Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei juma, viimeinen kerta kun tilaan Ellokselta

Vierailija
24.03.2010 |

yhtään mitään! Kaksi kertaa olen saanut väärän kokoisen laskosverhon, ja niiden takia olen ajanut lähimpään matkahuollon pisteeseen 20km per suunta jo useampaan otteeseen. Mihinkään ei ilmeisesti voi reklamoida. Asiakaspalvelupuhelut hoitaa joku virolainen firma, ja vastaus on tyyliin "joo ma ymmarran kyl et on hankala mut ei me voida mitaan, laheta se verho takas tanne niin me laiteta sulle uus tulema". Elloksen sivuilla on joku sp-osoite joka epäilemättä menee siihen samaan virolaiseen "asiakaspalveluun". Voi PRKL että veetuttaa nää postimyyntifirmat ja oma tyhmyyteni että niistä mitään tilaan!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuitenkin, kun sivuille kirjautuminen muuttui, niin enpä enää pääsytkään sivuilleni. Yritin lähettää kysymystä heidän kotisivujen kautta, vaan siinäkin pyydettiin kirjautumistietoja (!!!) ja en sitten ikinä saanut viestiäni toimitettua eteenpäin. Puhelimeen en sitten enää jaksanut tarttua pitkän tappelun jälkeen. Olkoot!

Vierailija
42/46 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo kyllä ollu mitään ongelmia Elloksen eikä minkään muunkaan postimyynnin kanssa, mutta ulkomaalaisvahvistus asiakaspalvelussa on kyllä tuttu monesta paikasta. Yhteen aikaan kun Silja Linen ja Tallinkin yhdistyminen oli tuore, niin nämä eestikeel-aspalvelijat oli langan päässä kun risteilyä olis tilannu... ei siitä saatana tullu mitään ku kumpikaan ei tajunnu mitä toinen sanoi. Matka varattiin, mutta meidän sukunimi oli kyllä papereissa joku ihan "jännä"...

Siitä varmaan tuli negapalautetta melkoisesti, sillä nykyään on aina oikeasti suomenkielinen ihminen jos näin haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuitenkin, kun sivuille kirjautuminen muuttui, niin enpä enää pääsytkään sivuilleni. Yritin lähettää kysymystä heidän kotisivujen kautta, vaan siinäkin pyydettiin kirjautumistietoja (!!!) ja en sitten ikinä saanut viestiäni toimitettua eteenpäin. Puhelimeen en sitten enää jaksanut tarttua pitkän tappelun jälkeen. Olkoot!

mutta se käyttäjätunnus on sähköpostiosoite, jos oot sen antanut tietoihisi.

Vierailija
44/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne vastasi Elloksella ap?

Vierailija
45/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne vastasi Elloksella ap?

Mahtaakohan ap muistaa/ olla paikalla näin 8v myöhemmin... 🙃

Vierailija
46/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odottelen edelleen elloksen yhteydenottoa, kun reklamoin viime kesänä hupparin hajonneesta vetoketjusta. Vetoketju murtui siis parin käyttökerran jälkeen, laitoin ellokselle useampaan kertaan asiasta viestiä, mutta lupasivat ottaa tarkemmin yhteyttä kiireiden, tms. syyn jälkeen... no sitä yhteydenottoahan ei ikinä ole tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan