Voiko laihoillakin olla suonikohjuja?
Vai onko niitä vain meillä lihavilla?
Olen nyt laihduttanut 10 kiloa ja suonikohju senkun tulee enemmän ja enemmän näkyviin. Kai se täytyy joskus käydä vaahtoruiskuttamassa pois, mutta ei ennen kesää eikä näillä rahavarannoilla.
Kommentit (8)
ei se painosta riipu. Kaverillani oli jo kolmekymppisenä, äidilläni ei ole vielä vaikka on 60 v. Ja äitini siis pulleampi.
kohjuilla ja ylipainolla on keskenään...niitä voi tulla kaikille.
Kehtaako joku kertoa, mita tuollainen vaahtoruiskutusoperaation maksaisi Suomessa suurinpiirtein?
Mulla on toisessa jalassa kahden raskauden jalkeen tosi "kauniit" suonet, olen harkinnut tuota operaatiota, mutta kustannus kiinnostaisi. En asu Suomessa, mutta lomalle olen tulossa kesalla...
Ja, mulla on tosiaan vaan toisessa jalassa, toinen on taysin siisti. Ja en ole paksu, ihan normaalipainoinen ihminen...
Minulla muutama pinnallinen verisuoni polvitaipeessa. Ovatko ne kohjuja?
lihavuus toki lisää niitä. Olen menossa omani korjauttamaan vuoden päästä kun vipa lapsi on toivottavasti puoli vuotias.
Täällä aiemmin olleessa ketjussa kerrotiin, että vaahtoruiskutuksen vaikutus oli lyhytaikainen. Käy vain ihan pienille kohjuille.
Laihoja kyllä. Mun miehelläkin on ja veljellään.
Kiitos että piristitte päivääni tällä tiedolla. Luulin että suonikohjuistakin syytetään ylipainoani, mutta hyvä jos näin ei ole. Ehkä sitten kehtaankin mennä näyttämään niitä lääkärille.
Nyt tuli mitta tosin täyteen ja vaahtoruiskutusaika on varattu...