Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SEPRAM ??? hyvät ja huonot puolet ???

Vierailija
22.03.2010 |

kertokaas mielipiteitänne.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepram on tosi hyvä lääke. Jos se ei kuitenkaan auta millään tavalla 3 kuukaudessa, niin kannattaa kokeilla lääkärin opastuksella jotain toista lääkettä.

Minulla meni tosiaan myös tasan 10 viikkoa sekä aloitus- että lopetusoireisiin. Kuin taikaiskusta tunsin oloni normaaliksi 10 viikon alkutaistelun jälkeen. Sain aloitusoireisiin tueksi sekä nukahtamislääkkeen että Diapamia, koska varsinkin aloituksen ensimmäisinä viikkoina saattoi tulla ihan kamala ahdistus. Kun 10 viikkoa oli kulunut, olo tasoittui tosi hyväksi 20 mg annoksella. Tunsin taas olevani vanha iloinen itseni. Alkoholia ei kannattane nauttia ihan kauheasti, koska se heikentää lääkkeen vaikutusta. Mutta silloin tällöin alkoholin nauttiminen on kyllä ainakin minulla ihan ok.

Vierailija
42/46 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepramil 2omg olo on noin 2viikkoa hyvä minkä jälkeen alkaa ahdistuksen tuntemuksia.

Mistä tietää että on oikea annoksen suuruus.

Olen käyttänyt 9kk sepramilia 10mg -40mg ja tältä väliltä mutta ei ole löytynyt sopivaa annosta minkä kanssa vois elää normaalia elämää ilman pelkotiloja ja ahdistusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepramil 2omg olo on noin 2viikkoa hyvä minkä jälkeen alkaa ahdistuksen tuntemuksia.

Olen käyttänyt 9kk sepramilia 10mg -40mg ja tältä väliltä mutta ei ole löytynyt sopivaa annosta minkä kanssa vois elää normaalia elämää ilman pelkotiloja ja ahdistusta

Vierailija
44/46 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
45/46 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
46/46 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon masennuslääke - https://tonzes.com/deprfi.htm Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.