Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku muukin huomannut

Vierailija
23.03.2010 |

että mustilla miehillä olevat suomalaiset vaimot ovat usein vaaleahiuksisia, ylipainoisia ja näyttävät lähiöäideiltä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki liikkuvat

Vierailija
2/9 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultasepänliikkeessä opiskeluaikana. Ostoksilla kävi pariskuntia, joissa nainen täytti nämä tuntomerkit. Kihla- tai vihmisormusta hankittaessa nainen aina maksoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihkisormusta.

Vierailija
4/9 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, huomasin sen sun mitäänsanomattoman otsikon. Takaisin koulunpenkille!

Vierailija
5/9 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satun vaan asumaan Helsingin keskustassa ja olen huomannut, että lähes järjestään ulkomaalaisen miehen kainalosta löytyy kyseinen ihmistyyppi. Huomiot siis ihan katuvilinästä ja kahviloista.

ap

Vierailija
6/9 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun sulla on sana hallussa! ;-)

Mutta siis ihan tosissani olen, enkä yritä loukata ketään tai provoilla. Kysyin vain onko jollain muullakin sama käsitys kuin minulla.

ap

Vierailija
7/9 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 mustaihoista miestä ja molemmilla on akateemisesti korkeakoulutetut, fiksut ja kauniit suomalaisnaiset, ei puhettakaan lähiöäideistä siinä merkityksessä kun sä ilmeisesti tarkotit.

Mitä muihin mustiin miehiin tässä kaupungissa tulee, niin niillä on kyllä yleensä vaimot/tyttöystävät samaa ihonväriä kuin miehet itsekin. Sekapareja en ole tavannut kuin nuo mainitut kaks, mikä nyt ei tietenkään tarkoita etteikö niitä olis mut niihin en voi ottaa myöskään kantaa.

Kyse Pohjanmaan rannikkokaupungista.

Vierailija
8/9 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mustalla miehellä on hyvin kaunis vaimo ja hoikkakin.

Vierailija
9/9 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein tiedä mitä tarkoitat lähiöäidillä, mutta jos tarkoitat ei-missityyppiä niin joo. Saman ilmiön olen huomannut ja oletan tämän johtuvan siitä että; länsimaalainen vaimo on saavutus ja siksi vaaleus. Pyöreys ja lihavuus on noissa Afrikan maissa kai rikkauden merkki eli on varaa ruokaan. Missityypit ei kai sitten Suomessa kovin herkästi lähde afrikkalaisten kumppaniksi eli niitä näkee enemmän muiden lähinnä eurooppalaisten ei-suomalaisten kynkässä.

En siis kirjoita tätä rasistisesti, mutta siis ihan saman olen huomannut eli onko sitten sattumaa vai ei.