Vauvojen äidit: laitatteko päivällä itsellenne ruokaa?
Kiinnostaa vain että miten muut vauvan kanssa yksin päivät olevat äidit tekevät. Itse olen tainnut reilun kuukauden aikana laittaa ruoka vain pari kertaa... Yleensä syön vain leipää tms. tai joskus lämmitän valmispastan. Varmaan pitäisi yrittää syödä terveellisemmin, mutta en vain saa aikaiseksi.
Kommentit (9)
laittanut kunnon ruoan. Sitä ennen kyllä monesti tuli syötyä pelkkää leipää, jugurttia, rahkaa, hedelmiä jne..
Teen yleensä illaksi ruokaa ja päivällä syön mitä eiliseltä jäi/mies ei ottanut töihin mukaansa. Välillä syön eineksiä, tai sitten leipää tai puuroa.
tein ekat 3kk, mutta sitten tulin uudestaan raskaaksi joten oli "pakko" alkaa tehdä terveellisempiä sapuskoja. nyt menossa rv 20 ja kyllä teen joka päivä ruokaa, yleensä niin että "hienommasta" miehelle tarjottavasta ruuasta laitan seuraavalle päivälle annoksen itselleni talteen niin, että voin syödä sen sillä välin kun mies on töissä, ja sitten iltapäiväksi teen taas uuden ruuan jonka syön miehen kanssa ja laitan sitä talteen itselleni seuraavaksi päiväksi jne.
syön eilisiä, jos jäi, mutta muutenpa päivä vilahtaa ihan huomaamatta, enkä tule ruokaa itselle laittaneeksi
Tosin mä en taida virallisesti olla enää vauvan äiti, kun nuorempikin on 1-vuotias, vanhempi 4-vuotias, mutta ei, en tee enkä ole koskaan tehnytkään itselleni päivällä ruokaa. Lapset syö lounaaksi eilisen jämät, minä harvemmin mitään. Aamulla juon pari kuppia kahvia, ja jos ehdin, teen pikaisen soijamaito-marja -smoothien aamupalakseni. Seuraavan kerran syön päivällistä n. klo 18 maissa, kun mieskin on tullut töistä.
syön edellisen päivän jämiä. Laitan ruuan siis illaksi.
Olen aina syönyt kaksi lämmintä ruokaa päivässä. Aamu-, ilta- ja välipala vielä lisäksi.
Oon niin laiha. Syön sitten toisen lämpimän ruuan kun eskarilainen syö
yleensä jogurtti ja sämpylä tai pulla ja kahvi tai puuroa... riippuu päivästä. Kokkaan vasta illalla kun mies tulee. Lapset ei vielä siinä iässä että söisi normiruokaa.