Mies on ihan erilainen töissä ja kotona
Mieheni on aina ollut vakava ja negatiivinen. Hän on hyvin hiljainen, ei osallistu kotona keskusteluihin lähes ollenkaan. On mieluiten yksin.
Nyt sitten kuulin hänen työjavereiltaan, että hän on varsinainen ilopilleri ja vitsailija. Juttu lentää ja on porukan yhdessä pitävä voima, joka keksii aina hauskaa tekemistä.
Mitä, mun mies! Ei ikinä. Uskomatonta, jos toisella on noin erilainen rooli töissä.
Kun sai 50 v synttärilahjaksi hienon askarrellun kortin työkavereiltaan, niin alkoi välittömästi tekemään heille kiitoskorttia takaisin. Mies, joka ei ole koskaan panostanut mulle, lapsilleen tai sukulaisilleen (vanhemmilleen, sisaruksilleen jne.) meneviin kortteihin kuin kirjoittamalla pakotettuna nimikirjoituksen.
Melkoinen isku palleaan huomata, että hänellä on ihan toinen elämä töissä.
Kommentit (12)
No miksi vaivaudut olemaan hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Hän on aina ollut vakava ja negatiivinen. Mikä ihme hänessä vetosi, että halusit olla yhdessä? Muista et siihen sinä aikuinaan ihastuit.
Hän oli asiallinen, huolellinen ja tarkka. Me molemmat halusimme opiskeluaikaan panostaa opintoihin ja sen jälkeen töihin. Miehen työ on aina vaatinut erityisen tarkkaa riskien, virheiden yms. huomaamista. Hän on hyvä tuossa. Arvostin ja arvostan hänessä tuollaista vakautta ja älykkyyttä. On itsekin sanonut olevansa vähän autistinen käytökseltään. Se on minusta ollut ok ja selityänyt miksi tarvitsee paljon hiljaisuutta ja yksin oloa.
Ap
Yleisesti ottaen ihmisillä on eri rooli töissä ja kotona. Tarkoittaa sitä kotona ollaan vapautuneemmin kun taas töissä pitäisi aina olla asiallinen ja kohtelias. Jotain on kyllä pielessä jos on mustasukkainen ja vertailee työkavereiden saamaa huomiota. Ilahtuisitko jos miehesi väsäisi sinulle jonkun kiitos kortin?
No anna hänen olla se mikä on, jos ei siitä mitään haittaa ole. Meillä ihmisillä on eri rooleja eri paikoissa ja eri ihmisten kesken.
Vierailija kirjoitti:
Ei hänestä mitään haittaakaan ole. Ollaan saatu yhdessä fiksut ihanat lapset ja mukava elämä kauniissa talossa. Hänellä on myös ihanat vanhemmat ja muu lähisuku.
Ap
Hän on introvertti joka latautuu kotona?
Vierailija kirjoitti:
Maantiellä ja taivasalla rahattomana ei ole helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen ihmisillä on eri rooli töissä ja kotona. Tarkoittaa sitä kotona ollaan vapautuneemmin kun taas töissä pitäisi aina olla asiallinen ja kohtelias. Jotain on kyllä pielessä jos on mustasukkainen ja vertailee työkavereiden saamaa huomiota. Ilahtuisitko jos miehesi väsäisi sinulle jonkun kiitos kortin?
Ilahtuisin kyllä jos mies tekisi itse minulle kortin vaikka synttäreillä tai hääpäivänä.
Ap
Hän on aina ollut vakava ja negatiivinen. Mikä ihme hänessä vetosi, että halusit olla yhdessä? Muista et siihen sinä aikuinaan ihastuit.