Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omasta äidistä unia... ov

Vierailija
23.03.2010 |

Omaa taustaa, alkoholistiäiti joka kyllä hoiti työnsä ja hoitaa edelleen. Eroperhe, väkivaltaa, kauhea nuoruus jne... Olemme kyllä tekemisissä nykyään, mutta jos olen vaikka yötä hänen luonaan lasteni kanssa, se viipyminen päätyy aina riitelyyn, siihen että äitini haukkuu minut, lapset ja mieheni...

Olen nähnyt nyt ehkä kolmesti unta äidistäni. Uni on aina samantyylinen eli olen lasteni kanssa käymässä hänen luonaan. Hän haukkuu ja läpsii lapsiani koko ajan, käskee minun laihduttaa muutaman kilon ja tehdä niin ja näin ja valittaa tauotta (ei oikeassa elämässäkään kuule häneltä koskaan mitään positiivista asiaa mistään). Noh, unessa kuitenkin kyllästyn ja suutun ja alan lyödä äitiäni. Siis aivan hakkaamalla hakkaan ja tunnen ihan kun nyrkkini uppoaa hänen poskeensa, löllöön sellaiseen ja revin myös hiuksista täysillä. Kun herään, tunnen outoa tyydytystä, että sain nujerrettua hänet. Toisaalta tunnen jossain sisälläni, että nyt on se hetki, kun heitän tuon ihmisen ulos elämästäni kokonaan..

Kuka osaisi selittää unta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa.sisälläsi on varmasti sen verran kätkettyä vihaa äitiäsi kohtaan,että unessasi se kaikki kärjistyy väkivaltaan.

Vierailija
2/2 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa unessa on epäselvää? :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä