Venäläisnaisten tyypilliset kasvon- ja vartalonpiirteet (kertokaa)
Millainen on siis tyypillinen venäläinen nainen? Luulen olevani enemmän venäläisnaisen kuin suomalaisnaisen prototyyppi, paitsi hoikat sääret mulle ei ole. Pitkät kyllä ja lihaksikkaat.
Kommentit (9)
luonnollisen kaunis, aina laitettu vaikka olisi vaan roskat viemässä =) ja aina korkkarit, ja käyttää hameita
toisin kun suomalaiset aina kurahousut jalassa ja jotkut koti asut ulkonakin...
kolmiomaisempi kuin suomalaisilla. Suomalaisilla taas enemmän pyöreä. ap
Minua luulla vähän väliä venäläiseksi, vaikka laittautuneisuudesta ja ulkonäköön panostamisesta se ei ainakaan voi johtua. ;)
ns. venäläinen täälläkin! ulkomailla minua arvellaan olevan AINA venäläistaustainen. Kotomaassakin on kyseltä ovatko vanhempani venäjältä. Tätä sattuu todella usein
Olen todella hoikka ja 175cm pitkä. Jalkani ovat todella pitkät ja sirot. Muutenkin olen rakenteeltani siro ja pitkäraajainen. Minulla on ruskeat silmät ja kasvojenmuoto on ei-suomalainen. Pieni suu ja melko täyteläiset huulet. Ei perunanenää tms. Selvät ja melko terävät piirteet tosin kasvoni ovat hyvin symmetriset. Nenäni tai mikään muukaan ei ole liian iso verrattuna kasvoihini. Hiukset on olkapäiden alapuolelle ja väritykseltään tummanvaaleat.
Todella hankala mennä sanomaan millainen tyypillinen venäläinen nainen, mutta näissä asioissa pelataan yleensä mielikuvilla.
Ei ole tosiaan laittautumisesta kiinni kun minuakin luullaan venäläiseksi ilman meikkiä/meikin kanssa ja kaikenlaisia vaatteitakin on ollut päällä.
Isäni väittää, että näytän slaavilta ja mieheni kutsuu minua leikillään venäläiseksi pikkuvaimokseen.
tältä näyttää ainakin useimmat uutiskuvien venäläiset naiset
Mulla on mielikuva että suomalaisella naisella on paljon kauniimpi runko keskimäärin, mutta venäläiset todella laittavat itseään enemmään...paremmalla ja huonomalla menestyksellä
luonnollisen kaunis, aina laitettu vaikka olisi vaan roskat viemässä =) ja aina korkkarit, ja käyttää hameita
toisin kun suomalaiset aina kurahousut jalassa ja jotkut koti asut ulkonakin...
oliko tää anu saagimin tai vastaavan aikame ajattelijan kommentti...
Olen todella hoikka ja 175cm pitkä. Jalkani ovat todella pitkät ja sirot. Muutenkin olen rakenteeltani siro ja pitkäraajainen.
Minäkin olen siro, hoikka ja pitkäraajainen, en kylläkään noin pitkä ja siksi on käytettävä korkkareita ;) Hameita en käytä, vyötäröä korostavia takkeja ja paitoja kyllä.
Kasvojen luusto on aika vahva: poskipäät, leuka sekä otsan luut. Nenä on suora ja silmät isot ja siniset. Värit (tukka, ripset ja kulmat) on tummat ja tuuheat, hiukset olkapäille.
Venäläiseksi luulee niin suomalaiset kuin venäläiset, vaatteista ja meikistä riippumatta. Yleensä liikun kuitenkin ihan vain farkuissa ja lähes meikittä.
T. 5.
Olen pitkä, vaaleat hiukset, ruskeat silmät, kapeat kasvot ja meikkaan kyllä päivittäin.
venäjän vinttikoira.
Pitkät raaja - pitkä naama - pitkä nenä.