Siis eihän talonmies saa tulla sisään omilla avaimilla ihan milloin vain??!!
Tapahtui tänään: Olin kerrankin yksin kotona kymmenen aikaan aamulla ja ajattelin käyttää ajan hiusten värjäämiseen.
Koska muita ei ollut paikalla riisuunnuin nakuksi ja iskin värin päähäni.
Samalla kuuntelin musiikkia,sai kerrankin kuunnella ihan mitä halusi :)
Varmuuden vuoksi istuin vessanpöntöllä,ettei tuu sotkua (pyyhkeen päällä),tuo Lorealin väri on kumman valuvaa (punaruskea).
Musiikki oli toki kohtuu isolla kun äänentoisto vehkeet on olohuoneessa.
Yhtäkkiä tunsin kuinka maito pakkautui rintoihin ihan täysillä (imetän enää iltaisin). No siinä kävi niin,että sitä alkoi valua ihan reiluina tippoina pitkin mahaa ja jalkoja,inhaa. Noh,ajattelin et pumppaanpa talteen.
Siinä pöntöllä väri päässä nakuna istuessani ja sähköpumpulla pumpatessani kuulin kun ovikello soi.
No en todellakaan ajatellutkaan avaamista.
Tästä noin muutaman hetken päästä tuli sellainen outo olo ja nosti katseeni (katselin lähinnä ajatuksissani sitä pumppua) ja siinä seisoi talonmies!!
Huusin ihan järkyttävästi (itseasiassa suusta pääsi: Hus helvettiin siitä! Mikä on äitini muinainen ilmaus,en tiedä mistä tuli...) ja hetken tollotettuaan ukko paineli ulos niin,että ikkunat helisi kun paiskasi oven kiinni.
Siis ei ne mun mielestä saa kävellä sisään ihan noin vaan vaikkei ovikelloon "vastaisikaan"?
Nyt en tiedä edes haluanko valittaa mihinkään tästä,oli sen verran ikävää mun puolelle...
Kommentit (43)
eikös sen luulisi kuuluneen siihen oven toiselle puolelle..?
lupa tulla sisälle?
Ellei ole tosi hätätilanne niin ei saa eli täytyy ilmoittaa kirjallisesti ennen käyntiä esim. tulemme silloin ja silloin sillä ja sillä kellonaikavälillä tekemään sitä ja sitä. Mikäli talossa on elämiä, jotka jne... ja mikäli asiakas ei ole avaamassa ovea käytämme huoltoavaimia. Mikäli Teille tuo aika ei jostain syystä sovi niin ilmoitatteko jne...
Sanamuoto nyt ei ollut ihan okein tästä hatusta vedettynä, mutta näin se menee kuitenkin.
Tee valitus!
eikös sen luulisi kuuluneen siihen oven toiselle puolelle..?