Ei juma, viimeinen kerta kun tilaan Ellokselta
yhtään mitään! Kaksi kertaa olen saanut väärän kokoisen laskosverhon, ja niiden takia olen ajanut lähimpään matkahuollon pisteeseen 20km per suunta jo useampaan otteeseen. Mihinkään ei ilmeisesti voi reklamoida. Asiakaspalvelupuhelut hoitaa joku virolainen firma, ja vastaus on tyyliin "joo ma ymmarran kyl et on hankala mut ei me voida mitaan, laheta se verho takas tanne niin me laiteta sulle uus tulema". Elloksen sivuilla on joku sp-osoite joka epäilemättä menee siihen samaan virolaiseen "asiakaspalveluun". Voi PRKL että veetuttaa nää postimyyntifirmat ja oma tyhmyyteni että niistä mitään tilaan!
Kommentit (46)
kun noutopiste vaihtui postista (500m) matkahuoltoon (19km).
Mulla kanssa ihan totaalisesti kiehuu ton Elloksen kanssa! Yli kaksi tuntia meni, että sain tilauksen lopulta menemään läpi. Mitään vahvistusta ei koskaan tullut, ei printtausmahdollisuutta eikä tilaus näkynyt asiakastiedoissani. Soitin asiakaspalveluun, jossa virolainen vastasi, että tilaus näkyy normaalisti. Postikulut kuitenkin veloitetaan, vaikka nimenomaan tilasin ne vaadittavat 5 normaalihintaista tuotetta, että säästän postikulut. Käyttämäni tarjouskoodi ei kuulemma sisällä sitä postikuluttomuutta. Siinä kohtaa meinasi jo vallan käpy palaa. Pyysin antamaan sähköpostiosoitteen, johon voisin tarjoussähköpostin lähettää. Siinä ihan ilman väärinkäsityksen häivää luvattiin postikuluttomuutta. Ei ollut osoitetta, eikä minua uskottu. Aloin jo hermostua, niin lupasivat soittaa takaisin. Kuukaudessa eivät ole vielä saaneet luuria käteen!
Vaatteiden laatu on ollut ihan skeidaa. Ja nyt niitä mainoksia tulee joka päivä -parhaana kahdet plus tietysti sähköpostimainonta. Nyt alkaa jo muistua mieleeni, miksi lakkasit aikanaan tilaamasta Ellokselta. Ne mainospostit tekevät mut hulluksi!!!
ja toi toimitus pikkukauppoihin on kans ihan syvältä! Kauhee matka ja vaiva, kun posti olis vieressä... Pitäs olla edes vaihtoehtona..
viimeisen vuoden aikana olen tilannut varmaan vähintään kerran kuussa jotakin.
Mun mielestä toimii hyvin, toimitus on nopea ja kaikki laskut ja palautukset yms. ovat toimineet aina hienosti, ei mitään valittamista. Tuotteet ovat aina olleet oikeat.
Ainoa mistä mäkin valitan, on joidenkin vaatteiden huono laatu.. tosin ehkä on ihan hinta-laatu-suhde kohdallaan, tilaan yleensä sieltä niiden catalogin (alennus/poistomyynnin) puolelta, joten jos paidasta maksan vaikkapa 4 €, tietäähän sen ettei se laatu välttämättä päätä huimaa.
No, mä kyllä käytän sitä palautusoikeutta ihan surutta, joka tilaamastani paketista olen palauttanut ainakin osan, ellen kaikkia :)
meiltä nimittäin lähisiwaan n. 100 metriä, no ei postiinkaan päätä huimaavaa matkaa (alle 2 km) vaikken missään suurkaupungissa asukaan.
meiltä nimittäin lähisiwaan n. 100 metriä, no ei postiinkaan päätä huimaavaa matkaa (alle 2 km) vaikken missään suurkaupungissa asukaan.
kuvastosta kun samalla vaivalla ajaa jo muualle shopaileen eikä tarvi palauttaa ainakaan jos jotain sovittaa? ei huvita katsoa edes kuvastoa kun harmittaa jos siellä on jotain kivaa. ja mulla siis noutopiste kaupassa ja paikakunalla jossa en käy.
Posti 500m päässä ja siwa 25km päässä.
en päässyt kirjautumisesta läpi. Yritin käyttää uusi tunnuksia, vanhoja tunnuksia, kaiken näköistä yritin kikkailla, mutta ei onnistunut.
meil posti ja matkahuolto melkee ikkunast näkyy nii elloksen paketit tulee vaan siwaan,joka on 3km päässä...siks en tilaa sieltä...
meil posti ja matkahuolto melkee ikkunast näkyy nii elloksen paketit tulee vaan siwaan,joka on 3km päässä...siks en tilaa sieltä...
Siksi näin.
varmaankin,mut ennemmin ostan sit vaatteet muualt...vaatekaupatkii lähempänä ku siwa...
Tilaus maaliskuun lopussa ja yht'äkkiä tällä viikolla postitse kotiin ilmoitus, että tuote on loppu! Kestikö niillä tosiaan kaksi viikkoa selvittää se, vaikka siis tilaus näkyi sivuillani ja olin saanut tuotteesta ilmoituksen, että on tulossa....
Mäkin taidan lopettaa tilaukset tähän!
Kohta ne Sivat ja Valintatalot on lähempänä. Tai R-kioskit.
Yhden ainoan kerran on tullut väärää kokoa olevat legginsit. tulivat siis kahteen kertaan väärät koot mutta ei mua hiorveesti haitannut kun siwa on ihan lähellä. Ohikulkumatkalla.
En kuitenkaan halunnut jättää ottamatta koska sain kuitenkin merkkituotteet tosi halvalla. Olen tyytyväinen niihin mitä tilasin.
Mä en ellokselta edes tilaa muuta kuin espritin tuotteita sieltä "alekorista" tai jokin muu merkkituote. sieltä saa monesti ihan pilkkahintaan niitä. Kaupassa en ole koskaan nähnyt siihen hintaan kyseisiä vaatteita.
Elloksen lähettämän mainospostin. Postiluukusta tunkee mainosta mainoksen perään, samoin sähköpostiin. Jatkuvasti. Hemmetti, osaan kyllä ihan itse klikata itseni Elloksen sivuille jos jotakin tarvin. Olen tullut siihen tulokseen, että tilaan tarvitsemani jostain toisesta firmasta.
ja veetutti ku joku virolainen akka puhu hoono soomi eikä pahoittele niiden virhettä ollenkaan. Hyvä ettei mulle lyöty luuria korvaan, kun soitinja kysyin mikä oikeen on meininki.
Ja tuo mainosposti..viikossa tulee parhaimmillaan 2-3krt omalla nimellä osoitettu kirje..aaargh
Minä olin Ellosin asiakkaana jokusen vuoden... Sitten viime joulukuussa minulta hävisi heidän laskunsa. Otin heihin yhteyttä omaellos -sivuston kautta 2 kertaa. Vastauksia ei kuulunut, mutta ajattelin heidän selvittävän tilannetta varsinkin, koska tilauksessa oli ollut aivan täysin väärä tuote (aikuisten yöpaita oli vaihtunut lasten collegehousuihin... Siis täh???). Lopulta sain huomautuskuluja maksettavakseni 5e, minkä koin epäreiluksi, koska olin ilmoittanut heille hukanneeni laskun ja pyytäneeni laskutietoja, jotta olisin voinut velkani maksaa. Noh, otin tietty yhteyttä asiasta, mutta kuulemma mitynun viestejäni ei löytynyt mistään! En jostain syystä pystynyt vastaamaan Ellosin porukalla edes suoraan sähköpostitse vaan aina piti käydä kirjautumassa omalle tilille ja pistää viestiä... sitten kaikenmaailman pöhköt vastailivat sieltä ihan vääriin asioihin. Lopulta jouduin maksamaan sen 5e huomautuskuluja, vaikka vika oli Ellosin sivustoissa eikä minussa. Minusta erittäin tökeröä asiakaspalvelua. En enää IKINÄ tilaa mitään ellosilta, koska heidän asiakaspalvelunsa on huonoa ja koska heidän sivustonsa yhteydenottolomake ei näemmä aina toimi :/ Ja tosiaan vääriäkin tuotteita lähettelevät aiheuttaen ihmisille turhaa vaivaa palautuksien tekemisessä.
vieläkin odotan jo maksettua ostosta
eikä koskaan oo ollut mitään ongelmia.