Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan palannut muutaman vuoden tauon
23.03.2010 |
jälkeen vanhaan työpaikkaan? Siis välissä ollut muualla töissä? Miten entiset työkaverit suhtautuivat?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lähdin, kun sain toisesta paikasta vakituisen paikan ja palasin, kun sain vanhasta paikasta vakituisen paikan. Työkaverit ymmärsi hyvin, miksi lähdin ja toivottivat tervetulleeksi takaisin.