Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö toinen lapsi?

Vierailija
24.01.2010 |

Tuon "Säälitkö yksilapsisia perheitä?" -ketjun innoittamana tuli mieleen kysellä kokemuksia täältä, on jo itse asiassa pitkään pitänyt kirjoittaa, en vaan ole saanut aikaiseksi.

Eli esikoinen täytti tässä joku aika sitten 4v. ja tällä hetkellä on kovasti mietintämyssy käytössä, että pitäiskö sitä vielä yrittää toista. Ei olla enää ihan nuorimmasta päästä - olen tosin alle 40 v., mies yli - ja miehellä on edellisestä avioliitosta kaksi lasta, jotka ovat tiiviisti meidän elämässä mukana.

Ikäeroa tulisi siis ainakin vajaat 5 vuotta jos nyt heti tärppäisi ja siitä tapauksessa kaikkien lasten ikäerot olisivat siinä 4-5 -vuoden paikkeilla. Kauheen hankala juttu. Toisaalta niinkuin moni tuossa ym. ketjussa kirjoitti, elämä on nyt helppoa, mutta toisaalta itselläni on sisko, joka on hirveän tärkeä. Ja kyllähän nuo sisarukset ovat nyt läheisiä toisilleen, mutta eihän sitä tiedä, miten heidän välit sitten isompana, kun nyt kuitenkin pääasiassa äidillään asuvat. Tosin eipä sitä ole takeita täyssisarustenkaan väleistä aina, esimerkkejä kyllä piisaa.

Ja sitten vielä pelottaa kauheasti toinen raskaus, mitä vanhemmaks mä tuun, sitä enemmän pelkään että voi sattua kaikkea, ja miten sen kestäis jos sattuis, oon aika herkkä...

Millaisia kokemuksia muilla?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme