Miten muka saisin hyvän itsetunnon?
En ole hyvä missään (olen käsittämättömän huono asioissa, jotka minun pitäisi osata), kukaan ei pidä minusta ("paras" kaverini asuu muutaman kadun päässä, enkä ole kuullut hänestä kuukauteen), jos joku sanoo mielipiteensä minusta, on se yleensä negatiivista (yleisin adjektiivi on omituinen). Miten vitussa mä tästä kehitän itselleni hyvän itsetunnon ja positiivisen asenteen?
Kommentit (2)
En ole hyvä missään (olen käsittämättömän huono asioissa, jotka minun pitäisi osata), kukaan ei pidä minusta ("paras" kaverini asuu muutaman kadun päässä, enkä ole kuullut hänestä kuukauteen), jos joku sanoo mielipiteensä minusta, on se yleensä negatiivista (yleisin adjektiivi on omituinen). Miten vitussa mä tästä kehitän itselleni hyvän itsetunnon ja positiivisen asenteen?
joissa olet muka huono tai jotka sinua kaivelevat niin yritetaan auttaa.
älä siis peilaa itseäsi muista, että mitä joku sinusta ajattelee. Minustakin joku varmaan ajattelee, että olen omituinen, teen asiat jonkun mielestä liian pedantisti, toisen mielestä en tarpeeksi pedantisti jne.
Nyt sun pitäisi löytää se onni ja arvostus omasta navastasi. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet, ole armollinen omille huonoille puolillesi.
Laita vaikka paperille ylös viisi asiaa, joista itsessäsi pidät. Toistele päivittäin muutaman kerran peilin edessä, että olet hyvä tyyppi, olet nätti ja vaikka mitä muuta. Negatiivisuus pois vaan ja hymyile!