

...meillä on vähän toisinpäin - minä naisena saatan kysyä, pantaisko/saisinko saunapippeliä, tms... B) meillä mä siis olen se aktiivisempi osapuoli... jos mun mies pyytäisi ottamaan suihin, kysyisin varmaan, että tässäkö vai mennäänkö makkariin... B) näin erilaisia kaikki on! :)

Vierailija
11/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyisin varmaan, että tässäkö vai mennäänkö makkariin... B) näin erilaisia kaikki on! :)

...SIKSI ap sinun kannattaa ihan asiallisesti sanoa miehellesi, että sinusta tuo ei ole mukavaa - toivoisit että hän tekisi/sanoisi xxxx?? (mitä nyt ikinä toivotkin)

:)

Vierailija
12/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pese pariin päivään pimpsaasi, että se on varmasti haiseva ja juustoinen. Kun mies istuu siinä sohvalla, niin hyökkää sohvan päälle ja tunge pillu miehen naamaan kiinni ja käske nuolla.

Sitten voit kysyä miltä se haiseva juustopimppi oikein maistuu.

Meillä miehellä ei tule mieleenkään ehdotella mitään likaisen mulkun imemisiä. Joskus sängyssä telkkaria katsoessaan ehdottelee poskeenottoa kun on juuri käynyt suihkussa.

Vierailija
13/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies käveli eteeni ja käski ottaa suihin. mies on yleensä hyvin suloinen ja kiltti, eikä komentele tai käske yhtään mihinkään. olin yllättynyt, mutta tein kuten käsketty. hetken kuluttua mies vain veti minut syliin ja "pani" (taitaa olla oikea sana, muukaan sitä ei kuvaa). session loputtua hän vielä komensi minua nuolemaan itsensä puhtaaksi.

mainitsin tästä viikonloppuna miehelleni ja hän punastui vaikka hykertelikin naurusta samalla. taisi olla jokin hänen fantasiansa, jonka toteutti kanssani.

en pitäisi tuosta, jos se olisi jatkuvaa, mutta tuon kerran tapahtuneena se oli kiihottavaa.

ollut vetänyt piriä, kokaa tms.?

Vierailija
14/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pese pariin päivään pimpsaasi, että se on varmasti haiseva ja juustoinen. Kun mies istuu siinä sohvalla, niin hyökkää sohvan päälle ja tunge pillu miehen naamaan kiinni ja käske nuolla.

Sitten voit kysyä miltä se haiseva juustopimppi oikein maistuu.

Meillä miehellä ei tule mieleenkään ehdotella mitään likaisen mulkun imemisiä. Joskus sängyssä telkkaria katsoessaan ehdottelee poskeenottoa kun on juuri käynyt suihkussa.

miehen mulkku meni likaiseksi? menikö multa jotain ohi?

Vierailija
15/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kun on absolutisti jopa alkon suhteen. :D

Vierailija
16/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kun on absolutisti jopa alkon suhteen. :D

juomaansa laittanut. Ihmeellinen käyttäytymisen muutos vaan on tapahtunut. no eipä mitään.

Vierailija
17/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin huoralle ja se ei sua miellytä, niin tokaise miehelle että jos hinnoista sovitaan.

Minulta kyllä heruisi tuollakin kommentilla, mutta olenkin liian helppo tapaus.

Vierailija
18/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juomaansa laittanut. Ihmeellinen käyttäytymisen muutos vaan on tapahtunut. no eipä mitään.

kyllä minä mieheni tunnistin tuonkin taustalta. fantasia tuo on ollut. kokeilla alistamista, hänen tyyliinsä se tosin oli pienimuotoista ja "kilttiä".

Vierailija
19/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin huoralle ja se ei sua miellytä, niin tokaise miehelle että jos hinnoista sovitaan.

Mun mies aikoinaan useinkin pyysi suuseksiä tuolla tavalla kuin ap:n mies, eikä se loppunut millään, vaikka monesti sanoin että tuo on tosi ällöttävää eikä todellakaan heru. Päinvastoin mies rupesi perustelemaan, että mun pitäisi nimenomaan silloin antaa suuseksiä, koska häntä kiihottaa puhua mulle kuin huoralle, että olisi niin ihanaa jos minä vielä toimisinkin kuin huora. No, minä sitten yhtenä päivänä tokaisin takaisin, että "maksu etukäteen, niin homma on sillä selvä". Ei se sitten ollutkaan niin kiihottavaa, samantien lerpahti :D

Vierailija
20/23 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä mieheni tunnistin tuonkin taustalta. fantasia tuo on ollut. kokeilla alistamista, hänen tyyliinsä se tosin oli pienimuotoista ja "kilttiä".

mies kertonut fantasiastaan aiemmin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi