30v neitsyt vastaa kysymyksiin
Kommentit (79)
Rakastuin 16v ja 25v asti seurustelimme. Oli omaisten kuolemaa, velvollisuuksia.
Hän tapasi toisen ja meni naimisiin.
Kummallakin oli periaate, että pitää olla kihloissa ja asua yhdessä ennen seksiä.
En ole ruma. Blondi, 160/50, siniset silmät. Kaikki luulevat että minulla on paljon seksiä. (töissä,kaverit)
Isä hakkasi kummatkin sisarukset kun he aloittivat seksin ja haukkui huoraksi.
En voi päättää milloin menetän neitsyyden.
Vuosi sitten olin rakastunut, kerroin miehelle olevani neitsyt, hän lähti.
Ehkä en kerro enää? kai olisi viisasta.
En ole ruma. Blondi, 160/50, siniset silmät. Kaikki luulevat että minulla on paljon seksiä. (töissä,kaverit)
ei kirjottais tällästä tekstiä! =DD
Haittapuoli on vielä se että näytän 18v. Eli aikuiset miehet ei lähesty, niin kuin haluaisin.
Vain "pikkupojat" 18.22v
Tottakai varsinkin läheisyyttä ja hellyyttä kaipaa. Olisi ihanaa mennä iltaisin nukkumaan toisen viereen.
Käyn diskoissa ja tanssin hitaita, siinä saa edes hetken olla toisen sylissä (surullista)
Kukaan "normaali" ihminen ei seurustele 16-25 v ilman seksiä.
Haittapuoli on vielä se että näytän 18v. Eli aikuiset miehet ei lähesty, niin kuin haluaisin. Vain "pikkupojat" 18.22v Tottakai varsinkin läheisyyttä ja hellyyttä kaipaa. Olisi ihanaa mennä iltaisin nukkumaan toisen viereen. Käyn diskoissa ja tanssin hitaita, siinä saa edes hetken olla toisen sylissä (surullista)
En pysty seksiin ilman parisuhdetta jos sitä tarkoitat.
Olen kuitenkin aikuinen 30v, toki haluaisin aikuista seuraa, en pikkupoikia.
ap
oletko kiinnostunut seksistä, kiihotutko?
Jos kerran kaverisikin luulevat sinulla olevan seksiä.
Kiihotun, mutta minulle seksi on muutakin kuin fyysinen tuntemus. Sen täytyy tarkoittaa jotain myös tunnetasolla. En osaa selittää..
Minua ei haittaa mitä toiset luulevat ja ajattelevat.
Ei kai ole kovin tavallista olla neitsyt 30v. Minun elämä on vain mennyt näin. Ei se mikään itsetarkoitus ole.
Kaipaan miestä ja perhettä elämääni.
kannattaa pysytellä siitä kaukana. Teinien puuhaa! Olet ap kypsä ihminen!
Neuvokaa te minua.
Menetin tosiaan vuosi sitten ihanan 44v miehen kun kerroin hänelle. Hän oli ollut naimisissa 2 kertaa ja lapsia. Syytä en tiedä, mutta en nähnyt häntä enää.
Ehkä olisi viisasta pitää se omana tietonani.
Eikö miehet halua kokematonta naista?
Kun olet odottanut näin kauan. Harva asia on sellaista kun kuvittelee.
huomaa sinun olevan neitsyt asioiden edistyessä siihen pisteeseen. Eli ei sinun heti kättelyssä sitä tarvitse kertoa.
eikä seksi mitään ihmeellistä ole, sitä ylimainostetaan. Kun toinen pää on tyhjä, pitää panostaa siihen toiseen päähän.
En vain pysty seksiin ilman suhdetta, en koe olevani mitenkään "parempi" ihminen sen takia.
Haluaisin tosiaan jo lapsia ja miehen, perheen.
Ei tämä herkkua ole.
Eikö käy flaksi vai mistä kiikastaa?