Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä on vaikeaa alkaa yksityiseksi pph:ksi:(.

Vierailija
24.03.2010 |

Meillä maalla iso talo ja iso piha. Mulla lastenhoitajan ammatti ja paljon työkokemusta...ja intoa. Hoitolapsia vaan ei tunnu löytyvän. Kysymys kuuluu siis: Yksityiset perhepäivähoitajat, mitä kautta olette lapsia saaneet hoitoon? Olen laittanut jo neuvolaan ym. paikkoihin ilmoituksia. Olisko lehtilmoitus hyvä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä etsitään hoitopaikkaa.

Vierailija
2/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja me päästiin ihan kaupungin kautta, eli kun kaupungilla ei ollut tarjota kahdelle lapselle samaan hoitopaikkaan niin he olivat yhteydessä yksityiseen perhepäivähoitajaan ja sitä kautta päästiin... Tettekö yhteyttä kaupungin/kunnan kanssa? Maksetaanko teille kuntalisää, että hoito on asiakkaalle saman hintaista kun kunnan tarjoamissa paikoissa?? Olen kuullut, että ihmiset ihan soittelevat yksityisiiin varsinkin jos hoidontarve tulee yllättäen.. tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulutko mihinkään yksityisten hoitajien yhdistykseen, niissähän toimii välitys. Olethan ollut yhteydessä päivähoitotoimistoon, sinulle on tehty tarkastuskäynti, olet hoitanut paperiasiat ja rikosrekisteriotteen? Toki hoitolasten saanti voi olla hankalaa jos asuu syrjässä tai hankalasti vanhempien kuljetusmahdollisuuksien puolesta.

Vierailija
4/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiin?

Mää itse etsin aikanani lapsilleni yksityisen ryhmiksen netistä.

Ehkä joku teilläpäin tekisi samoin?

Laita vaikka omat sivut paikastasi, ellei kunnalta saa jotain yhteistä listaa?

Lehti-ilmottelu on hyvä varmaan. Mutta saattaa olla aika kallista? Mieti joku lyhyt, naseva ja joka iskee silmään.. :)

Puskaradio on tosi hyvä, koita sanoa ihmisille että susta voi kertoa eteenpäin jos jollain on hoitopaikkaan tarvetta.

Puskaradiothan on tehokkaita myös negatiivisessa muodossa..

Voisiko lastenleikkipaikkoihin ja ehkä harrastepaikkoihin viedä mainoksia myös?

Vierailija
5/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin laittaa useampiin paikkoihin ja nettiin:)

Vierailija
6/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupungin päivähoitotoimistosta.

Kaupungilla ei ollut kovin lähellä kotiamme vapaita paikkoja perhepäivähoitajilla ja kysyin toimistosta yhteystietoja yksityisille. Sitä kautta hoitopaikka löytyi.

Vierailija
7/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vaan, että kovin vanhempi ei varmaan mielellään lähde kauhean kauas ajelemaan..

Vierailija
8/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Lopelle. Eli työmatkakulkijoita on kyllä:)